eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golina › Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Golina: Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 192186 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Golinie , ul. Nowa 1, 62-590 Golina, woj. wielkopolskie, tel. 063 2418095 w. 50, 51, faks 063 2418095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej -2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I. 2. Lokalizacja: Miejscowość: Golina, Gmina Golina, powiat koniński, województwo Wielkopolskie. 3. Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na; 1.Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze -20 269,51 m3 i powierzchni użytkowej - 2 351,05 m2 w miejscowości Golina - ETAP I, zgodnie z dokumentacją projektową: a. Kompleksowa obsługa geodezyjna zadania. b. Rozbiórka budynku mieszkalnego znajdującego się w obrębie hali c. Roboty ziemne. d. Roboty budowlano-konstrukcyjne. e. Wykonanie instalacji elektrycznych, monitoringu, RTV, alarmowej i dzwonkowej, okablowania strukturalnego, oświetlenia, instalacji odgromowych i wyrównawczych. f. Wykonanie instalacji wod. - kan. g. Wykonanie instalacji c. o. wraz z kotłownią gazową h. Wykonanie instalacji gazowej. i. Wykonanie instalacji ciepła technologicznego. j. Wykonanie instalacji wentylacji. k. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przyłącza. l. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem przyłącza. m. Budowa sieci wodociągowej wraz z wykonaniem przyłącza. n. Łącznik pomiędzy halą a szkołą o. Roboty zewnętrzne -drogi dojazdowe, chodniki, parkingi , ogrodzenia i zieleń p. wyposażenie 2. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 5 kpl. 3. Zapewnienie nadzoru i pozytywnego odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego i poniesienie kosztów z tego tytułu. 4. Zabezpieczenie placu budowy pełnym i trwałym ogrodzeniem, uniemożliwiającym wstęp osób nieuprawnionych na teren budowy oraz oświetlenie i oznakowanie zgodnie z wytycznymi BHP i obowiązującymi przepisami. 5. Zapewnienie dojazdu sprzętu budowlanego na plac budowy, oznakowanego i zabezpieczonego, niekolidującego z publicznym ruchem pieszym i kołowym, oraz funkcjonowaniem obiektów łącznie z wykonaniem utwardzonego dojazdu do placu budowy od ulicy Konopnickiej. 6. Zakup, dostawa i montaż wszystkich urządzeń, armatury, instalacji i osprzętu objętych dokumentacją projektową i kosztorysem. 7. Wykonanie pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń wraz z dostarczeniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 8. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (PSG, ENERGA SA, Operatorzy telefonii, itp.). 9. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10. Oznakowanie ewakuacyjne i p-poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem. 11. Opracowanie instrukcji użytkowania obiektu. 12. Opracowanie instrukcji ewakuacji. 13. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz opinii dotyczących wykonania włączeń i podłączeń infrastruktury technicznej wraz z odbiorami. 14. Opracowanie projektu organizacji placu budowy. 15. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy. 16. Uporządkowanie terenu objętego inwestycją oraz terenów sąsiadujących po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 17. Konsultowanie i wyjaśnianie wszystkich ewentualnych problemów oraz wątpliwości z osobami pełniącymi funkcję inspektora nadzoru autorskiego oraz inwestorskiego, jak również Zamawiającym 18. Uzyskanie od wszystkich właścicieli i użytkowników nieruchomości oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/do należytego stanu. 19. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą - mapy kpl. 5,- c) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) Protokóły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Zakres do wykonania: 1) w 2015 roku do kwoty 250.000,00 zł - zgodnie z harmonogramem robót, 2) w 2016 roku i do 31 lipca 2017 roku pozostała kwota - zgodnie z harmonogramem robót,.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie budowy hali widowiskowo-sportowej o wartości do 50% realizowanego zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych ) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami )). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy gminy Golina na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 37 8530 0000 07000619 2000 0224 BS Konin O/Golina 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski w Golinie, ul. Nowa 1 - pok. 11 a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Na dowód spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum - 1.500,00 m2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( zał. nr 5 i 6 do SIWZ ) Wykonawca musi wykazać, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) osobą z uprawnieniami w branży wod. kan. , c.o. i gaz, 3) osobą z uprawnieniami elektrycznymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonego do oferty dokumentu. Wykonawca musi udokumentować: 1) opłacenie polisy ( dowód zapłaty ), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 1 000000,00 złotych. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykonawca musi udokumentować posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarne z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi być załączone do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto wraz z kosztorysem ofertowym. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Dowód wpłacenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Najdłuższy okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1.Terminy wykonania zadania przedłuża się: 1) niesprzyjające warunki atmosferyczne nie pozwalające na realizację robót dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 2) gdy przeszkoda spowodowana jest przez siłę wyższą, 3) napotkanie i uszkodzenie w czasie wykonywania robót na niezinwentaryzowane urządzenia podziemne, 4) konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z napotkaniem nieprzewidzianych przeszkód, 5) napotkanie na niezewidencjonowane obiekty archeologiczne, 6) wstrzymanie robót przez Konserwatora Zabytków, 7) konieczność usunięcia błędów i braków w dokumentacji projektowej lub w dokumentacji technicznej urządzeń, 8) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych mających wpływ na uzgodniony termin realizacji umowy, 9) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji zadania, zatwierdzony przez Zamawiającego 2. Zmiana i wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców: 1) których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 2) wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców Wykonawca może wprowadzić Podwykonawcę na teren budowy/robót po spełnieniu warunku i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych przez Wykonawcę na osoby o kwalifikacjach nie mniejszych niż te wymagane w SIWZ. Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego o planowanej zmianie, nie później niż 7 dni kalendarzowych przed planowaną datą jej dokonania. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianom w przypadku: 1) rezygnacji z części prac, jeżeli rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 2) gdy nieuzasadnione będzie wykonanie niektórych robót lub wykonanie tych robót okaże się zbędne w przyjętej technologii, 3) zamiany materiałów pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego. Wynagrodzenie zostanie umniejszone o wartość niewykonanych robót lub różnicy cenowej materiałów. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego i nie wymaga to aneksu do umowy. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, a ewentualne zamówienia dodatkowe zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 6. Uzasadnieniem może być jedynie: 1) prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 2) zapewnienie jakości 3) obniżenie kosztów przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych. 7. W umowach zawartych na okres dłuższy niż 12 miesięcy wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany: - Stawki podatku od towarów i usług, Ogólny projekt umowy może ulec modyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.www.golina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Golinie 62-590 Golina, ul. Nowa 1 pokój nr 3.4 ( po uprzednim zamówieniu ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Golinie 62-590 Golina, ul. Nowa 1 pokój nr 11 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.