eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej - dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie, finansowanego ze środków Funduszu Pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Węgorzewo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej - dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie, finansowanego ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 195204 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. gen. Józefa Bema 16A, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 69 00, faks 87 429 69 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-wegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej - dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie, finansowanego ze środków Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej - dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie, finansowanego ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia: 253 godziny zegarowe dla każdego uczestnika szkolenia. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony i mienia (Dz. U. z 2013 r. poz. 1688). Ponadto program szkolenia powinien zawierać 8 godzin z zakresu metod aktywnego poszukiwania pracy. Wszystkie zagadnienia powinny być szczegółowo rozpisane programie szkolenia. Szkolenie należy realizować według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia z zakresu wyszkolenia strzeleckiego oraz technik interwencyjnych i samoobrony powinny być realizowane w miejscu przystosowanym do zakresu zajęć. Wymaga się aby część programu dotycząca wyszkolenia strzeleckiego była realizowana w strzelnicy spełniającej wymogi określone przepisami ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (Dz. U. z 2012 r. poz. 576 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 marca 2000 r. w sprawie wzorcowego regulaminu strzelnic (Dz. U. z 2000 r. nr 18, poz. 234 z późniejszymi zmianami). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zajęć w formie e-learningowej. Miejsce realizacji szkolenia: Węgorzewo. Dopuszcza się możliwość zorganizowania zajęć z zakresu wyszkolenia strzeleckiego poza terenem miasta Węgorzewo, jednakże nie dalej niż w obrębie województwa warmińsko - mazurskiego. W przypadku przeprowadzenia zajęć z ww. zakresu w miejscowości innej niż Węgorzewo, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dojazd z Węgorzewa do miejsca realizacji zajęć oraz transport powrotny do Węgorzewa. Ponadto Wykonawca na etapie składania oferty powinien dokonać opisu sposobu transportu oraz podstawy dysponowania środkiem transportu. Koszt powyższego przejazdu (transportu) uczestników szkolenia Wykonawca winien uwzględnić w jednostkowej kalkulacji kosztów szkolenia. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Ubezpieczenie musi obejmować okres trwania szkolenia - suma ubezpieczenia 8 000,00zł. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu. Zleceniobiorca winien wydać uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz.622 z późniejszymi zmianami), które uprawniają uczestników szkolenia do ubiegania się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w trybie określonym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późniejszymi zmianami) oraz opłacić i zorganizować dokonanie wpisu uczestników szkolenia na listę kwalifikowanych uczestników ochrony fizycznej. Wpisu należy dokonać u Komendanta Wojewódzkiego Policji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania osoby, której wpis dotyczy.Podstawą dokonania płatności za wykonanie usługi szkoleniowej będzie: należyte jej wykonanie (zgodnie z zapisami umowy), oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego złożenie u Komendanta Wojewódzkiego Policji wniosków o dokonanie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oraz przedłożenie Zamawiającemu potwierdzenia dokonania opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia o wpisie na listę pracowników kwalifikowanych ochrony fizycznej. Planowany termin realizacji zamówienia: III- IV kwartał 2015r. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2015r., planowany termin zakończenia szkolenia: listopad 2015r. Zmianie może ulec termin realizacji szkolenia (przesunięciu / wydłużeniu może ulec termin rozpoczęcia i realizacji szkolenia jednakże nie dłużej niż o 1 miesiąc).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz oświadczenia o warunkach udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późniejszymi zmianami). Wykonawca wskazuje, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez przedłożenie potwierdzenia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2014r. poz. 781 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie bazy sprzętowej jaka posiada Wykonawca do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania jej zasobami. Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów i wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć oryginał pisemnego zobowiązania osób reprezentujących te podmioty do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym w posiadaniu Wykonawcy, należy przedstawić oryginał pisemnego zobowiązania osób reprezentujących podmioty udostępniające miejsce odbywania szkolenia, do oddania lokalu Wykonawcy na czas wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia (informacje o osobach uczestniczących w wykonaniu zamówienia dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia). W przypadku podziału uczestników szkolenia na grupy wymaga się aby każda grupa miała opiekuna zajęć praktycznych oraz teoretycznych sprawującego stały nadzór nad uczestnikami szkolenia w trakcie jego trwania. Osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia muszą posiadać kwalifikacje lub / i wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzonych zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy- wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wypełnioną KARTĘ KURSU sporządzoną wg kolejności określonej w załączniku nr 4 do SIWZ oraz PROGRAM SZKOLENIA stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełniony załącznik nr 5A do SIWZ - doświadczenie kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej do ewidencji, aktualny status spółki wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 5
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 2
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji dla szkoleń tożsamych lub podobnych pod względem zawartosci merytorycznej do przedmiotu zamówienia - 1
  • 4 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 1
  • 5 - Materiały i sprzęt - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca może dokonać zmiany kadry dydaktycznej szkolenia przedstawionej w ofercie, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2. Zmiana może nastąpić tylko w przypadku udokumentowanej choroby lub udokumentowanego zdarzenia losowego wykładowcy uczestniczącego w realizacji zamówienia. 3. W przypadku zmiany kadry dydaktycznej szkolenia, nowy wykładowca musi posiadać wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej na poziomie wykładowcy, którego dotyczy zmiana. 4. Zmianie może ulec liczba osób skierowanych na szkolenie - w przypadku nie dysponowania przez urząd osobami spełniającymi warunki do udziału w szkoleniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-wegorzewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie ul. Gen. J. Bema 16A 11-600 Węgorzewo, sekretariat (pokój nr 4).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie ul. Gen. J. Bema 16A 11-600 Węgorzewo, sekretariat (pokój nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.