eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzych › Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych w ramach projektu Ma³y Dolno¦l±zak.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-02-26

Wa³brzych: Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych w ramach projektu Ma³y Dolno¦l±zak.
Numer og³oszenia: 19511 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Po³o¿niczy im. E. Biernackiego w Wa³brzychu , ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wa³brzych, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych w ramach projektu Ma³y Dolno¦l±zak..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na nastêpuj±ce czê¶ci 1.Czê¶æ nr 1 Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych w ramach projektu Ma³y Dolno¦l±zak dla Partnerów Projektu 2.Czê¶æ nr 2 Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych do dzia³alno¶ci bie¿±cej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego im. E. Biernackiego w Wa³brzychu. 2.Zakres obowi±zków Wykonawcy obejmuje w szczególno¶ci 1.dostawê artyku³ów papierniczych i biurowych i ich roz³adunek 2. wniesienie przedmiotu dostawy do wyznaczonych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ. 3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacja zawarto¶ci ka¿dego zestawu materia³ów, zosta³ zamieszczony w za³±czniku nr 5.1 i 5.2 do niniejszej SIWZ. 4.Wszystkie dostarczane artyku³y musz± byæ fabrycznie nowe oraz niepoddawane regeneracji. 5.Wszystkie podane parametry opisane w za³±czniku nr 5.1 i 5.2 do niniejszej SIWZ s± parametrami minimalnymi, wykonawca mo¿e zaoferowaæ dowolny produkt o parametrach nie gorszych ni¿ podane w za³±czniku nr 5.1 i 5.2 do niniejszej SIWZ. 6.Szczegó³owy zakres obowi±zków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 6.1 do niniejszej SIWZ dla czê¶ci nr 1 i za³±cznik nr 6.2 do niniejszej SIWZ dla czê¶ci nr 2. Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ na realizacjê ka¿dej czê¶ci zamówienia zostanie podpisana odrêbna umowa, tak¿e wówczas, gdy z danym Wykonawc± zawierana bêdzie umowa na realizacjê wiêcej ni¿ jednej czê¶ci zamówienia. Stronami poszczególnych umów bêd± Partnerzy, dla których dedykowana jest dana czê¶æ zamówienia czê¶æ nr 1 i Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Po³o¿niczy im. E. Biernackiego w Wa³brzychu czê¶æ nr 2. termin wykonania zamówienia dla czê¶ci 1 1. partia 1 do 10 dni od daty zawarcia 2. partia 2 pomiêdzy 01.04.2016 r a 30.04.2016 r 3. partia 3 pomiêdzy 01.06.2016 r a 30.06.2016 r termin wykonania dla czê¶ci nr 2 1. partia 1 do 10 dni od daty zawarcia umowy 2. partia 2 pomiêdzy 01.04.2014 a 30.04.2016 r 3. partia 3 01.07.2016 r. a 31.07.2016 r 4. partia 4 01.10.2016 r., a 31.10.2016 r 3. Terminy, o których mowa w pkt. 1 i 2 s± terminami zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia w danej partii wraz z czynno¶ci± odbioru ze strony ka¿dego Partnera i podpisaniem przez wszystkich Partnerów bêd±cych stronami umowy, dla których realizowane jest zamówienie w danej partii, Protoko³u zdawczo odbiorczego danej partii zamówienia. 4. Za datê zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia uwa¿a siê datê podpisania, bez zastrze¿eñ ze strony Zamawiaj±cego, ostatniego Protoko³u zdawczo odbiorczego realizacji zamówienia w ramach danej partii..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.10.70.00-6, 30.19.30.00-8, 30.19.20.00-1, 30.19.76.00-2, 30.19.90.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: dla czê¶ci nr 1 1 500,00 z³otych s³ownie jeden tysi±c piêæset z³otych dla czê¶ci nr 2 300,00 z³otych s³ownie trzysta z³otych 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach a.pieni±dzu b.porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych e.porêczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm. 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO BP S.A. I O Wa³brzych, Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 z dopiskiem Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych w ramach projektu Ma³y Dolno¦l±zak z zaznaczeniem, której czê¶ci postêpowania dotyczy wp³ata. