eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana instalacji elektrycznej (budynek 10-25) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie- instalacja strukturalna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Kraków: Wymiana instalacji elektrycznej (budynek 10-25) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie- instalacja strukturalna
Numer ogłoszenia: 192564 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142168 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej (budynek 10-25) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie- instalacja strukturalna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej (budynek 10-25) Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie- instalacja strukturalna. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę instalacji elektrycznej w zakresie :-tras kablowych szkieletu sieci strukturalnej, -szaf dystrybucyjnych oraz z wyposażeniem, -instalacji zasilania szaf dystrybucyjnych, -robót towarzyszących, pomiarów. Łącza i elementy wykonanej instalacji muszą posiadać parametry elektryczne i transmisyjne określone w obowiązujących normach ISO/IEC 11801 ed2.2 dla kategorii 6A. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: 1)okres gwarancji: na roboty budowlane na okres minimum 3 lat licząc od daty odbioru końcowego, z zastrzeżeniem, że na instalację strukturalną minimum 5 lat od daty odbioru końcowego. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego dostarczy Zamawiającemu certyfikat autoryzacji wydany przez dostawcę systemu okablowania strukturalnego wraz z oprzyrządowaniem, na zamontowane urządzenia - minimum gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego , 2)warunku serwisu: Wykonawca zapewni nieodpłatny autoryzowany serwis zgodnie z warunkami gwarancji producenta urządzeń, Wykonawca będzie wykonywać nieodpłatnie i własnym staraniem wszelkie przeglądy serwisowe (gwarancyjne) wymagane przez producenta zainstalowanych urządzeń, czas reakcji serwisu - 24 godziny , czas naprawy Wykonawca winien wadę lub usterkę usunąć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3)okres rękojmi: na roboty budowlane 5 lat licząc od daty odbioru końcowego, na instalację strukturalną równy okresowi gwarancji nie mniej jednak niż 5 lat licząc od daty odbioru końcowego , na zamontowane urządzenia równy okresowi gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Załącznik nr 1 do SIWZ składająca się z opisu technicznego, przedmiaru, rzutów i STWiOR będąca integralną częścią SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE MONTEX Sp. z o. o, ul.Racławicka 56/lok.720, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84551,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119250,11

  • Oferta z najniższą ceną: 119250,11 / Oferta z najwyższą ceną: 221444,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.