eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocję Miasta Lublin poprzez sport podczas zawodów żużlowych Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Lublin: Promocję Miasta Lublin poprzez sport podczas zawodów żużlowych Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów
Numer ogłoszenia: 195656 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001 , strona internetowa www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocję Miasta Lublin poprzez sport podczas zawodów żużlowych Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje promocję Miasta Lublin poprzez sport podczas zawodów żużlowych Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji na bandzie drewnianej od strony toru, naprzeciw trybuny głównej w ilości minimum 10 modułów (1 moduł o wymiarach minimum 3 m x 0,9 m) wykonanego według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 2)umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji na bandach pneumatycznych na obydwu łukach, na każdym po minimum 8 modułów (1 moduł o wymiarach minimum 3 m x 0,9 m) wykonanego według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 3)umieszczenie 4 szt. banerów reklamowych z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 1 m x 2 m w miejscu rozgrywania meczy w Lublinie (park maszyn) wykonanych według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 4)umieszczenie 2 szt. banerów reklamowych z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o powierzchni minimum 70m2 każdy w miejscu rozgrywania meczy w Lublinie (murawa, wewnątrz toru) wykonanych według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 5)umieszczenie 2 szt. banerów reklamowych z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 1,2 m x 2,4 m w miejscu rozgrywania meczy w Lublinie (skrzydła bram wejściowych na stadion) wykonanych według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 6)umieszczenie banera reklamowego z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 9 m x 3,5 m w miejscu rozgrywania meczy w Lublinie (ogrodzenie obok zegara) wykonanego według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 7)umieszczenie minimum 12 stojaków reklamowych (obustronnych), tzw. koziołków na murawie o wielkości minimum 1 m x 3 m zawierających wyłącznie logotyp Lublin Miasto Inspiracji wykonanego według projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 8)umieszczenie na każdej polewaczce obsługującej zawody 2 szt. banerów reklamowych z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach 1,5 m x 3 m, wykonanych według projektu uzgodnionego z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Sport to jeden z podstawowych i ważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców (publiczności, konsumentów) nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2013 poz. 594 ze zmianami). Zgodnie ze Strategią Miasta Lublin promocja poprzez sport jest jednym z jej elementów składowych budowania wizerunku miasta. Promocja i marketing poprzez sport ma na celu spełniać oczekiwania Miasta w kwestii kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina, odpowiedniego pozycjonowania miasta na mapie kraju poprzez zewnętrzną promocję, jak również użycie odpowiednich narzędzi marketingowych, do promowania Lublina wewnątrz - w ramach organizowanych widowisk sportowych. Dzięki temu uzyskany zostanie także dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na wysokim poziomie. Emocje towarzyszące takim widowiskom wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej oraz mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie aktywności fizycznej mieszkańców. Promocja miasta Lublin poprzez sport stanowi również bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również stanowi impuls do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych. Skierowanie kampanii promocyjno-reklamowej w stronę popularnej dyscypliny sportowej jaką jest żużel, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w całym kraju. Średnia frekwencja podczas turnieju finałowego Indywidualnych Mistrzostwa Świata Juniorów wynosi około 5,5 tysięcy kibiców (w tym również z innych miast). Obrazuje to duże zainteresowanie sportem żużlowym na tym poziomie. Żużel jest jedną z najstarszych dyscyplin sportowych w naszym mieście, cieszącą się niesłabnącą popularnością oraz dużą medialnością. Wpływa to na wysokie zainteresowanie mieszkańców tą dyscypliną sportową. Żużel jest jedną z niewielu dyscyplin, które zostały uznane przez Radę Miasta za priorytetowe w uchwalonej w dniu 28 czerwca 2012 r. Strategii wspierania rozwoju sportu i rekreacji w Lublinie do roku 2015.  Świadczy to o chęci rozwoju tej dyscypliny i promowania Miasta właśnie poprzez zawody żużlowe. Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów na żużlu przyciągają znaczną uwagę mediów i kibiców. Dostarcza on również lubelskim, jak i przyjezdnym kibicom, wielu emocji, dzięki temu licznie gromadzą się na obiektach sportowych. Z tych względów zasadna jest promocja Miasta Lublin w trakcie zawodów Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów na żużlu. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. Z 2014 r. poz. 907 ze zmianami.) należy przyjąć, że Stowarzyszenie KMŻ jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest promocja Miasta Lublin poprzez organizację Indywidualnych Mistrzostwa Świata Juniorów Stowarzyszenie KMŻ na podstawie decyzji Międzynarodowej Federacji Motocyklowej FIM będzie jedynym w Polsce organizatorem zawodów Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów na żużlu. Na podstawie zawartych umów Stowarzyszenie KMŻ jest jedynym dysponentem powierzchni stadionu przeznaczonej na reklamę podczas organizowanych zawodów Stadion piłkarsko - żużlowy przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie stanowi własność MOSiR Bystrzyca sp. z o. o. Na podstawie uprawnień wynikających z przysługującego prawa własności MOSiR Bystrzyca sp. z o. o. zawarła ze Stowarzyszeniem KMŻ w dniu 27 listopada 2014 r. umowę nr 46/OIII/2014 dotyczącą najmu stadionu m. in. na czas rozgrywania zawodów żużlowych w sezonie 2015. Zgodnie z postanowieniami tej umowy Stowarzyszenie KMŻ podczas organizowanych w udostępnionych obiektach imprez sportowych ma wyłączne prawo umieszczania reklam na terenie stadionu. Zawarte umowy umożliwią Stowarzyszeniu KMŻ realizację świadczeń promocyjnych, w tym ekspozycję podczas meczy banerów reklamowych. Stowarzyszenie KMŻ sprawdza się jako organizator dużych imprez sportowych, czego wyrazem jest duża liczba kibiców gromadzących się na trybunach podczas rozgrywek żużlowych oraz imprezach Złotego Kasku. Daje to gwarancje należytego wykonania usług promocyjnych podczas tego widowiska. Popularność sportu żużlowego przekłada się na jego medialność, o czym może świadczyć obecność transmisji zawodów żużlowych we wszystkich stacjach telewizyjnych oraz prasie sportowej ogólnopolskiej. Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów na żużlu emitowane są w paśmie o zasięgu ogólnopolskim TVP, a także w internecie oraz stacjach regionalnych telewizyjnych Szeroki zakres oddziaływania  promocyjnego jest szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta. Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Stowarzyszenie KMŻ jest jedynym wykonawcą usługi Promocja Miasta Lublin poprzez sport podczas zawodów żużlowych Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów na żużlu z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Stowarzyszenie Klub Motorowo - Żużlowy Lublin, al. Zygmuntowskie 5, 20-101 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.