eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostawa sprzętu GSM i aplikacji do NCBJ OR POLATOM - 2 części.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Otwock: Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostawa sprzętu GSM i aplikacji do NCBJ OR POLATOM - 2 części.
Numer ogłoszenia: 194047 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 16 04, faks 22 273 16 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostawa sprzętu GSM i aplikacji do NCBJ OR POLATOM - 2 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Część Nr 1 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych Część Nr 2 - Dostawa sprzętu GSM i aplikacji 2. Opis przedmiotu zamówienia Część Nr 1 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych Świadczenie usług telefonii GSM w ramach telefonii komórkowej w okresie dwóch lat, na terenie całego kraju jak również UE i poza nią na rzecz Zamawiającego, polegających m.in. na uruchomieniu nowych aktywacji, przejęciu aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonów komórkowych. Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne powinny obejmować: - połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii komórkowych, - połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii stacjonarnych, - połączenia video do wszystkich sieci telefonii komórkowych - transmisje danych SMS i MMS do wszystkich sieci telefonii komórkowych, - transmisje danych do sieci Internet z wykorzystaniem dedykowanego APN, - usługa menu głosowego IVR - usługa podłączenia łącza stałego dostępu do internetu do budynku OR POLATOM Wykonawca w ramach zamówienia zapewni: - Bezpłatne i nieograniczone połączenia wewnętrzne obejmujące wszystkie numery telefonów, dostarczane i obsługiwane przez Wykonawcę. - Bezpłatne i nieograniczone połączenia obejmujące następującą pulę numerów telefonów: - 222731XXX - 222732XXX - 222733XXX - Dostawa oraz aktywacja kart SIM w ilości 80 szt. + 10 szt. zapasowych. - Aktywacja oraz dezaktywacja kolejnych kart SIM nie będzie wymagała zmian w umowie o świadczenie usług. - Dostawca zapewni usługę umożliwiającą uruchomienie indywidualnego nagrania prezentowanego w trakcie oczekiwania na odebranie połączenia oraz nagranie powitania wraz z uruchomieniem w całej grupie zamawianych numerów. Nagranie zostanie zrealizowane przez profesjonalną firmę i będzie zawarte w cenie usługi. Treść nagrania zostanie przekazana Wykonawcy po ustaleniu warunków technicznych a kopia nagrania zostanie przekazana Zamawiającemu. Modemy USB GSM 3G-LTE z wbudowanym gniazdem SIM, wraz z kartami SIM w ilości sztuk 2 umożliwiające wykorzystanie transmisji danych z limitem 8 GB miesięcznie, gdzie po wykorzystaniu miesięcznego limitu transmisji danych w okresie rozliczeniowym zostanie ona zwolniona do szybkości 2G i nie będzie dodatkowo taryfikowana. Routery GSM 3G-LTE z wbudowanym gniazdem SIM oraz wbudowanym WIFI, wraz z kartami SIM w ilości sztuk 2 umożliwiające wykorzystanie transmisji danych z limitem 50GB miesięcznie, gdzie po wykorzystaniu miesięcznego limitu transmisji danych zostanie ona zwolniona do szybkości 2G i nie będzie dodatkowo taryfikowana. Modemy oraz Routery muszą umożliwiać podłączenie anteny zewnętrznej w celu wzmocnienia zasięgu sieci operatora. Dostarczone przez Wykonawcę karty SIM mają posiadać możliwość przystosowania ich do obsługi urządzeń wymagających karty micro i nano SIM. Przystosowanie to ma polegać przykładowo na możliwości wyłamania z karty SIM, karty micro SIM lub bezpłatnej wymiany karty SIM na kartę micro SIM lub nano SIM. Wymaga się, aby Wykonawca pozostawił u Zamawiającego do dyspozycji 10 kart SIM w celu szybszej wymiany w przypadku uszkodzenia karty SIM. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego zamieszczony jest w Załączniku A Cz. 1 do SIWZ Część Nr 2 - Dostawa sprzętu GSM i aplikacji Phablet - 1 szt. Telefon Typ 1 - 60 szt. Telefon Typ 2 - 20 szt. W skład każdego zestawu telefonicznego będą wchodziły: - Telefon (do wyboru spośród przynajmniej dwóch dostępnych kolorów obudów) - Słuchawki wraz z mikrofonem - Ładowarka 230V - Przewód USB (dozwolona opcja ładowarki wraz z oddzielnym przewodem USB) - Opakowanie fabryczne - Pokrowiec dedykowany do danego modelu telefonu. Pokrowiec musi spełniać funkcje ochronną w ten sposób, aby po jego zamknięciu ochraniał telefon z każdej strony. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego zamieszczony jest w Załączniku A Cz. 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.51.10.00-9, 32.25.00.00-4, 79.51.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia w wysokości dla: Części Nr 1 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) Części Nr 2 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w dowolnej spośród niżej wymienionych form: 3.1 W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska, Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium - Nr sprawy 24/P/2014 Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostawa sprzętu GSM i aplikacji do NCBJ OR POLATOM - 2 części. 