eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Termomodernizacja budynku magazynowo-technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Bochnia: Termomodernizacja budynku magazynowo-technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni
Numer ogłoszenia: 194336 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni , ul. Ks. J. Poniatowskiego 7, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 0-14 611 60 97, 611 60 98, faks 0-14 611 61 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bochnia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.straz.bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku magazynowo-technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: a) wymiana bram garażowych b) wymiana okien c) wymiana drzwi zewnętrznych d) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, e) ocieplenie stropodachu, f) ocieplenie ścian wewnętrznych, g) budowa instalacji centralnego ogrzewania h) modernizacja instalacji elektrycznych, i) wymiana punktów świetlnych, j) docieplenie posadzek w garażach, k) podbicie fundamentów, l) wykonanie instalacji wod-kan. . II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. 45216100-5 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych. 45443000-4 Roboty elewacyjne 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45321000-3 Izolacja cieplna. 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45442110-1 - Malowanie budynków 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin zakończenia: najpóźniej do dnia 16 listopada 2015 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 9 marca 2007, Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego w nr konta 04 2030 0045 1110 0000 0183 6340 Bank BGŻ BNP PARIBAS o/BOCHNIA (w tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu nieograniczonym Termomodernizacja budynku magazynowo-technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni . Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale w Sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bochni musi obejmować cały okres związania ofertą. Sekretariat przyjmuję w dni robocze w godzinach od 7.30 - 15.30. Kserokopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, czawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERTY. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym są: a. cena (w rozumieniu cena brutto) - waga 95 %, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru: 95 [pkt] C0 - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium cena (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastrzeżeniem zwiększenia ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeśli kolejna cyfra jest większa lub równa 5 ) CMIN - najniższa zaproponowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu CB - cena brutto oferty badanej Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium ceny wynosi 95. dodatkowa gwarancja na bramy garażowe z mechanizmem i automatyką otwierania-zamykania - waga 5 %, gdzie punkty wyliczane są wg następującej zasady: 5 [pkt] G0 - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną, w kryterium dodatkowa gwarancja na bramy garażowe (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastrzeżeniem zwiększenia ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeśli kolejna cyfra jest większa lub równa 5 ) , GB - dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe powyżej minimalnego wymaganego okresu wynoszącego 60 miesięcy zaproponowany w ofercie badanej GMAX -najdłuższy zaproponowany dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający do obliczeń stosuje zasadę, że za każde 12 miesięcy okresu dodatkowej gwarancji na bramy garażowe powyżej minimalnego wymaganego okresu wynoszącego 60 miesięcy przyjmuje 1 punkt a maksymalna liczba punktów to 5, zgodnie z poniższym: dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe wynoszący 0 miesięcy - 0 pkt dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe wynoszący 12 miesięcy - 1 pkt dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe wynoszący 24 miesiące - 2 pkt dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe wynoszący 36 miesięcy - 3 pkt dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe wynoszący 48 miesięcy - 4 pkt dodatkowy okres gwarancji na bramy garażowe wynoszący 60 miesięcy i więcej- 5 pkt Maksymalna ilość punktów w punktacji kryterium dodatkowej gwarancji na bramy garażowe wynosi 5. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który spełni wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz ustawie PZP oraz przedłoży ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów, z zastrzeżeniem, że jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Najkorzystniejsza oferta = ocena punktowa w kryterium cena [CO]+ ocena punktowa w kryterium dodatkowa gwarancja na bramy garażowe [GO]

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 26 ust. 2a nie później niż na dzień składania ofert spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadania wiedzy i doświadczenia. W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie Wykonawca wykonał roboty budowlane i instalacyjne o łącznej wartości min. 500 tys. zł netto polegające na: a) termomodernizacji obiektu budowlanego o powierzchni ocieplanej minimum 1000 m2, b) montażu systemów instalacyjnych typu: CO lub CWU, c) montażu bram garażowych z system automatycznego otwierania-zamykania. Roboty, o których mowa wyżej, mogą zostać wykonane w ramach więcej niż jednej inwestycji, z zastrzeżeniem, że każdy z elementów określonych w pkt. od a) do c) był przez Wykonawcę realizowany. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, że wartość, co najmniej jednej wskazanej przez Wykonawcę inwestycji wymienionej w pkt. od a) do c) musi wynosić min. 300 tys. złotych netto. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy PZP może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt. 2.3. 1.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) Kierownik budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej: Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego termomodernizacji obiektu budowlanego. b) Kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń, zgodnie z zakresem zadania oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia w zakresie wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, c) Kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń, zgodnie z zakresem zadania oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia w zakresie instalacji elektrycznych. 1.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w rozdz. IX, pkt. 2.4. Wykonawca posiada opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Powyższy wymóg winien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert. 1.2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy PZP może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia. 1.3. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4. Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w rozdz. IX SIWZ. Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 miesiące i 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. 1.5. W przypadku spółek prawa handlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ. Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS. Wystarczającym będzie, że Wykonawca dołączy do oferty dotychczasowy obowiązujący KRS uchwałę o zmianie zarządu jak również przedłożenie informacji z KRK dotyczącej urzędującego na tej podstawie członka zarządu. Brak informacji z KRK dotyczącej osoby figurującej w KRS, ale faktycznie nie będącej członkiem zarządu, co wynikać będzie z uchwały nie będzie miało negatywnych skutków dla Wykonawcy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w IX pkt. 2, ppkt. 2.1.SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) Kierownik budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej: Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego termomodernizacji obiektu budowlanego. b) Kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń, zgodnie z zakresem zadania oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia w zakresie wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, c) Kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń, zgodnie z zakresem zadania oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego przedsięwzięcia w zakresie instalacji elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w rozdz. IX, pkt. 2.4. SIWZ. Wykonawca posiada opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Powyższy wymóg winien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.straz.bochnia.pl w zakładce zamówienia publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - dodatkowa gwarancja na bramy garażowe wraz z mechanizmem i automatyką otwierania-zamykania bram - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegóły na stronie internetowej www.straz.bochnia.pl

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.straz.bochnia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bochni ul. Ks. J. Poniatowskiego 7 32-700 Bochnia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.