Rybnik: Prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania:
zad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście.
zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście.
zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle.
Numer ogłoszenia: 192062 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle. Zakres zadań obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty obejmujące swoim zakresem instalację sanitarną, o wartości tego zakresu w każdej z wykazanych robót minimum 25.000 PLN brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej branży sanitarnej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenia terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z powodu stwierdzenie konieczności wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, o tyle dni na ile prace zostały wstrzymane. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. Zakres zadania obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. Zakres zadania obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle. Zakres zadania obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano - instalacyjnych (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: "Modernizacja systemów i urządzeń ochrony przeciwpożarowej Etap I"
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - Etap II - powtórka
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Janiego 57D w Rybniku
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
- Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku
- Dostawy artykułów spożywczych, mrożonek i gotowych produktów spożywczych
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Oddziale ZUS Kielce, przy ul. Kolberga 2a
- Remont zabytkowego budynku po szkole podstawowej w miejscowości Faryny
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.