eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Organizacja i przeprowadzenie kursu florystyki oraz kursu decoupage w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Złotoryja: Organizacja i przeprowadzenie kursu florystyki oraz kursu decoupage w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
Numer ogłoszenia: 194116 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotoryjski , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8786940, -950, faks 76 8786955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu florystyki oraz kursu decoupage w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu florystyki oraz kursu decoupage w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części i dopuścił możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną lub dwie części. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: 3.1 Część 1: Organizacja i przeprowadzenie kursu florystyki w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim: a) Kurs obejmuje: 20 godzin zajęć, w tym: - 3 godziny zajęć teoretycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) - 17 godzin zajęć praktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) b) W ramach w/w przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić kurs dla 37 uczestników - osób skierowanych przez Zamawiającego. c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.2 Część 2: Organizacja i przeprowadzenie kursu decoupage w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim: a) Kurs obejmuje: 20 godzin zajęć, w tym: - 3 godziny zajęć teoretycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) - 17 godzin zajęć praktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) b) W ramach w/w przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić kurs dla 14 Uczestników - osób skierowanych przez Zamawiającego. c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu, zaoferowanych przez Wykonawcę - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Zamawiający niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1 przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty (dla każdej z części) w następujących wypadkach: 1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; 3) zmniejszenia liczby uczestników kursu o maksymalnie 3 osoby w części 1 zamówienia oraz o maksymalnie 3 osoby w części 2 zamówienia w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników biorących udział w kursie i obliczony zostanie jako iloczyn faktycznej liczby uczestników oraz określonej ceny jednostkowej w przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego poza kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy (w szczególności wypadek uczestnika kursu, choroba, siła wyższa itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-zlotoryja.pl/p,12,przetargi-zapytania-ofertowe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu florystyki w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kurs obejmuje: 20 godzin zajęć, w tym: - 3 godziny zajęć teoretycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) - 17 godzin zajęć praktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) b) W ramach w/w przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić kurs dla 37 uczestników - osób skierowanych przez Zamawiającego. c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu, zaoferowanych przez Wykonawcę - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu decoupage w ramach projektu pn.Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kurs obejmuje: 20 godzin zajęć, w tym: - 3 godziny zajęć teoretycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) - 17 godzin zajęć praktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) b) W ramach w/w przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić kurs dla 14 Uczestników - osób skierowanych przez Zamawiającego. c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość dodatkowych godzin praktycznych kursu, zaoferowanych przez Wykonawcę - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.