eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › 1.Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Babicach (końcówka ulicy) 2.Remont odcinka ul. Chabrowej w Babicach na odcinku ok. 127 mb (od skrzyżowania z ul. Greglów) 3.Remont odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 2047/8 w Babicach 4.Odwodnienie odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej 5.Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Suskiego w m. Włosienica wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (utwardzenie terenu stanowiące dojście do kładki na potoku Macocha oraz wykonanie tablicy pamiątkowej).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Oświęcim: 1.Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Babicach (końcówka ulicy) 2.Remont odcinka ul. Chabrowej w Babicach na odcinku ok. 127 mb (od skrzyżowania z ul. Greglów) 3.Remont odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 2047/8 w Babicach 4.Odwodnienie odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej 5.Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Suskiego w m. Włosienica wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (utwardzenie terenu stanowiące dojście do kładki na potoku Macocha oraz wykonanie tablicy pamiątkowej).
Numer ogłoszenia: 194178 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim , ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Babicach (końcówka ulicy) 2.Remont odcinka ul. Chabrowej w Babicach na odcinku ok. 127 mb (od skrzyżowania z ul. Greglów) 3.Remont odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 2047/8 w Babicach 4.Odwodnienie odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej 5.Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Suskiego w m. Włosienica wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (utwardzenie terenu stanowiące dojście do kładki na potoku Macocha oraz wykonanie tablicy pamiątkowej)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Babicach (końcówka ulicy) Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, 2.wywóz urobku, 3.wykonanie podbudowy tłuczniowej stabilizowanej mechanicznie, 4.wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej, 5.wykonanie poboczy tłuczniowych, 6.remont zjazdów tłuczniowych, 7.regulacja wysokościowa zasuw wodnych i hydrantu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1 Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 2. Remont odcinka ul. Chabrowej w Babicach na odcinku ok. 127 mb (od skrzyżowania z ul. Greglów) Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, 2.wywóz urobku, 3.wykonanie nawierzchni poprzez ułożenie warstw kruszywa drogowego o zmiennej frakcji z wzmocnieniem warstwy dolnej geowłókniną, 4.wykonanie poboczy gruntowych poprzez plantowanie gruntu rodzimego, 5.remont przepustu rurowego w tym: wymiana rur przepustu, wykonanie ścianek czołowych, 6.wykonanie nasypu z kruszywa drogowego, 7.umocnienie skarp płytami ażurowymi, 8.remont cząstkowy istniejącej nawierzchni tłuczniowej, 9.zabudowa rury ochronnej na sieci wodociągowej, 10.oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 3. Remont odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 2047/8 w Babicach Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, 2.wywóz urobku, 3.wykonanie nawierzchni poprzez ułożenie warstw kruszywa drogowego o zmiennej frakcji z wzmocnieniem warstwy dolnej geowłókniną, 4.wykonanie poboczy gruntowych poprzez plantowanie gruntu rodzimego, 5.wycinka i karczowanie pni drzew oraz wywóz drewna, 6.załadunek i wywóz ziemi z gruzem. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 4. Odwodnienie odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej Remont rowu przydrożnego zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym na odcinku od Hm = 0+70,74 do przepustu drogowego w Hm= 1+91,80, w tym: 1.roboty rozbiórkowe z wywozem materiału z rozbiórki, 2.roboty ziemne - profilowanie dna i skarp rowu z wywozem urobku, 3.zabudowa rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu, 4.remont zjazdów indywidualnych, w tym: wymiana rur przepustu, wykonanie ścianek czołowych, zabudowa krawężników, wykonanie nawierzchni tłuczniowych, 5.wykonanie zarurowania odcinka rowu, 6.zabudowa studni rewizyjnej oraz wpustu deszczowego z przykanalikiem, 7.wykonanie poboczy tłuczniowych, 8.plantowanie dna i skarp rowu, 9.umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi, 10.opracowanie projektu organizacji ruchu na cza robót, 11.oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego realizacją 2. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 3. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 5. Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Suskiego w m. Włosienica wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (utwardzenie terenu stanowiące dojście do kładki na potoku Macocha oraz wykonanie tablicy pamiątkowej) Zakres rzeczowy robót: 1.roboty rozbiórkowe w tym m.in.: cięcie i rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie nawierzchni brukowej, krawężników, ław betonowych i podbudowy, wywóz materiału z rozbiórki, 2.korytowanie terenu wraz z wywiezieniem urobku, 3.wykonanie nasypu z kruszywa, 4.zabudowa rur ochronnych na istniejącej sieci uzbrojenia terenu, 5.zabudowa studni rewizyjnej na istniejącym kanale deszczowym, 6.zabudowa wpustu deszczowego z przykanalikiem, 7.wykonani ław betonowych pod krawężniki i ściek, 8.zabudowa krawężników i obrzeży betonowych, 9.wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej, 10.wykonanie podbudowy tłuczniowej stabilizowanej mechanicznie, 11.wykonanie nawierzchni brukowej chodnika i parkingu, 12.regulacja wysokościowa istniejącego chodnika, 13.dostawa i montaż ławek oraz tablicy pamiątkowej, 14.zagospodarowanie terenu zielonego poprzez plantowanie gruntu, dowóz humusu, wykonanie trawników, przesadzenie drzew, 15.zabudowa bariery zabezpieczającej, 16.wykonanie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, 17.oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 2. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 PLN) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-06-24 do godz. 12:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia i wykażą że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 40 000 zł brutto polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub ich części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór formularza oferty 2. Kosztorysy ofertowe - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe dla każdego zadania odrębnie opracowane metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Kosztorysy mają uwzględniać przedmiar robót, dokumentację, opis przedmiotu zamówienia (pkt. 3) i opis sposobu obliczenia ceny (pkt. 14 SIWZ), istotne postanowienia umowy. 3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i dołączenia niniejszego załącznika do składanej oferty tylko w przypadku , gdy powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. Siła wyższa to zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec, ani którym nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; c) wystąpienia innych okoliczności, które strony wspólnie uznają za powodujące konieczność zmiany terminu relacji umowy lub jej poszczególnych etapów, w szczególności z powodów technologicznych, przyczyn zewnętrznych nie mających charakter siły wyższej, obiektywnych utrudnień dotyczących dostaw materiałów lub urządzeń, itp. przy czym każdorazowo ocena zaistnienia takiego obiektywnego powodu wymaga uzgodnienia Stron; jeżeli Strony nie dojdą do porozumienia uznaje się, że termin pierwotnie ustalony jest obowiązujący. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, tj. roboty zamienne/zmniejszenie zakresu robót, w szczególności: a) Zamawiającemu w toku wykonywania umowy przysługuje prawo wprowadzenia robót i materiałów zamiennych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej na zasadach dwustronnie uzgodnionych. Wykonawca nie może odmówić wykonania robót zamiennych w przypadku, gdy ich wykonanie jest zgodne ze stanem wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, a dotyczy: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; - konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót; - odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; - odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundament, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; - konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b) Dla dokonania rozliczeń robót i materiałów zamiennych Wykonawca opracuje kosztorysy, sporządzone na podstawie cen jednostkowych wynikających z kosztorysu ofertowego, w przypadku robót dla których brak w kosztorysie cen jednostkowych, wyliczeń należy dokonać na podstawie składników cenotwórczych z kosztorysu ofertowego, a koszt materiałów wg cen średnich wydawnictwa Secocenbud z kwartału wykonania robót zamiennych, ewentualnie materiały nietypowe według faktury ich zakupu zaakceptowanych przez Zamawiającego. c) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zmniejszenia zakresu robót (umowne prawo odstąpienia), o czym Wykonawca zostanie powiadomiony pismem przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim pok. 10A Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Babicach (końcówka ulicy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Babicach (końcówka ulicy) Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, 2.wywóz urobku, 3.wykonanie podbudowy tłuczniowej stabilizowanej mechanicznie, 4.wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej, 5.wykonanie poboczy tłuczniowych, 6.remont zjazdów tłuczniowych, 7.regulacja wysokościowa zasuw wodnych i hydrantu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1 Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont odcinka ul. Chabrowej w Babicach na odcinku ok. 127 mb (od skrzyżowania z ul. Greglów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka ul. Chabrowej w Babicach na odcinku ok. 127 mb (od skrzyżowania z ul. Greglów) Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, 2.wywóz urobku, 3.wykonanie nawierzchni poprzez ułożenie warstw kruszywa drogowego o zmiennej frakcji z wzmocnieniem warstwy dolnej geowłókniną, 4.wykonanie poboczy gruntowych poprzez plantowanie gruntu rodzimego, 5.remont przepustu rurowego w tym: wymiana rur przepustu, wykonanie ścianek czołowych, 6.wykonanie nasypu z kruszywa drogowego, 7.umocnienie skarp płytami ażurowymi, 8.remont cząstkowy istniejącej nawierzchni tłuczniowej, 9.zabudowa rury ochronnej na sieci wodociągowej, 10.oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 2047/8 w Babicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 2047/8 w Babicach Zakres rzeczowy robót: 1.korytowanie istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, 2.wywóz urobku, 3.wykonanie nawierzchni poprzez ułożenie warstw kruszywa drogowego o zmiennej frakcji z wzmocnieniem warstwy dolnej geowłókniną, 4.wykonanie poboczy gruntowych poprzez plantowanie gruntu rodzimego, 5.wycinka i karczowanie pni drzew oraz wywóz drewna, 6.załadunek i wywóz ziemi z gruzem. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odwodnienie odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odwodnienie odcinka ul. Kmieckiej w Porębie Wielkiej Remont rowu przydrożnego zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym na odcinku od Hm = 0+70,74 do przepustu drogowego w Hm= 1+91,80, w tym: 1.roboty rozbiórkowe z wywozem materiału z rozbiórki, 2.roboty ziemne - profilowanie dna i skarp rowu z wywozem urobku, 3.zabudowa rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu, 4.remont zjazdów indywidualnych, w tym: wymiana rur przepustu, wykonanie ścianek czołowych, zabudowa krawężników, wykonanie nawierzchni tłuczniowych, 5.wykonanie zarurowania odcinka rowu, 6.zabudowa studni rewizyjnej oraz wpustu deszczowego z przykanalikiem, 7.wykonanie poboczy tłuczniowych, 8.plantowanie dna i skarp rowu, 9.umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi, 10.opracowanie projektu organizacji ruchu na cza robót, 11.oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego realizacją 2. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 3. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Suskiego w m. Włosienica wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (utwardzenie terenu stanowiące dojście do kładki na potoku Macocha oraz wykonanie tablicy pamiątkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Suskiego w m. Włosienica wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego (utwardzenie terenu stanowiące dojście do kładki na potoku Macocha oraz wykonanie tablicy pamiątkowej) Zakres rzeczowy robót: 1.roboty rozbiórkowe w tym m.in.: cięcie i rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie nawierzchni brukowej, krawężników, ław betonowych i podbudowy, wywóz materiału z rozbiórki, 2.korytowanie terenu wraz z wywiezieniem urobku, 3.wykonanie nasypu z kruszywa, 4.zabudowa rur ochronnych na istniejącej sieci uzbrojenia terenu, 5.zabudowa studni rewizyjnej na istniejącym kanale deszczowym, 6.zabudowa wpustu deszczowego z przykanalikiem, 7.wykonani ław betonowych pod krawężniki i ściek, 8.zabudowa krawężników i obrzeży betonowych, 9.wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej, 10.wykonanie podbudowy tłuczniowej stabilizowanej mechanicznie, 11.wykonanie nawierzchni brukowej chodnika i parkingu, 12.regulacja wysokościowa istniejącego chodnika, 13.dostawa i montaż ławek oraz tablicy pamiątkowej, 14.zagospodarowanie terenu zielonego poprzez plantowanie gruntu, dowóz humusu, wykonanie trawników, przesadzenie drzew, 15.zabudowa bariery zabezpieczającej, 16.wykonanie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, 17.oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiar robót . Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zakończenia zadania Uwagi dodatkowe: 1. Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 2. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.