eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-03

Ogłoszenie nr 19309 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.

Kołobrzeg: Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369701-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny 52385000000, ul. ul. Ratuszowa  13, 78100   Kołobrzeg, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 551 580, faks (094) 352 37 69, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych - 148 szt; 2. Wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m ( wzór w załączeniu) - 68 szt.; 3.Montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych - 140 mb; 4. Montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi, - 20 szt.; 5.Ustawienie bariery rurowej - 45 szt.;6.Ustawienie słupka blokującego żeliwnego lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego- 30 szt.; 7.Ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz- 5 szt.; 8. Ustawienie słupka przeszkodowego U-5b i blokującego U-12c oraz słupek składany- 25 szt.; 9.Uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych - 100 mb; 10. Oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo - 3 kpl; 11. Montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem - 4 kpl;12. Montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem- 3 kpl; 13. Montaż lustra drogowego - 5 szt.; 14. Naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania), a) słupków do znaków drogowych- 50 szt.; b) barier rurowych- 20 szt.; c) słupków retro i betonowych- 20 szt.; d) tablic znaków drogowych- 100 szt.; e) mycie tablic znaków drogowych- 400 szt.; 15. Malowanie elementów oznakowania pionowego, a) słupki do znaków drogowych - 100 szt.; b) bariery rurowe stałe i ruchome- 50 szt.; c) słupki żeliwne- 50 szt.; d) bariery łańcuchowe pojedynczych- 100 mb; 16. Przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca - 12 m-cy; 17. Odnowienie oznakowania poziomego, a/ oznakowanie cienkowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 1000 m2; - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, kolor biały i czerwony - 8.500 m2; - strzałki i inne symbole na jezdni - 200 m2; - oznakowanie ścieżek rowerowych i śluz rowerowych na ulicach, kolor czerwony - 500 m2; - oznakowanie miejsc parkingowych na pojazdy osób niepełnosprawnych, kolor niebieski z symbolem T-29 (powierzchnia (3,60 x 5,00 = 18,00 m2) - 150 szt.; - usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - frezowanie100 m2; b/ oznakowanie grubowarstwowe. - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane - 400 m2; - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych- 450 m2; - strzałki i inne symbole na jezdni- 20 m2; - usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - frezowanie- 40 m2; 18. Montaż znaków aktywnych D-6, na przejściach dla pieszych- 2 kpl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV: 45233290-8, 34922100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT329821.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZNAK-POL Violetta Zienkiewicz, Ryszard Butkiewicz Sp. J.,  znakpolsc@data.pl,  ul. Koszalińska 85,  78-400,  Szczecinek,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 296147.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 296147.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 308872.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0,75%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.