eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Wadowice: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 193987 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa wg. 5 zadań. ZADANIE NR 1 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 2424 położonej w Zebrzydowicach, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 2 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 3352 położonej, w Zakrzowie zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 3 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 2401 położonej, w Łękawicy zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 4 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 1541, 1540 położonej w Przytkowicach, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; ZADANIE NR 5 Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 1485/1 położonej w Nidku, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac; Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1)Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2)Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj. - osoby wykonujące zamówienie (dotyczy wszystkich ZADAŃ), winny posiadać uprawnienia tj. - kierownik prac legitymujący się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2 - rozgraniczenia podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz 1287 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego w przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron oraz w innych przypadkach przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 2424 położonej w Zebrzydowicach, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1) Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2) Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 3352 położonej, w Zakrzowie zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1) Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2) Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 2401 położonej, w Łękawicy zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1) Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2) Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 1541, 1540 położonej w Przytkowicach, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1) Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2) Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dokonanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa zajętych pod drogi publiczne poprzez wydzielenie części działki nr 1485/1 położonej w Nidku, zajętej pod odcinki dróg powiatowych oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej będącej wynikiem wymienionych prac;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: W ramach prowadzonych prac wykonawca pracy geodezyjnej dokonuje następujących czynności, z których przedkłada Zamawiającemu dokumentację w 4 egzemplarzach: 1) Przeprowadza - badanie stanu prawnego działek, w tym badania wszystkich działów Ksiąg Wieczystych z wykazaniem właścicieli, podstawy wpisu prawa własności właścicieli na dzień 31.12.1998 r. oraz właścicieli aktualnych, ostrzeżenia o wszczęciu postępowania wywłaszczeniowego, obciążenia hipoteczne itp. 2) Sporządza projekt podziału nieruchomości według jej zajęcia pod drogę publiczną - na dzień 31 grudnia 1998 r. dla celów postępowania administracyjnego w trybie art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz. 872 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno -prawna winna być opatrzona klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i uwierzytelniona ( 4 egz.). Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu przy udziale Zarządcy Drogi przebieg dokonanego podziału..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.