eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Gromnik: Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905
Numer ogłoszenia: 195658 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163546 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik, ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi leśnej nr.19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825 - 0+905 - ETAP I - remont odcinka szlaku zrywkowego z budową dwóch przepustów pod koroną szlaku, wykonanie rowów opaskowych w obrębie szlaku zrywkowego powyżej drogi leśnej, przeprofilowanie terenu poniżej nasypu drogi leśnej wraz z wykonaniem rowów otwartych, -ETAP II - profilowanie skarpy powyżej drogi leśnej, odtworzenie skarpy osuniętego nasypu drogi, wykonanie sączka pod dnem rowu przydrożnego wraz z umocnieniem rowu prefabrykowanymi korytkami betonowymi, wykonanie sączków na skarpie powyżej drogi leśnej oraz na skarpie nasypu, -ETAP III- wykonanie konstrukcji nawierzchni drogi leśnej. Wszystkie powyższe roboty zostały w sposób szczegółowy ujęte w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekcie, przedmiarze robót i specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska. Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót. 2. Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w kolejności ETAP I, II, III z przerwami pomiędzy etapami minimum 3-6 tygodni. O rozpoczęciu kolejnego etapu robót zdecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego wraz z projektantem w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza korektę projektu w zależności od możliwych zdarzeń nieprzewidzianych, jakie będą występowały w trakcie realizowania poszczególnych etapów przedsięwzięcia. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zakresu prac podwykonawcom. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia. Niedopuszczalnym jest podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. Umowa Wykonawcy z podwykonawcą winna być przedstawiona przed zawarciem umowy pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmian korzystnych dla Zamawiającego, Zamawiający może dokonać zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art.144 ust.1. ustawy co do terminu wykonania umowy, zmian w zakresie formy zabezpieczenia umowy, zmian personalnych (kierownik budowy, inspektor nadzoru). 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233142-6 - roboty w zakresie budowy dróg 6. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: z uwagi na to, że transport materiału niezbędnego do wykonania zamówienia odbywać się będzie po drogach gminnych, które nie są przystosowane do transportu wysokotonażowego zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca używał transportu lekkiego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. Wymagane jest złożenie oferty na całość zamówienia. 8. Informacja o rozwiązaniach równoważnych: w przypadku gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość złożenia oferty równoważnej. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. a) Poprzez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych , wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez zamawiającego. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. b) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU Szymon Pyrcz, Rzeczna 6B, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97513,98

  • Oferta z najniższą ceną: 97513,98 / Oferta z najwyższą ceną: 145176,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.