Warszawa: ZSE Jarosław: Zakup ciągnika komunalnego (rolniczego) z osprzętem, traktorków, kosiarek z osprzętem, kos, kosiarek, odkurzaczy ogrodowych spalinowych, odśnieżarek, nożyc spalinowych do żywopłotu, pilarek łańcuchowych spalinowych, szorowarek do posadzek, odkurzaczy do pracy na sucho, odkurzacza do prania, odkurzacza z filtrem wodnym, odkurzacza przemysłowego, froterek, myjek ciśnieniowych dla potrzeb działy utrzymania czystości w Jarosławiu.
Numer ogłoszenia: 192315 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. , ul. Tytusa Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZSE Jarosław: Zakup ciągnika komunalnego (rolniczego) z osprzętem, traktorków, kosiarek z osprzętem, kos, kosiarek, odkurzaczy ogrodowych spalinowych, odśnieżarek, nożyc spalinowych do żywopłotu, pilarek łańcuchowych spalinowych, szorowarek do posadzek, odkurzaczy do pracy na sucho, odkurzacza do prania, odkurzacza z filtrem wodnym, odkurzacza przemysłowego, froterek, myjek ciśnieniowych dla potrzeb działy utrzymania czystości w Jarosławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup ciągnika komunalnego (rolniczego) z osprzętem, traktorków, kosiarek z osprzętem, kos, kosiarek, odkurzaczy ogrodowych spalinowych, odśnieżarek, nożyc spalinowych do żywopłotu, pilarek łańcuchowych spalinowych, szorowarek do posadzek, odkurzaczy do pracy na sucho, odkurzacza do prania, odkurzacza z filtrem wodnym, odkurzacza przemysłowego, froterek, myjek ciśnieniowych dla potrzeb działy utrzymania czystości w Jarosławiu. 1. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, tj.: 1) część zamówienia nr I - Zakup ciągnika komunalnego (rolniczego) z pługiem do odśnieżania, piaskarką, kosiarką bijakową boczną, przyczepą jednoosiową (1 szt.) zgodnie z formularzem cenowym. Dostawa do m. Lublin na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiającego, które zawierać będzie szczegółową informację odnośnie miejsca i terminu dostawy. 2) część zamówienia nr II - Zakup traktorków - kosiarek z przyczepką, pługiem, zamiatarką (4szt.), kos (6 szt.), kosiarek (4 szt.), odkurzaczy ogrodowych spalinowych (4 szt.), odśnieżarek (3 szt.), nożyc spalinowych do żywopłotu (5szt.), pilarek łańcuchowych spalinowych (2 szt.),zgodnie z formularzem cenowym. Dostawa do m. Jarosław ul. 3-go Maja 80 d, 37-500 Jarosław, na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiającego, które zawierać będzie szczegółową informację odnośnie miejsca i terminu dostawy. 3) część zamówienia nr III - Zakup szorowarek do posadzek (5 szt.), odkurzaczy do pracy na sucho (5 szt.), odkurzacza do prania (1szt.), odkurzacza z filtrem wodnym (1szt.), odkurzacza przemysłowego (1szt.), froterek (2 szt.), myjek ciśnieniowych (2 szt.), zgodnie z formularzem cenowym. Dostawa do m. Jarosław ul. 3-go Maja 80 d, 37-500 Jarosław, na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiającego, które zawierać będzie szczegółową informację odnośnie miejsca i terminu dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 43.31.30.00-0, 34.22.33.00-9, 16.31.00.00-1, 16.70.00.00-2, 34.22.33.00-9, 34.92.12.00-1, 43.31.31.00-1, 16.31.11.00-9, 39.23.70.00-2, 16.16.00.00-4, 43.81.20.00-8, 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3, 39.71.34.10-0, 42.99.50.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr I - 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące, dwieście zł); - dla części zamówienia nr II - 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące, sto zł); - dla części zamówienia nr III - 1 100,00 zł (słownie: tysiąc sto zł);
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu specyfikacje techniczne zaoferowanego sprzętu zawierające wszystkie dane techniczne opisane w formularzach cenowych (tj. karty gwarancyjne, dokumentacje techniczno-ruchowe, instrukcje obsługi, świadectwo homologacji). Ponadto oferent powinien zapewnić łatwy, szybki dostęp do serwisu i części zamiennych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy oraz ich warunki określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.
05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 pok. 318.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 Kancelaria, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup ciągnika komunalnego (rolniczego) z pługiem do odśnieżania, piaskarką, kosiarką bijakową boczną, przyczepą jednoosiową (1 szt.) zgodnie z formularzem cenowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawarty w formularzy cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 43.31.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup traktorków - kosiarek z przyczepką, pługiem, zamiatarką (4szt.), kos (6 szt.), kosiarek (4 szt.), odkurzaczy ogrodowych spalinowych (4 szt.), odśnieżarek (3 szt.), nożyc spalinowych do żywopłotu (5szt.), pilarek łańcuchowych spalinowych (2 szt.),zgodnie z formularzem cenowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawarty w formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup szorowarek do posadzek (5 szt.), odkurzaczy do pracy na sucho (5 szt.), odkurzacza do prania (1szt.), odkurzacza z filtrem wodnym (1szt.), odkurzacza przemysłowego (1szt.), froterek (2 szt.), myjek ciśnieniowych (2 szt.), zgodnie z formularzem cenowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zawarty w formularzu cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 39.71.34.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- "Zakup nowego sprzętu zmechanizowanego, służącego utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych"
- Zakup przyczep ze sprzętem przeciwpożarowym i modułem gaśniczym.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.