eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołcza › Ograniczenie niskiej emisji poprzez budowę mikroinstalacji prosumenckich w Gminie Gołcza



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Gołcza: Ograniczenie niskiej emisji poprzez budowę mikroinstalacji prosumenckich w Gminie Gołcza
Numer ogłoszenia: 194168 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gołcza , Gołcza 80, 32-075 Gołcza, woj. małopolskie, tel. 012 3886029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golcza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie niskiej emisji poprzez budowę mikroinstalacji prosumenckich w Gminie Gołcza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ograniczenie niskiej emisji poprzez budowę mikroinstalacji prosumenckich w Gminie Gołcza Przedmiot zamówienia obejmuje całościowe zaprojektowanie i zainstalowanie systemów opartych o panele fotowoltaiczne wytwarzających energię elektryczną wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i okablowaniem, a także układem pomiaru energii pozwalającym na monitorowanie uzysku energii - 50 sztuk mikroinstalacji prosumenckich o mocy min. 3,15 kWp. każda, dla potrzeb wytworzenia energii elektrycznej na potrzeby gospodarstw domowych realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej - w zakresie budowy mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii Zakres zadania obejmuje: 1. Zaprojektowanie i wykonanie 50 mikroinstalacji fotowoltaicznych na budynkach osób prywatnych o mocy min. 3,15 kWp 2. Instalacje będą zaprojektowane w oparciu o posiadany przez Gminę Gołcza Program Funkcjonalno-Użytkowy. Wykonawca przed opracowaniem dokumentacji wykona inwentaryzację poszczególnych lokalizacji na których mają być wykonane instalacje. 3. Wykonawca opracowaną kompletną dokumentację projektową wraz z kosztorysem ofertowym przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem wykonywania instalacji (po 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej). 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej -po 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej. 5. Instalacje mają spełniać wymagania konieczne do przyłączenia do sieci energetycznej stawiane przez miejscowego operatora sieci - mają być gotowe do przyłączenia wraz z niezbędną dokumentacją wymaganą przez zakład energetyczny. 6. Bezpłatny serwis oraz przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji 7. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na montażu instalacji fotowoltaicznych na budynkach prywatnych na terenie Gminy Gołcza, z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy lub zakupionych przez Wykonawcę. Wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt muszą być nowe (z uwagi na żywotność absorbera muszą mieć datę produkcji z roku ich zabudowy lub roku poprzedzającego zabudowę). Instalacja powinna być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, zapisami Programu Funkcjonalno Użytkowego, SIWZ, obowiązującymi normami, przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokładnie zapoznał się ze SIWZ i Programem Funkcjonalno-Użytkowym tak , aby oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót budowlanych w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. Wskazanym jest, aby każdy Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem. 10. W przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu opisano materiały za pomocą podania nazwy ich producenta , patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.33.00.00 - Energia słoneczna 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony poprzez wykonanie przez Wykonawcę w sposób należyty , zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonania-budowie minimum 20 mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 2 kWp każda. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże , że: - dysponuje osobami z uprawnieniami do: - projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba - kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba. - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie przedłożenie opłaconej polisy (a w przypadku jej braku innego dokumentu) na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, dowód wpłaty wadium, Aktualne zaświadczenie/certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego modułu fotowoltaicznego z normami i parametrami podanymi w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze sprawozdaniem - raportem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą, Aktualne zaświadczenie/certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego inwertera z normami i parametrami podanymi w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze sprawozdaniem - raportem z badań wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Kwota wynagrodzenia może ulec zmianie: a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002r Nr 200 , poz. 1679 , z późn.zm.) c) w wyniku realizacji mniejszej ilości mikroinstalacji niż przewidziana w PFU, SIWZ i niniejszej umowie. 2) Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadkach: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, b) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c., c) zaistnienia niesprzyjających, obiektywnych warunków klimatycznych uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, potwierdzonych przez inspektora nadzoru. 3) Zmiana kierownika budowy w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych lub nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy. 4) Zmiana osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia, pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych uprawnień. 5) Zmiana lokalizacji wykonania instalacji na innym budynku/nieruchomości niż pierwotnie wskazano w PFU. Wszystkie powyższe postanowienia zawarte w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golcza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gołczy, 32-075 Gołcza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Gołczy, 32-075 Gołcza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.