eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rewaloryzacja dróg i ścieżek parkowych Ogrodu Modernistycznego Geometrycznego wraz z nasadzeniami, na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu Ochrona i rewaloryzacja zabytkowego Ogrodu Modernistycznego Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie dofinansowanego ze środków NFOŚiGW.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Warszawa: Rewaloryzacja dróg i ścieżek parkowych Ogrodu Modernistycznego Geometrycznego wraz z nasadzeniami, na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu Ochrona i rewaloryzacja zabytkowego Ogrodu Modernistycznego Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie dofinansowanego ze środków NFOŚiGW.
Numer ogłoszenia: 19232 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja dróg i ścieżek parkowych Ogrodu Modernistycznego Geometrycznego wraz z nasadzeniami, na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w ramach projektu Ochrona i rewaloryzacja zabytkowego Ogrodu Modernistycznego Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie dofinansowanego ze środków NFOŚiGW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Rewaloryzacja dróg i ścieżek parkowych Ogrodu Modernistycznego Geometrycznego wraz z nasadzeniami, na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej integralną część specyfikacji. Przygotowanie terenu budowy: -Zabezpieczenie roślinności istniejącej tj. drzew, krzewów przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi podczas trwających prac budowlanych (w przypadku zniszczeń powstałych w trakcie realizacji inwestycji w obrębie roślinności istniejącej oraz nowo założonej Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów oraz odtworzenia roślinności istniejącej). -Zabezpieczenie, ogrodzenie całego terenu budowy poprzez zastosowanie ogrodzeń ażurowych panelowych zaakceptowanych przez Inwestora (wg. Załączonego schematu). -Zaplecze socjalno-bytowe budowy znajdować się będzie na terenie wyznaczonym przez Zamawiające. -Komunikacja na terenie Ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie odbywać się będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Roboty ogrodnicze: -Wycinka drzew w terminie do 15.03.2014 r. -Karczowanie ręczne pni drzew i krzewów oraz wywóz pozyskanego urobku poza teren Ogrodu Muzeum Łazienki Królewskie w terminie do 10.06.2014 r. -Zrębkowanie gałęzi w terminie do 10.06.2014 r. -Dowóz i uzupełnienie podłoża w miejscach po usuniętych karpach drzew i krzewów w terminie do 10.06.2014 r. -Oczyszczenie terenu po karczowaniu drzew i krzewów w terminie do 10.06.2014 r. -Odspajanie gruntu, roboty ziemne oraz uprawa gleby w terminie do 10.06.2014 r. -Przygotowanie terenu pod nasadzenia runa parkowego oraz rabat bylinowych z wymianą gleby rodzimej w terminie do 10.09.2014 r. -Uprawa podłoża pod nowe trawniki oraz założenie trawników rekreacyjnych i parkowych do 10.09. 2014 r. -Dostawa materiału roślinnego - drzewa, krzewy, byliny, rośliny cebulowe zgodnie z założeniem projektowym oraz obowiązkowo po akceptacji materiału roślinnego przez stronę Zamawiającego (materiał roślinny powinien spełniać wymogi określone w projekcie oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w terminie do 10.09.2014 r. -Wykonanie nasadzeń materiału roślinnego drzew, krzewów z zaprawieniem dołów ziemią urodzajną oraz nasadzenie roślin runa , bylin, roślin kwietnikowych I oraz II zmiany i roślin cebulowych w terminie do 10.09.2014 r. -Wykonanie prac polegających na zabezpieczeniu zabytkowej roślinności jako elementu zabytkowego układu Ogrodu - po wykonaniu wszystkich prac w zakresie Części I oraz II Zamówienia, potwierdzonego protokołem wykonania tych prac bez zastrzeżeń do dnia 15 grudnia 2014 roku, polegających w szczególności na: -zabezpieczeniu roślin zimozielonych przed niekorzystnym wpływem niskich temperatur, -zabezpieczeniu krzewów róż przed uszkodzeniami mrozowymi, -zabezpieczeniu roślin cebulowych i pozostałych roślin wrażliwych na spadki temperatur. Roboty budowlane: -Rozebranie istniejących nawierzchni mineralnych, nawierzchni ziemnych, mineralno-bitumicznych i z kostki wraz z podbudową betonową z wywozem poza teren Ogrodu (kostkę granitową z rozbiórek należy zachować w formie nieuszkodzonej i przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce). Pozostały materiał winien być przez Wykonawcę zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. -Rozbiórka obrzeży betonowych, obrzeży metalowych oraz innych elementów betonowych, ceglanych i wywóz poza teren Ogrodu (obrzeża metalowe z rozbiórek należy zachować i przetransportować we wskazane miejsce przez Zamawiającego), -Korytowanie pod nowe nawierzchnie, -Wywóz urobku z korytowania poza teren Ogrodu, -Wypełnienie koryt po rozebranych nawierzchniach ziemią urodzajną w miejscach zaprojektowanej roślinności, -Zastosowanie ekranów przeciwkorzennych w miejscach oznaczonych w projekcie, oraz geowłókniny pod warstwę podbudowy