eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAKUP MASZYN ROLNICZYCH, KOSIAREK, PŁUGU ODŚNIEŻNEGO, PRZYCZEPY, MYJKI I PODSTAWY POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY SPRAWA 29/PN/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Wrocław: ZAKUP MASZYN ROLNICZYCH, KOSIAREK, PŁUGU ODŚNIEŻNEGO, PRZYCZEPY, MYJKI I PODSTAWY POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY SPRAWA 29/PN/2014
Numer ogłoszenia: 193198 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MASZYN ROLNICZYCH, KOSIAREK, PŁUGU ODŚNIEŻNEGO, PRZYCZEPY, MYJKI I PODSTAWY POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY SPRAWA 29/PN/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn rolniczych i urządzeń: dwóch kosiarek rotacyjnych, kosiarki bijakowej z koszem podnoszonym samowyładowawczym, pługu odśnieżnego do ciągnika, przyczepy 3.5t jednoosiowej samowyładowawczej, kosiarki ciągnikowej dyskowej tylnej, dmuchawy ssąco-tłoczącej do zboża, przegrabiarki do siana, dwóch myjek ciśnieniowych, dwóch podstaw pod podnośnik kolumnowy, kosiarki - traktorka z koszem - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 16.31.00.00-1, 16.52.00.00-6, 16.32.00.00-4, 43.31.30.00-0, 16.34.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność obejmująca przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć: - opis techniczny przedmiotu zamówienia - załącznik 4 W celu oceny, czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego, opis powinien zawierać minimum te dane techniczne, które są wyszczególnione w szczegółowym opisie technicznym przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 5 Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp - załącznik 6. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana nr rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, Kancelaria Jawna - budynek nr 8 pokój 121 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOSIARKA ROTACYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna rolnicza do koszenia trawy i roślin zielonych, rotacyjna bębnowa, charakteryzująca się niezawodną i bezawaryjną konstrukcją, wyposażona w metalowe osłony oraz fartuch ochronny wykonany z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne i czynniki atmosferyczne. - liczba bębnów minimum 2 szt. - liczba noży tnących na bębnie minimum 6 szt. - szerokość robocza minimum 1800mm - wydajność minimum 2ha/h - prędkość obrotowa bębnów minimum 1800obr/min - obroty WOM 540obr/min - masa 400 - 500 kg - wysokość koszenia minimum 32 mm - przekaźnik napędowy do połączenia z ciągnikiem - zapasowy komplet noży - gwarancja minimum 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOSIARKA BIJAKOWA (MULCZER) Z KOSZEM PODNOSZONYM SAMOWYŁADOWCZYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna rolnicza do koszenia trawy i roślin zielonych, rotacyjna bijakowa. - szerokość robocza minimum 1600mm, maksimum 2090mm - masa maszyny maksymalnie 480 kg - pojemność kosza minimum 0.75 m3 - prędkość robocza do 15 km/h - liczba bijaków minimum 54 - wysokość podnoszenia kosza minimum 1,30m - prędkość obrotowa WOM 540obr/min - wałek napędowy - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PŁUG ODŚNIEŻNY DO CIĄGNIKA FARMTRACK 675.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do odśnieżania dróg, ulic oraz placów, wraz z zestawem mocującym. - szerokość robocza minimum 2500mm - liczba elementów roboczych minimum 3szt. - skręt tarczy zgarniającej - hydrauliczny lub równoważny - skręt dyszla - hydrauliczny lub równoważny - prześwit transportowy minimum 200mm - kąt skrętu tarczy od 0 do min 260o - zestaw mocujący pług wraz ze sterownikiem, wężami i końcówkami do podłączenia (montaż urządzenia na ciągniku rolniczym typu FARMTRACK 675 wraz z pokazem działania) - obciążnik ( kosze na tył traktora) lub równoważne - zapasowa guma skrawająca 1 kpl. - prędkość robocza minimum 14km/h - masa maszyny maksimum 500kg - wysięgniki, tarcza zgarniająca i hydraulika sterującą - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZYCZEPA 3.5T JEDNOOSIOWA SAMOWYŁADOWCZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyczepa rolnicza jednoosiowa samowyładowcza - ładowność minimum 2.5 T - pojemność ładunkowa minimum 1,60m3 - powierzchnia ładunkowa minimum 6m2 - skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, wysokość ścian skrzyni ładunkowej minimum 400mm( z możliwością podwyższenia burt) - grubość blachy podłogi minimum 3mm - grubość blachy ściany minimum 2mm - instalacja hamulcowa jedno lub dwu przewodowa lub hydrauliczna lub równoważne - hamulec postojowy - rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika - instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym - instalacja wywrotu z zaworem odcinającym - siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej - kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu minimum 50o, na boki minimum 45o - prędkość konstrukcyjna minimum 30km/h - linki spinające ściany - koła ogumione - koło zapasowe ogumione - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KOSIARKA CIĄGNIKOWA DYSKOWA TYLNA (ciągnik URSUS 904, ciągnik FARMTRACK 670).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosiarka ciągnikowa dyskowa o zwartej mocnej a zarazem lekkiej konstrukcji - szerokość koszenia minimum 2.40m - szerokość pokosu minimum 1.2m - wydajność minimum 2.5 ha/h - ilość dysków minimum 6 - ilość noży minimum 10 - moc ciągnika maksimum 48kW - obroty WOM 540obr/min - układ zawieszenia kat. II i III wg ISO 730/1 - prędkość koszenia minimum 10km/h - dodatkowe 3 kpl. noży - wałek odbioru mocy ( przekaźnik) - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DMUCHAWA SSĄCO - TŁOCZĄCA DO ZBOŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dmuchawa ssąco - tłocząca mobilna z zastosowaniem w trudno dostępnych miejscach - moc silnika minimum 15kW - rury tłoczące zestaw minimum 15m. - kolana 2 x 90, 2 x 45stopni - wąż ssący 3 - 4 m z ssawką - rozdzielacz powietrza do zboża - stojak do rur tłoczących - ssawa - szybkozłącze do łączenia rur - urządzenie z możliwością transportu ( ciągane na kołach za ciągnikiem) - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.34.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZEGRABIARKA SIANA (PRZETRZĄSACZ POKOSÓW).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegrabiarka (przetrząsacz) do roztrząsania skoszonych roślin zielonych - szerokość robocza minimum 5m - rodzaj zawieszenia aktywne kat. I i II - ilość wirników minimum 4 - ilość ramion roboczych na wirnik minimum 7 - obroty WOM minimum 540obr/min - koła jezdne gumowane - wałek przeniesienia mocy - minimalna moc ciągnika 48kW - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MYJKA CIŚNIENIOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ciśnienie minimum 130bar - wydajność powierzchniowa maksimum 100m2 - wydajność tłocznia wody minimum 400l/h - moc przyłączeniowa minimum 1,8kW - napięcie 220-240V Dodatkowe wyposażenie: - wąż wysokociśnieniowy min 8m. - pistolet spryskujący - komplet lanc - szczotka obrotowa - końcówka do czyszczenia powierzchni płaskich - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PODSTAWA POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośność 3-5T - wydajność rozkładania (podnoszenia podpory) 500 do 2000mm - dolne położenie 500-600mm, górne 1800-2000mm - zabezpieczenie wyciąganej podpory lokowane przed samo wypięciem - podpory atestowane - gwarancja minimum 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KOSIARKA -TRAKTOREK DO ZASTOSOWANIA PRZY DUŻYCH POWIERZCHNIACH TRAWNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - silnik zasilany benzyną bezołowiową 95 oktanową - pojemność silnika min 500 cm3 - moc silnika min 8,9 kW - z 6 - biegową skrzynią biegów typu transmatic - szerokość koszenia min 105 cm - wysokość koszenia regulowana od min 30 do 95 mm bezstopniowo lub przy minimum 5-ciu stopniach regulacji - pojemność kosza na trawę min 240l - poziom mocy akustycznej max 100dB Dodatkowe wymagania: - promień skrętu min 46 cm - waga około 200kg - towar dostarczony w stanie zmontowanym, gotowym do użytku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.