3.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 W gwarancjach bankowych, 3.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). w terminie do dnia 30.09.2014 r. do godz. 11:00 Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 - 3.5: w kasie NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi bezwzględnie zawierać zapis, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W związku z zaistnieniem co najmniej jednego z przypadków określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2014 r. z późniejszymi zmianami, tj.: a) Zobowiązany odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Zobowiązany nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zobowiązanego. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części Nr 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał Zezwolenie wraz z uprawnieniami do świadczenia usługi telekomunikacyjnej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Załącznikach A Cz. 1 i Cz. 2 Wykonawca jest zobowiązany załączyć w/w dokument potwierdzający jego zdolność do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty-oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Dla Części Nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części Nr 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usługi telekomunikacji o podobnym zakresie (kwotowo i rzeczowo). Wykonawca wykaże realizację dwóch zadań świadczenia usługi w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o podobnym zakresie i wymaganiach oraz o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Pod terminem (realizacja zadania) Zamawiający rozumie podpisanie końcowego protokołu odbioru (bez uwag) w terminie określonym w umowie. A) W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, niezbędne jest wykazanie przez ten podmiot wykonanie na terenie kraju dwóch zadań świadczenia usługi w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na świadczeniu usług telekomunikacyjnych o podobnym zakresie i wymaganiach oraz o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ponadto konieczne jest przedstawienie Zamawiającemu pisemnego zobowiązania tego podmiotu do bezpośredniego uczestniczenia wraz z Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia. Niezbędne jest określenie w jakim zakresie będzie ten podmiot uczestniczył i w jaki sposób zapewni wykorzystanie posiadanego w tej dziedzinie doświadczenia i wiedzy. Podmiot uczestniczący wraz z Wykonawcą w wykonaniu przedmiotu zamówienia ponosi solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia. B) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (np. konsorcjum-spółka) przynajmniej jeden podmiot musi spełniać samodzielnie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Sumowanie posiadania wiedzy i doświadczenia przy wspólnych ofertach jest niedopuszczalne. Ponadto konieczne jest przedstawienie Zamawiającemu pisemnego zobowiązania tego podmiotu, który samodzielnie spełnia wymagany przez Zamawiającego warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do bezpośredniego uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia. Niezbędne jest określenie w jakim zakresie będzie ten podmiot uczestniczył i w jaki sposób zapewni wykorzystanie posiadanego w tej dziedzinie doświadczenia i wiedzy. Podmiot uczestniczący wraz z Wykonawcą w wykonywaniu przedmiotu zamówienia ponosi solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty-oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia. Dla Części Nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części Nr 1 i Nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części Nr 1 Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania montażu, instalacji, uruchomienia, określonych w specyfikacji technicznej tych urządzeń, które zapewnią wysokiej jakości świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz przeprowadzenia szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego zgodnie z odpowiednimi zapisami w specyfikacji technicznej Załącznik A Cz. 1. Wykonawca wykaże, że dysponuje nie mniej niż dwoma osobami z uprawnieniami do montażu, instalacji i uruchomienia, określonych w specyfikacji technicznej urządzeń zapewniających, że świadczona usługa będzie wysokiej jakości oraz przeprowadzi szkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, zgodnie z odpowiednimi zapisami w specyfikacji technicznej Załącznik A Cz. 1. W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezbędne jest wykazanie spełnienia przez przynajmniej jeden z tych podmiotów warunku, że dysponuje nie mniej niż dwoma osobami z uprawnieniami do montażu, instalacji i uruchomienia, określonych w specyfikacji technicznej urządzeń zapewniających, że świadczona usługa będzie wysokiej jakości oraz przeprowadzi szkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, zgodnie