eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Komańcza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Komańcza: Odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Komańcza
Numer ogłoszenia: 193496 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107449 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komańcza, Komańcza 166, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 13 46 77 035, faks 13 46 77 035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Komańcza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotowy zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest w ilości ok. 70 Mg tj. ok. 4.666 m 2 z miejsca tymczasowego składowania tj. nieruchomość stanowiąca własność osób fizycznych na terenie gminy Komańcza. Zakres ilości wyrobów zawierających azbest może ulec zwiększeniu. 2. Odbiór wyrobów zawierających azbest będzie następował z posesji zgodnie z wykazem nieruchomości, który zostanie przekazany po podpisaniu umowy. 3. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć harmonogram rzeczowo - finansowy zadania w terminie 7 dni od podpisania umowy. 4. Wykaz nieruchomości określający lokalizację i nazwiska właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z właścicielem nieruchomości termin wykonania prac - jednak nie może być dłuższy niż do 15 października 2015r. 6. Wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, co potwierdza w karcie ewidencji odpadów. 7. Wykonawca zważy odbierane z posesji wyroby zawierają azbest a w przypadku braku możliwości zważenia określić rzeczywistą ilość odbieranego azbestu w m 2 (1 m 2 = 0,015 mg) 8. Wykonawca spisze z właścicielem nieruchomości i przedstawicielem zamawiającego protokół z czynności odbioru wyrobów zawierających azbest. 9. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do należytej organizacji wykonywanych prac w celu zmniejszenia uciążliwości dla mieszkańców oraz minimalizacji utrudnień prowadzonych prac. 10. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania nieruchomości po zakończeniu prac. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania zamawiającemu oraz właścicielowi nieruchomości po jednym egzemplarzu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów od właściciela nieruchomości. 12. Po wykonaniu zamówienia wykonawca przekaże zamawiającemu wykaz nieruchomości, z których został odebrany azbest wraz z protokołami odbioru odpadu, dokumentami wagowymi ze składowiska oraz karty przekazu odpadów zawierających azbest. 13. Waga z kart przekazania odpadów na składowisko musi być równa wadze z protokołów odbioru odpadu. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in.: - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21. ze zm.), - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), - Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.) - Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 ze zm.), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71 poz. 649 ze zm.) - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824) - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673). - Rozporządzenie Ministra Gospodarki , z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31). - innymi obowiązującymi przepisami niewymienionymi wyżej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane T-tel Tomasz Wieczorek, ul.Podgórze 20/2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.