na ok. 20% powierzchni alejek, -Wykonanie obramowań nawierzchni mineralnych płaskownikami stalowymi zgodnie z projektem wykonawczym i pozostałą dokumentacji, -Wykonanie nawierzchni mineralnych wraz z podbudową zgodnie z projektem wykonawczym i pozostałą dokumentacją, -Wymiana i montaż betonowych elementów studni i skrzynek istniejących, -Remont sieci wodno- kanalizacyjnych zgodnie z załączonym projektem Projekt wykonawczy remontu sieci wodno-kanalizacyjnych w okolicach ogrodu Modernistycznego- Geometrycznego na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego w zakresie prac tego samego rodzaju, co przedmiot zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 39.37.00.00 - Instalacje wodne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), -gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), -gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: 31 1020 1042 0000 8102 0236 4933 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 0-45 - Kancelaria - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy wadium zostanie zatrzymane Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są posiadać wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że warunek w tym zakresie zostanie spełniony gdy Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem były roboty drogowe w rozumieniu nadanym brzmieniem Wspólnego Słownika Zamówień od nr 45233161-5, do 452333162-2 o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł netto każda, w tym co najmniej jedną zrealizowaną na terenie parku lub ogrodu wpisanego do rejestru zabytków oraz jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty polegające na rewaloryzacji zieleni parkowej (w tym wykonanie nasadzeń roślinności, zakładanie trawników) na terenie parku bądź ogrodu wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 700 000 zł netto każda. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie określonych prac. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą dokumentów. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -co najmniej 1 (jedną) osobą - kierownikiem robót- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności drogowej oraz posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną, której przedmiotem były roboty drogowe takie jak wymienione w ust. 1 pkt. 2) lit. a, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł netto realizowane na terenie ogrodu bądź parku wpisanego do rejestru zabytków. Zamawiający wymaga aby wskazana w ofercie osoba osobiście, codziennie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) nadzorowała realizację prac na terenie budowy i uczestniczyła w spotkaniach koordynacyjnych, organizowanych nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; -kierownikiem robót ogrodniczych z kierunkowym wykształceniem (przez co Zamawiający rozumie: architekturę krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo) oraz udokumentowanym doświadczeniem w kierowaniu pracami ogrodniczymi na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków; -archeologiem, który posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczna praktykę w zakresie tych badań w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych oraz w ostatnich 3 latach kierowała co najmniej 3 pracami badawczymi tj. wykopaliskowymi badaniami archeologicznymi na terenie ogrodu bądź parku wpisanego do rejestru zabytków na podstawie prawomocnej decyzji właściwego urzędu konserwatorskiego. -nadzorem ornitologicznym - osobą z wykształceniem wyższym kierunkowym (biologia lub zootechnika ze specjalnością ornitologia lub zoologia kręgowców) z minimum 2 letnim doświadczeniem. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą dokumentów. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powinni wykazać w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą dokumentów. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy w następujących sytuacjach: -w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena, -pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: --siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, --zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, --zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikającej z okoliczności związanych z dokonanymi w trakcie robót odkryciami, czasem prowadzenia badań z nimi związanych a także decyzjami i zaleceniami konserwatorskimi wydanymi odpowiednio przez Wojewódzkiego i Stołecznego Konserwatora, --statutową działalnością Zamawiającego uniemożliwiającą terminowe realizowanie prac bądź powodującą przerwy w realizacji umowy, --wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie prac przez okres dłuższy niż 7 dni, przy czym w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. a) -e) możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy zamówienia lub termin. -zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego - w zakresie zmiany tej osoby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.