eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Budowa/rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oraz budynku gospodarczo-garażowego konstrukcji drewnianej wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Leśnictwie Wolski Bór

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Kraśnik: Budowa/rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oraz budynku gospodarczo-garażowego konstrukcji drewnianej wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Leśnictwie Wolski Bór
Numer ogłoszenia: 192606 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik , ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, faks 081 8843709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa/rozbiórka budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oraz budynku gospodarczo-garażowego konstrukcji drewnianej wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Leśnictwie Wolski Bór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest: 1. Budowa budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki w Leśnictwie Wolski Bór) o konstrukcji drewnianej, wolnostojącego, nie podpiwniczonego z poddaszem użytkowym wraz z zewnętrznymi przyłączami: elektrycznym, gazowym i wodno-kanalizacyjnym, wraz z infrastrukturą towarzyszącą wg dołączonej dokumentacji. 2. Budowa budynku gospodarczo-garażowego o konstrukcji drewnianej szkieletowej. 3. Rozbiórka starego budynku mieszkalno-usługowego (leśniczówki) oznaczonego na projekcie zagospodarowania Nr 1, budynku gospodarczego oznaczonego Nr 2 i rozbiórka wiaty oznaczonej Nr 10. 4. Miejsce wykonania robót - siedziba leśnictwa Wolski Bór w miejscowości Bęczyn 264, działka ewidencyjna 135, obręb ewidencyjny 0013 Natalin, gmina Urzędów. 3. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca winien wykonać roboty budowlane i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w sposób umożliwiający Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynków i obiektów budowlanych. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w: Projekcie budowlanym tom I - V, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarach robót. 6. Przedmiary robót są uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia, mają jedynie ułatwić jego wycenę, w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Cenę należy skalkulować uwzględniając wszystkie niezbędne prace przewidziane w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, STWIOR, zapisami w umowie oraz zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami budowlanymi. 7. Podane w opisach - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne, wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w w/w dokumentach. Oznacza to, że oferowane materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca, który zastosował rozwiązania (produkty) równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie rozwiązania (produkty) zostały zamienione i określić, jakie rozwiązania (produkty) w ich miejsce proponuje oraz załączyć szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż zaoferowane rozwiązania (produkty) są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do rozwiązania (produktu) określonego przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające z zastosowania rozwiązań (produktów) równoważnych 10. Zastosowanie rozwiązań (produktów) równoważnych przez Wykonawcę wymaga uzyskania zgody Zamawiającego przed złożeniem oferty w ramach udzielonych odpowiedzi na pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (s.i.w.z.) na zasadach określonych w niniejszej s.i.w.z. 11. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej działki, na której realizowana będzie inwestycja. Wizja lokalna ma też na celu zorientowanie Wykonawcy, co do organizacji placu budowy. 12. Zamawiający wymaga, aby realizować zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi. Jednocześnie zastrzega sobie wybór typu oraz koloru wbudowywanych materiałów. 13. Wszelkie niejasności dotyczące rozwiązań projektowych Wykonawca samodzielnie wyjaśniać będzie z właściwym projektantem oraz inspektorem nadzoru. 14. Ustala się, że okres bezpłatnej rękojmi i gwarancji liczony będzie od daty podpisania bezusterkowego odbioru końcowego oraz, że: minimalny (wymagany) okres wynosi 24 miesięcy, maksymalny (pożądany) okres wynosi 96 miesięcy ( nie dot. wbudowanych urządzeń, na które producent określa oddzielnie termin gwarancji)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% maksymalnej wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (odpowiadających warunkom i zakresowi robót budowlanych określonych dokumentacją projektową i s.i.w.z. z załącznikami niniejszego postępowania) w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 16 800 zł ( słownie: szesnaście tysięcy osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz.620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował (ukończył) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie drewnianych domów jednorodzinnych mieszkalnych (w rozumieniu Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zm.) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 120 m3 każda. Wartość każdej z tych robót budowlanych (umów) nie może być mniejsza niż 500 000 zł brutto (pięćset tysięcy złotych), a każda z tych robót budowlanych (umów) musi być wykonana w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie dysponował w celu wykonania zamówienia kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownikami grupy robót z uprawnieniami w: - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość, że jedna osoba będzie posiadała uprawnienia w kilku specjalnościach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Roboty budowlane polegające na budowie drewnianych domów jednorodzinnych mieszkalnych (w rozumieniu Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zm.) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 120 m3 każda. W przedstawionym wykazie powinny być wykazane roboty od kwoty 300 tys. zł, zaś najważniejszymi robotami będą roboty od kwoty 350 tys. zł.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć: 1/ uproszczone kosztorysy ofertowe, 3/ stosowne pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, 4/ dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres rękojmi i gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w przypadku: opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu (umowa zostanie podpisana po upływie terminu związania ofertą), opóźnienia przez Zamawiającego w przekazaniu placu budowy lub frontu prac, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od zamawiającego (przyczyny finansowe, organizacyjne), konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmioty zamówienia, przerwy na skutek konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, które uniemożliwiają prowadzenie robót, przerwy na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych, negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych; 2) zmiana zakresu robót będzie możliwa w przypadku uzyskania akceptacji osób sprawujących nadzór inwestorski po zatwierdzeniu do realizacji przez Zamawiającego w przypadku gdy nie spowoduje zmiany ceny, w sytuacji: konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych, technologicznie lepszych, wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego z uwagi na: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; 3) zmiana zakresu robót powodująca zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji: odstąpienia od całego elementu robót lub od części robót określonych w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym; ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy; zmiana zakresu robót będzie możliwa w przypadku uzyskania akceptacji osób sprawujących nadzór inwestorski po zatwierdzeniu do realizacji przez Zamawiającego; 4) zmiana wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie może również ulec w przypadku: rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 5) Inne zmiany: w zakresie zmiany (za uprzednią zgodą Zamawiającego) udziału podwykonawców w przypadku skorzystania w realizacji zamówienia, pomimo, że w złożonej ofercie Wykonawca nie przewidywał realizacji z udziałem podwykonawców, lub powierzenie podwykonawstwa innej części robót niż wskazana w ofercie; w zakresie zmian kluczowego personelu (kierownika budowy, inspektora nadzoru), za uprzednią zgodą zamawiającego na piśmie;zmiana adresu. 2. Warunki zmian: inicjowanie zmian umowy na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizacje zamówienia: wpisy do dziennika robót, protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych. 3. Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmian adresu, zmiana kluczowego personelu, zmiana udziału podwykonawców nie wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ulicy Janowskiej 139 w Kraśniku, pokój nr 3 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.