Ogłoszenie nr 19309 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Kołobrzeg: Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369701-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
52385000000, ul.
ul. Ratuszowa
13,
78100
Kołobrzeg, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 551 580, faks
(094) 352 37 69, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych - 148 szt; 2. Wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m ( wzór w załączeniu) - 68 szt.; 3.Montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych - 140 mb; 4. Montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi, - 20 szt.; 5.Ustawienie bariery rurowej - 45 szt.;6.Ustawienie słupka blokującego żeliwnego lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego- 30 szt.; 7.Ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz- 5 szt.; 8. Ustawienie słupka przeszkodowego U-5b i blokującego U-12c oraz słupek składany- 25 szt.; 9.Uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych - 100 mb; 10. Oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo - 3 kpl; 11. Montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem - 4 kpl;12. Montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem- 3 kpl; 13. Montaż lustra drogowego - 5 szt.; 14. Naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania), a) słupków do znaków drogowych- 50 szt.; b) barier rurowych- 20 szt.; c) słupków retro i betonowych- 20 szt.; d) tablic znaków drogowych- 100 szt.; e) mycie tablic znaków drogowych- 400 szt.; 15. Malowanie elementów oznakowania pionowego, a) słupki do znaków drogowych - 100 szt.; b) bariery rurowe stałe i ruchome- 50 szt.; c) słupki żeliwne- 50 szt.; d) bariery łańcuchowe pojedynczych- 100 mb; 16. Przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca - 12 m-cy; 17. Odnowienie oznakowania poziomego, a/ oznakowanie cienkowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane- 1000 m2; - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, kolor biały i czerwony - 8.500 m2; - strzałki i inne symbole na jezdni - 200 m2; - oznakowanie ścieżek rowerowych i śluz rowerowych na ulicach, kolor czerwony - 500 m2; - oznakowanie miejsc parkingowych na pojazdy osób niepełnosprawnych, kolor niebieski z symbolem T-29 (powierzchnia (3,60 x 5,00 = 18,00 m2) - 150 szt.; - usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - frezowanie100 m2; b/ oznakowanie grubowarstwowe. - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane - 400 m2; - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych- 450 m2; - strzałki i inne symbole na jezdni- 20 m2; - usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - frezowanie- 40 m2; 18. Montaż znaków aktywnych D-6, na przejściach dla pieszych- 2 kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233221-4
Dodatkowe kody CPV:
45233290-8,
34922100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT329821.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 296147.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.