To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Gdańsk: Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej
z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk
Numer ogłoszenia: 193046 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152048 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa obsługa roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LCS - LOSS CONTROL SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LCS - LOSS CONTROL SERVICE SP. Z O.O.
- LCS-Loss Control Service Sp. z o.o., ul. Kotsisa 4, 03-307 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 242100,00
Oferta z najniższą ceną: 242100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego spełnia przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 1) zamówienie uzupełniające będzie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; Udzielenie zamówienia podstawowego nr: BZP-271-054/BZP/13/WMS, nastąpiło w dniu 27 czerwca 2013 r. 2) zamówienie uzupełniające będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług czyli: LCS-Loss Control Service Sp. z o.o. 3) wartość zamówienia uzupełniającego wynosi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego: 198.780,49 zł netto; wartość zamówienia brutto wynosi: 244.500,00 zł. W protokole ZP z 2013 podano wartość szacunkową zamówienia podstawowego w kwocie 398.373,98 zł, a wartość zamówień uzupełniających ustalono ( max. 50%) na kwotę 199.186,99 zł netto ( 49.553.93 euro). 4) przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień czyli: kompleksowej obsłudze roszczeń cywilnych dotyczących odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności powstałych w związku z działaniem lub zaniechaniem Gminy Miasta Gdańsk, 5) zamówienie podstawowe nr: BZP-271-054/BZP/13/WMS, zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - nr ogłoszenia: 202942-2013, z dn. 24.05.2013 r. 7) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi transportu materiałów egzaminacyjnych na terenie województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
- Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku - etap I
- Remont drogi wojewódzkiej nr 524 na odcinku Brachlewo - Licze, ODCINEK 3A od KM 3+785 do KM 5+020,40 oraz ODCINEK 3B_2 od KM 5+600 do KM 7+100
- Dostawa odczynników dla Pracowni Koagulologii Laboratorium Centralnego wraz z dzierżawą systemu do badań koagulologicznych dla UCK.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo projektu FLEvolution dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Zawarcie umowy ramowej na usługę wywozu i utylizacji odpadów medycznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.