eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaniaPrzebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Łęczna: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Numer ogłoszenia: 195602 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej , ul. Przemysłowa 16, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7523082/83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II tj. zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem robót w zakresie: 1) badania kwalifikacyjne gruntów 2) zagęszczenie gruntu (koryto, podłoże, nasyp itp.) 3) badanie kruszyw na podbudowę 4) zagęszczania podbudowy 5) akceptacja receptur na betony i masy bitumiczne 6) badania mas z nawierzchni ( warstwa wiążąca i ścieralna) 7) pomiar równości warstwy ścieralnej 8) opracowanie elaboratów odbiorowych 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem nadzorowanej inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1625L i 2007 L. Kategoria dróg 1625L i 2007L - KR2. Łączna długość przebudowy wynosi 1700 mb. Przedmiot nadzorowanej inwestycji obejmuje: 1) wzmocnienie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną, warstwą wiążącą i ścieralną, podniesienie nośności do 100 kN/oś dla KR-2 na długości 1700 mb x 5,5 m ÷ 6,0 m 2) lokalizacja 2 przystanków 3) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na całym odcinku 4) elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. : a. oznakowanie poziome, b. wymiana oznakowania pionowego, 5) karczowanie krzaków i odrostów, podcinka drzew 6) przebudowa zjazdów z kostki brukowej 7) przebudowa przepustów rurowych pod zjazdami 8) utwardzenie zjazdów gospodarczych z kruszywa łamanego 9) plantowanie i humusowanie 4. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym: a) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego i administracji budowlanej, b) zgłoszenie zakończenia robót, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, wskazana ilość dni roboczych na budowie - minimum 12 dni w miesiącu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie inwestora, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 7) wydawanie kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z przedmiarem. 9) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10) udzielanie wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach władzami samorządowymi i mieszkańcami, 12) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora, 13) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 14) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 15) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 16) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 17) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, 18) dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, 19) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez wykonawcę, 20) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 21) inspekcja laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań, 22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 23) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 24) poświadczenie terminu zakończenia robót, 25) sprawdzanie prawidłowości ustalenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót budowlanych, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 26) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 27) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 5. Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego. 1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy, 2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania. 4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 6. Zadanie jest współfinansowane w ramach programu wieloletniego pn. Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - dostępność - rozwój.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - niespełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 zadania odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. nadzorowali roboty w zakresie przebudowy drogi o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz usług (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z którego wynika wykonanie co najmniej jednego (1) zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. nadzorowali roboty w zakresie przebudowy drogi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (wartość robót), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że w/w usługi zostały wykonane należycie (np. referencje);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełny wykaz dokumentów oraz oświadczeń, jakich wymaga Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarto w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Długość gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian postanowień zawartej umowy: 1) wystąpienie robót dodatkowych, od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, 2) wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 3) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, 4) działanie siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpleczna.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ul. Przemysłowa 16, 21-010 Łęczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ul. Przemysłowa 16, 21-010 Łęczna pok. 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.