z odpowiednimi zapisami w specyfikacji technicznej Załącznik A Cz. 1. Ponadto, konieczne jest przedstawienie Zamawiającemu pisemnego zobowiązania tych podmiotów, że osoby wymienione w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą wraz z Wykonawcą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Niezbędne jest określenie w jakim zakresie będzie ten podmiot uczestniczył i w jakim zakresie Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Podmiot uczestniczący wraz z Wykonawcą ponosi solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Dla Części Nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części Nr 1 i Nr 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiajacy wymaga aby dostarczany sprzęt (urządzenia) posiadał deklarację zgodności CE i był oznaczony tym znakiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 budynek Nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 11:00, miejsce: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 budynek Nr 24 pok.122A - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telefonii GSM w ramach telefonii komórkowej w okresie dwóch lat, na terenie całego kraju jak również UE i poza nią na rzecz Zamawiającego, polegających m.in. na uruchomieniu nowych aktywacji, przejęciu aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonów komórkowych. Świadczone w ramach umowy usługi telekomunikacyjne powinny obejmować: - połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii komórkowych, - połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii stacjonarnych, - połączenia video do wszystkich sieci telefonii komórkowych - transmisje danych SMS i MMS do wszystkich sieci telefonii komórkowych, - transmisje danych do sieci Internet z wykorzystaniem dedykowanego APN, - usługa menu głosowego IVR - usługa podłączenia łącza stałego dostępu do internetu do budynku OR POLATOM Wykonawca w ramach zamówienia zapewni: - Bezpłatne i nieograniczone połączenia wewnętrzne obejmujące wszystkie numery telefonów, dostarczane i obsługiwane przez Wykonawcę. - Bezpłatne i nieograniczone połączenia obejmujące następującą pulę numerów telefonów: - 222731XXX - 222732XXX - 222733XXX - Dostawa oraz aktywacja kart SIM w ilości 80 szt. + 10 szt. zapasowych. - Aktywacja oraz dezaktywacja kolejnych kart SIM nie będzie wymagała zmian w umowie o świadczenie usług. - Dostawca zapewni usługę umożliwiającą uruchomienie indywidualnego nagrania prezentowanego w trakcie oczekiwania na odebranie połączenia oraz nagranie powitania wraz z uruchomieniem w całej grupie zamawianych numerów. Nagranie zostanie zrealizowane przez profesjonalną firmę i będzie zawarte w cenie usługi. Treść nagrania zostanie przekazana Wykonawcy po ustaleniu warunków technicznych a kopia nagrania zostanie przekazana Zamawiającemu. Modemy USB GSM 3G-LTE z wbudowanym gniazdem SIM, wraz z kartami SIM w ilości sztuk 2 umożliwiające wykorzystanie transmisji danych z limitem 8 GB miesięcznie, gdzie po wykorzystaniu miesięcznego limitu transmisji danych w okresie rozliczeniowym zostanie ona zwolniona do szybkości 2G i nie będzie dodatkowo taryfikowana. Routery GSM 3G-LTE z wbudowanym gniazdem SIM oraz wbudowanym WIFI, wraz z kartami SIM w ilości sztuk 2 umożliwiające wykorzystanie transmisji danych z limitem 50GB miesięcznie, gdzie po wykorzystaniu miesięcznego limitu transmisji danych zostanie ona zwolniona do szybkości 2G i nie będzie dodatkowo taryfikowana. Modemy oraz Routery muszą umożliwiać podłączenie anteny zewnętrznej w celu wzmocnienia zasięgu sieci operatora. Dostarczone przez Wykonawcę karty SIM mają posiadać możliwość przystosowania ich do obsługi urządzeń wymagających karty micro i nano SIM. Przystosowanie to ma polegać przykładowo na możliwości wyłamania z karty SIM, karty micro SIM lub bezpłatnej wymiany karty SIM na kartę micro SIM lub nano SIM. Wymaga się, aby Wykonawca pozostawił u Zamawiającego do dyspozycji 10 kart SIM w celu szybszej wymiany w przypadku uszkodzenia karty SIM. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego zamieszczony jest w Załączniku A Cz. 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu GSM i aplikacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Phablet - 1 szt. Telefon Typ 1 - 60 szt. Telefon Typ 2 - 20 szt. W skład każdego zestawu telefonicznego będą wchodziły: - Telefon (do wyboru spośród przynajmniej dwóch dostępnych kolorów obudów) - Słuchawki wraz z mikrofonem - Ładowarka 230V - Przewód USB (dozwolona opcja ładowarki wraz z oddzielnym przewodem USB) - Opakowanie fabryczne - Pokrowiec dedykowany do danego modelu telefonu. Pokrowiec musi spełniać funkcje ochronną w ten sposób, aby po jego zamknięciu ochraniał telefon z każdej strony. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego zamieszczony jest w Załączniku A Cz. 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.25.00.00-4, 48.98.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.