eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadaniazad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Rybnik: Prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle.
Numer ogłoszenia: 192062 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z instalacją hydrantową w placówkach oświatowych miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1 Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. zad. 2 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. zad. 3 Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle. Zakres zadań obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty obejmujące swoim zakresem instalację sanitarną, o wartości tego zakresu w każdej z wykazanych robót minimum 25.000 PLN brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej branży sanitarnej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenia terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z powodu stwierdzenie konieczności wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, o tyle dni na ile prace zostały wstrzymane. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji hydrantowej w Gimnazjum nr 1, dzielnica Śródmieście. Zakres zadania obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych, dzielnica Śródmieście. Zakres zadania obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 8, dzielnica Boguszowice-Osiedle. Zakres zadania obejmuje m.in.: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej, - montaż nowej instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, - roboty ogólnobudowlane towarzyszące, - wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby weryfikacji przez przedstawicieli Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku. Szczegółowy zakres prac precyzują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.