eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipce Reymontowskie › Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Drzewce, Lipce Reymontowskie i Wola Drzewicka oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipce Reymontowskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Lipce Reymontowskie: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Drzewce, Lipce Reymontowskie i Wola Drzewicka oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipce Reymontowskie
Numer ogłoszenia: 19336 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipce Reymontowskie , ul. Reymonta 24, 96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie, tel. 046 8316197, faks 046 8316268.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Drzewce, Lipce Reymontowskie i Wola Drzewicka oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipce Reymontowskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Drzewce, Lipce Reymontowskie i Wola Drzewicka oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Lipce Reymontowskie. Zamówienie obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej z rur PVC-U Dz 110 mm o długości 1360,00 m, 2) budowę sieci z rur PE-HD Dz 110 systemem TS (przecisk ster.) o długości 92,50 m, 3) budowę hydrantów podziemnych fi 80 mm w ilości 12 kpl, 4) budowę przyłączy wody z rur PE Dz 40 o długości 114,00 m, 5) włączenie wybudowanych przyłączy w istniejące przyłącza na posesjach za pomoc załącz PE lub stalowych, 6) budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Dn 0,20 m o długości 260,00 m, 7) budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PE HD Dz 220 systemem TS (przecisk) o długości 6,00 m, 8) budowę odcinków sieci kanalizacyjnej z rur PVC Dn 0,15 m o długości 46,00 m , 9) budowę studni rewizyjnych fi 1000 mm w ilości 7 szt., 10) budowę studzienek niewłazowych fi 400 mm w ilości 7 szt. Zamówienie obejmuje również: 1) organizację, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy z zapleczem socjalnym i technicznym, 2) oznakowanie terenu budowy, 3) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania przez służbę geodezyjną trasy sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci i odcinków sieci kanalizacyjnej oraz odtworzenia zniszczonych podczas robót znaków geodezyjnych, 4) opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, 5) uzgodnienia z zakresu zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej i dróg gminnych oraz poniesienie opłat za zajęcie pasa drogowego, 6) segregowanie, składowanie i unieszkodliwienie odpadów, 7) dezynfekcję rurociągów, 8) próby szczelności każdej sieci wodociągowej oraz pompowanie próbne pomiarowe (oczyszczające) sieci kanalizacyjnej, 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robot objętych przedmiotem zamówienia, 10) badania bakteriologiczne wody, 11) odtworzenie nawierzchni, naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót, 12) uporządkowanie terenu po budowie, 13) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 14) sporządzenie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, 15) oraz wszelkie inne prace określone w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót nie ujęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.11.11 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego prowadzone w Banku Spółdzielczym Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział Lipce Reymontowskie nr 14 9288 1095 1690 1010 2000 0020, z dopiskiem Wadium - budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości minimum 1500,00 m oraz jedną robotę budowlaną polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 300,00 m. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 450.000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr l do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikało uprawnienie osoby(ób) do złożenia i podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby(ób) podpisującej ofertę nie wynika z załączonego(ych) dokumentu(ów), o którym(ych) mowa w pkt 1 ppkt 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy załączyć także pełnomocnictwo(a) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 5) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom lub nazwy (firmy) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr l do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu kserokopię dowodu wpłaty, 7) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w rozdziale 11 pkt 4 ppkt 2-5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem włączoną do oferty oraz oryginał tej gwarancji lub poręczenia osobno załączony do oferty, 8) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 17 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 9) w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający ustanawia następujące przypadki i warunki umożliwiające zmianę treści umowy: 1) wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, 2) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, 3) działania siły wyższej, 4) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które utrudniają lub uniemożliwiając prowadzenie robót w umówiony sposób, 5) wystąpienie warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, wystąpienia znalezisk archeologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami infrastruktury, 6) wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 7) konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń, 8) wystąpienia w trakcie realizacji umowy konieczności usunięcia drzew oraz uzyskania stosownych zezwoleń, 9) zmiany będące następstwem działania organów administracji, 10) zastosowania innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót technologii, materiałów, urządzeń lub rozwiązań projektowych i funkcjonalnych w ramach zatwierdzonego projektu budowlanego, 11) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 12) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 13) konieczności zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania procesu budowlanego, 14) zmiany Podwykonawcy, wskazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formularzu ofert stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jednocześnie będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu mniejszym niż wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, 15) zmian dotyczących Podwykonawców poprzez: a) wskazanie innych Podwykonawców, b) rezygnację z Podwykonawców, c) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, d) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców, pomimo nie wskazania w ofercie przetargowej żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 16) zaistnienie konieczności ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót, 17) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, 18) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu umowy, 19) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, w tym ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 20) zmiana danych adresowych lub innych danych dotyczących stron umowy. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: 1) możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów umownych, 2) możliwości zmiany materiałów, parametrów technicznych i technologii wykonania robót budowlanych, 3) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania procesu budowlanego, 4) możliwość zmiany w zakresie podwykonawstwa i umów o podwykonawstwo, 5) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia, 6) możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości umowy po cenach i stawkach wynikających z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, 7) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) możliwość zmiany ceny brutto na wykonanie zamówienia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 9) możliwość zmiany danych adresowych stron umowy oraz danych objętych fakturą, w szczególności numer NIP, numer rachunki bankowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipcereymontowskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipce Reymontowskie, 96-127 Lipce Reymontowskie ul. Reymonta 24, pokój nr 2 lub 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lipce Reymontowskie ul. Reymonta 24, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach operacji pt. Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Drzewce, Lipce Reymontowskie i Wola Drzewicka oraz budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Lipce Reymontowskie, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.