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w tre¶ci zawieraæ a. nazwê daj±cego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji Zamawiaj±cego, gwaranta banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b.okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, c.kwotê gwarancji, d.zobowi±zanie gwaranta banku lub zak³adu ubezpieczeñ do zap³aty ca³kowitej kwoty wadium nieodwo³alnie lub bezwarunkowo, na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego beneficjenta gwarancji zawieraj±ce o¶wiadczenie o zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp o nastêpuj±cym lub analogicznym brzmieniu Zobowi±zujemy siê nieodwo³alnie i bezwarunkowo wyp³aciæ Pañstwu Beneficjentowi ca³± kwotê zobowi±zania na pierwsze pisemne ¿±danie wraz z o¶wiadczeniem, ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zasz³y okoliczno¶ci uzasadniaj±ce zatrzymanie przez zamawiaj±cego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych tekst jednolity Dz.U. 2015 poz. 2164 etermin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±, f.miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu zostanie uznane za wniesione w terminie, je¿eli wp³ynê³o na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach powinno byæ wniesione do Zamawiaj±cego w oryginale przed terminem sk³adania ofert poprzez z³o¿enie w Sekretariacie Zamawiaj±cego w Budynku G³ównym, parter lub za³±czenie do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. i. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla czê¶ci nr 1 i 2 zamówienia - Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykona³ co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na dostawie artyku³ów papierniczych lub i biurowych, a ka¿de z tych zamówieñ realizowane by³o w partiach wraz z dostaw± do Zamawiaj±cego. i. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw oraz dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. ii. W przypadku dostaw, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ z³oty polski, do przeliczenia warto¶ci zamówienia na walutê polsk± zastosowaæ nale¿y ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zakoñczenia realizacji zadania wykazanego w celu potwierdzenia spe³niania warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, a w przypadku zadañ niezakoñczonych - na dzieñ wystawienia dokumentu.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. i. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. i. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. i. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania tego warunku na podstawie tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tre¶ci umowy w nastêpuj±cych przypadkach 1.zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w takim zakresie aby w razie wzrostu obci±¿eñ podatkowych nie uleg³a wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, za¶ w przypadku obni¿enia nale¿no¶ci podatkowych, aby kwota brutto zosta³a zmniejszona o nominaln± równowarto¶æ umniejszenia nale¿no¶ci podatkowych wykonawcy, 2.przestojów i opó¼nieñ z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego/Partnerów, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, 3.zmiany terminu koñcowego realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na prawid³ow± realizacjê Umowy w pierwotnym terminie, z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 4.z powodów niezale¿nych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemo¿no¶ci dostarczenia asortymentu opisanego w SIWZ i konieczno¶ci zamiany tego asortymentu na analogiczny z zastrze¿eniem, ¿e bêdzie to asortyment o nie gorszych parametrach i nie wy¿szej cenie w stosunku do oferty, 5.w razie zmian obowi±zuj±cego prawa maj±cych wp³yw na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjêtych w umowie do obowi±zuj±cego prawa, 6.zmian podwykonawców je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawca zobowi±zany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego, o ka¿dej mo¿liwo¶ci opó¼nienia wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Wszelkie zmiany tre¶ci umowy, wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksów pod rygorem niewa¿no¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Po³o¿niczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wa³brzych Dzia³ Techniczny.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Po³o¿niczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wa³brzych SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie jest czê¶ci± projektu pn. ,Ma³y Dolno¦l±zak Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolno¶l±skiego dofinansowanego ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych w ramach projektu Ma³y Dolno¦l±zak dla Partnerów Projektu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.00.00-8, 30.19.20.00-1, 30.19.76.00-2, 30.19.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa artyku³ów papierniczych i biurowych do dzia³alno¶ci bie¿±cej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Po³o¿niczego im. E. Biernackiego w Wa³brzychu.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.30.00-8, 30.19.20.00-1, 30.19.76.00-2, 30.19.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.