eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa drogi gminnej do posesji nr 66 e w Szyszkowej (dz. nr 1/20; km 0+000-0+235) [powódź lipiec 2013 r.]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Leśna: Odbudowa drogi gminnej do posesji nr 66 e w Szyszkowej (dz. nr 1/20; km 0+000-0+235) [powódź lipiec 2013 r.]
Numer ogłoszenia: 195552 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej do posesji nr 66 e w Szyszkowej (dz. nr 1/20; km 0+000-0+235) [powódź lipiec 2013 r.].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy drogi gminnej do posesji nr 66e w Szyszkowej o długości 235,0m, zlokalizowanej na działce nr 1/20. Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej: 1. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Obszar objęty dokumentacją projektową jest własnością Gminy Leśna. Planowana inwestycja jest zgodna z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Leśna. W ramach rozwiązań projektowych przewiduje się wykonanie odbudowy drogi gminnej w Szyszkowej do posesji nr 66e, zlokalizowanej na działce nr 1/20, na drogę o nawierzchni mineralno-bitumicznej, wraz z odbudową systemu odwodnienia drogi. Istniejąca droga częściowo asfaltowa, a częściowo tłuczniowa i gruntowa jest w bardzo złym stanie. Posiada liczne spękania i ubytki. Obecny stan drogi znacznie utrudnia poruszanie się po niej i zagraża bezpieczeństwu jej użytkowników. Dodatkowo brak odwodnienia i niestabilna konstrukcja powoduje stałe pogarszanie jej stanu. W związku z powyższym konieczna jest przebudowa drogi z wykorzystaniem rozwiązań gwarantujących jej stabilność i prawidłowe odwodnienie. Trasa projektowanej drogi przebiega po trasie istniejącej i nie przewiduje się jej zmiany. W obrębie prowadzonych robót istnieje uzbrojenie sieci podziemnej infrastruktury technicznej: - sieć wodociągowa, - sieć energetyczna, - sieć kanalizacji deszczowej. 2. Projektowane zagospodarowanie terenu. Dokumentacja przewiduje odbudowę drogi gminnej w Szyszkowej do posesji nr 66e, zlokalizowanej na działce nr 1/20, zniszczonej na wskutek powodzi w lipcu 2013r. Długość odbudowywanego odcinka drogi wynosi 235,0mb. Na odcinku drogi km 0+000 - 0+135 opracowanie przewiduje oczyszczenie istniejącej nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej, a następnie wykonanie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-bitumicznej (0/20mm) o średniej grubości równej 5cm. Kolejno wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumiczne (0/12,8mm) o grubości 4 cm. Natomiast na odcinku km 0+135 - 0+235 odbudowywanej drogi należy wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi z wywiezieniem urobku na odległość do 5,0km w miejsce wskazane przez Inwestora. Następnie wykonanie piaskowej warstwy odcinającej gr. 10cm, a kolejno dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-63mm - gr. 15cm, i górnej warstwy, podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego frakcji: 0-31,5mm - gr. 8cm. Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 8cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. W rejonie skrzyżowania Nr 2 również wykonać korytowanie do głębokości projektowanych warstw konstrukcyjnych drogi (zgodnie z dokumentacją rysunkową). W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych jezdnię zamknąć krawężnikiem betonowym 15x30cm układanym na płask na ławie betonowej z oporem. W miejscach wskazanych na rysunkach technicznych (rys. Nr 1) projektuje się wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych muldowych szer. 50cm, układanych na ławie betonowej z oporem gr. 10cm. Projektowane ścieki betonowe skierowane do istniejących sieci kanalizacji deszczowej za pośrednictwem: dwóch wpustów ulicznych średnicy 500mm z osadnikami, komory murowanej z bloczków betonowych, oraz dwóch istniejących studni murowanych. Szerokość jezdni równa 3,5 i 3,0m z miejscowym poszerzeniem do 5,0m. Wzdłuż odbudowywanego odcinka drogi (z