Skoki: Rekutlywacja nieczynnego składowiska odpadów komunalnych w Rejowcu - Etap IV
Numer ogłoszenia: 193707 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekutlywacja nieczynnego składowiska odpadów komunalnych w Rejowcu - Etap IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja nieczynnego składowiska odpadów komunalnych w Rejowcu - Etap IV. Zakres prac do wykonania obejmuje rekultywację nieczynnego składowiska odpadów komunalnych w Rejowcu. Etap IV obejmuje: -Wykaszanie chwastów na wierzchowinie składowiska, na powierzchni 8900m2, -Naprawę studni odgazowania - wymiana: rury PE fi 315mm - długość 1,0m; betonowego stożka - zwężka fi 500mm Nr 3264931820 WAVIN; pokrywy betonowej o średnicy 510mm Nr 3264931840 WAVIN z otworami fi 24mm, -Przemieszczanie shałdowanego gruntu na odcinku do 100m z niwelacją, w ilości ok. 836m3, -Formowanie skarpy frontowej o nachyleniu 1÷2,5; 1÷3, na powierzchni 440m2, -Wykonanie Projektu prac geologicznych związanych z założeniem otworów obserwacyjnych (piezometrów) umożliwiających kontrolę stanu i jakości wód podziemnych, w łącznej ilości 3 sztuk (1 sztuka na dopływie wód podziemnych, 2 sztuki na przewidywanym odpływie wód podziemnych) i uzyskanie stosownej decyzji wydawanej przez Starostę Wągrowieckiego, -Wykonanie sieci otworów obserwacyjnych (3 sztuk piezometrów), wokół składowiska na podstawie wykonanego i zatwierdzonego Projektu prac geologicznych, -Wykonanie nasadzeń drzew na wierzchowinie składowiska (5000 sztuk drzew z gatunku Sosna zwyczajna - wiek > 1 roku i 3000 sztuk drzew z gatunku Brzoza brodawkowata - wiek > 1 roku; korzenie sadzonek żelowane), -Wykonanie pasa zieleni izolacyjnej o szerokości 10m na odcinku 160m (16 sztuk drzew z gatunku Robinia biała - wiek > 5lat, 16 sztuk drzew z gatunku Brzoza brodawkowata - wiek > 5 lat, 32 sztuk drzew z gatunku Sosna czarna wiek >5 lat, 32 sztuk drzew z gatunku Jarząb pospolity wiek >5 lat, 128 sztuk drzew z gatunku Róża dzika wiek >3 lat; dołki pod drzewa i krzewy zaprawiane hydrożelem), -Wykonanie 3 egzemplarzy map w skali 1:500 - inwentaryzacja powykonawcza..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20 - Rekultywacja 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki - pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki - sekretariat pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.