wykluczeniem ścieków betonowych, oraz odcinka drogi od km 0+215 - 0+235 ) obustronnie wykonać pobocza tłuczniowe z kruszywa łamanego frakcji 0- 25mm, o szerokości 0,5m. Wszystkie studzienki kanalizacyjne, zasuwy wodne, występujące w pasie drogi objętym opracowaniem, należy poddać regulacji do projektowanych wysokości niwelety drogi. Warstwy konstrukcyjne drogi (km 0+000 - 0+135): - warstwa profilująca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. śr. 5cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Warstwy konstrukcyjne drogi (km 0+135 - 0+235): - warstwa odcinająca piaskowa gr. 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) gr. 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 8cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Odwodnienie jezdni Dokumentacja przewiduje również odbudowę systemu odwodnienia drogi poprzez: - Odpowiednie wyprofilowanie nawierzchni drogi (spadek poprzeczny równy 2%), odprowadzające wody opadowe w kierunku ścieków z kostki betonowej poboczy, a stąd do dwóch wpustów ulicznych średnicy 500mm z osadnikami, wpiętych do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. - Oczyszczenie i pogłębienie przydrożnego rowu o długości L=39mb. - Oczyszczenie przez przepłukanie, istniejącego przepustu betonowego średnicy 600mm wraz z wykonaniem ścianki czołowej wlotowej z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej gr. 20cm w kształcie litery C o wym. 1,50x1,0x0,35m. Ścianka czołowa wsparta na betonowej płycie dennej o wym. 1,5x1,0m i gr. 15cm. - Oczyszczenie jednej z istniejących studni murowanych o wym. 0,6x0,6m wraz z montażem płyty pokrywowej żelbetowej średnicy 1200mm, oraz oczyszczenie i remont studni murowanej o wym. 1,0x1,0m w zakresie wykonania płyty pokrywowej żelbetowej średnicy 1400mm wraz z kratą wpustową 400x600mm (D400). - Wykonanie na istniejącym przepuście betonowym średnicy 600mm komory z bloczków bet. M6- 14 o wym. wew. 1,0x1,0m i wys. 1,2m, wraz z płytą denną betonową (C16/20) gr. 15cm, przekrytej płytą żelbetową pokrywową średnicy 1400mm z kratą wpustową 400x600mm (D400). 3. Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 235,0 mb, - szerokości jezdni - 3,5 i 3,0 m, - powierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-bitum. - 955,9 m2, w tym: - powierzchnia drogi z wykonaniem w-wy profilującej mineral.- bitum. - 524,0m2 - powierzchnia drogi z pełnym korytowaniem i nową konstrukcją - 431,9m2 - krawężniki betonowe 15x30cm na ławie bet. - 11,0 mb, - powierzchnia poboczy tłuczniowych szer. 0,5m - 116,5 m2, - ścieki z prefabrykatów betonowych muldowych, szer. 0,5m na ławie bet. - 187,0 mb, - komora z bloczków bet.1,0x1,0m (h= ok.1,2m) - 1 szt., - wpusty uliczne średnicy 500mm z osadnikami - 2 szt., - rów otwarty do oczyszczenie i pogłębienia - 39,0 mb, - ścianka czołowa z kamienia na zaprawie cem. przy istn. Przepuście w kształcie litery C, o wym. 1,5x1,0x0,35m - 1 szt., - oczyszczenie istn. studni murowanej o wym. 0,6x0,6m i wykonanie płyty pokrywowej - 1 szt., - oczyszczenie i remont (wykonanie płyty pokrywowej z wpustem ulicznym (400x600mm) istn. studni murowanej o wym. 1,0x1,0m - 1 szt. Uwaga: Ponieważ, w niektórych miejscach, granice pasa drogowego drogi objętej opracowaniem mogły zostać naruszone, Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zadania dokonać wznowienia granic pasa drogowego przez uprawnionego geodetę, dla umożliwienia uniknięcia kolizji z ustaleniami ewidencji gruntów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 UPzp, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o treści załącznika nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, uproszczony kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11B, I piętro pok. nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej, ul.Rynek 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź lipiec 2013r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.