eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Pruszcz Gdański: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 191964 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 7 obwodach zimowego utrzymania dróg: 1) Zadanie nr 1 - obwód zimowego utrzymania Nr 1 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2213G, 2224G, 2231G, 2232G, 2233G, 2235G, 2236G, 2237G, 2238G, 2239G o łącznej długości do odśnieżania 61,3 km, do posypywania 22,4 km. 2) Zadanie nr 2 - obwód zimowego utrzymania Nr 2 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2224G, 2225G, 2226G, 2227G, 2228G, 2229G, 2230G o łącznej długości do odśnieżania 48,6 km, do posypywania 21,7 km. 3) Zadanie nr 3 - obwód zimowego utrzymania Nr 3 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2210G, 2214G, 2215G, 2216G, 2217G, 2218G, 2219G, 2220G, 2221G, 2223G o łącznej długości do odśnieżania 53,1 km, do posypywania 33,6 km. 4) Zadanie nr 4 - obwód zimowego utrzymania Nr 4 obejmujących drogi powiatowe o numerach: 2203G, 2206G, 2208G, 2209G, 2210G, 2211G, 2212G, 2222G o łącznej długości do odśnieżania 39,1 km, do posypywania 14,1 km. 5) Zadanie nr 5 - obwód zimowego utrzymania Nr 5 obejmujących drogi powiatowe o numerach: 1929G, 1930G, 2202G, 2203G, 2204G o łącznej długości do odśnieżania 19,5 km, do posypywania 16,9 km. 6) Zadanie nr 6 - obwód zimowego utrzymania Nr 6 obejmujących drogi powiatowe o numerach: 1933G, 2200G, 2201G, 2205G, 2206G, 2207G o łącznej długości do odśnieżania 33,1 km, do posypywania 21,8 km. 7) Zadanie nr 7 - obwód zimowego utrzymania Nr 7 obejmujący drogi powiatowe o numerze 2204G na odcinku Domachowo - Buszkowy oraz 2203G na odcinku Domachowo - Lisewiec o łącznej długości 3,2 km , do posypywania 1,0 km. 3.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/ dalszych podwykonawców. 4.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/dalszych podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom/dalszym podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 8 do SIWZ). 5.W celu sprawnego wykonania usługi i zapewnienia dobrej jakości Wykonawca - za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego - może zlecić część lub całość usługi do wykonania podwykonawcom/ dalszych podwykonawców. Wykonanie usług przez podwykonawców/ dalszych podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. 6.Zlecenie wykonania części usługi Podwykonawcom/ dalszy Podwykonawca nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie usługi. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 7. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni zawiadomić na piśmie zamawiającego o każdym przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umów z podwykonawcami / dalszymi podwykonawcami. 8.Szczegółowy opis poszczególnych obwodów zimowego utrzymania dróg zgodnie z tabelami ust. II pkt 8 SIWZ 9.W przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego (pług wirnikowy, równiarka, ładowarka lub spycharka) za pomocą, którego przywróci przejezdność drogi. 10.Wykonawca zapewni odśnieżanie nawierzchni dróg na całej ich szerokości i długości zapewniając ich przejezdność. 11.W szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązany będzie do odśnieżania z jednoczesnym posypywaniem na całej szerokości i długości dróg powiatowych. 12.Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg musi być zapewnione przez 24h na dobę przy zapewnieniu ciągłej przejezdności dróg powiatowych na całej ich długości i szerokości. Świadczenie usług odbywać się będzie przy użyciu: ciągników lub samochodów ciężarowych, piaskarek lub rozrzutników, pługów lekkich, pługów średnich lub wirnikowych, równiarek lub spycharek, ładowarek typu ciężkiego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprzęt i wykonanie usług zgodnie z powyższym opisem. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiadanego przez wybranego wykonawcę sprzętu (własnego/użyczonego) przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia. 13.Wybrany Wykonawca zapewni w ramach niniejszego zamówienia mieszankę piaskowo - solną o 20 % zawartości soli w piasku. Wykonawca będzie zobowiązany posypywać mieszanką piaskowo - solną w ilości 0,7 t/km drogi. Do zapobiegania powstawania i do likwidacji śliskości zimowej należy stosować środki zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. - Dz. U. Nr 230. 14.Wykonawcy muszą zapewnić świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 tym samym należy wkalkulować w cenę oferty koszt związany z dojazdem do poszczególnych dróg. 15.Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania Wykonawca w ciągu dwóch tygodni od wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest oczyścić drogi z zalegającego piasku i innych nieczystości oraz do wywozu nadmiaru piasku (dotyczy obwodu 1 - 6)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 36 ust. 2, pkt. 3 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) dla obwodu nr 1, 2,4, 5, 6 a dla odwodu nr 3 w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 14.09.2015 r. Na obwód nr 7 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie robót drogowych, a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie takiej działalności. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego przez Zamawiającego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1. Ustawy, (zał. nr 3 do SIWZ): - załączą do oferty wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, minimum 2 usług, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania) zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda dla każdego z obwodów (nr 1 do 6), a na obwód nr 7 na kwotę łączną nie mniejszą niż 30.000 zł. Do wykazu (zał. nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia innych podmiotów (rozumianymi jako wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług, odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania) zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda dla każdego z obwodów (nr 1 do 6), a na obwód nr 7 na kwotę łączną nie mniejszą niż 30.000 zł. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz wykaz narzędzi i urządzeń technicznych, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz narzędzi i urządzeń technicznych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie załączą do oferty wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia tj.: Obwód nr 1-6 - ciągnik lub samochód ciężarowy - minimum 1 szt. - piaskarka lub rozrzutnik - minimum 1 szt. - pług lekki - minimum 1 szt. - pług średni lub pług wirnikowy - minimum 1 szt. - równiarka, spycharka lub ładowarka typu ciężkiego - minimum 1 szt. Obwód nr 7 - ciągnik lub koparka - minimum 1 szt. - urządzenie do posypywania - minimum 1 szt. W tym celu należy do oferty dołączyć dla każdego z zadań (obwodów zimowego utrzymania dróg) wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ oraz w celu udokumentowania dysponowania własnym lub użyczonym sprzętem Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 6A do SIWZ. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z użyczonego sprzętu, należy załączyć zobowiązanie użyczającego, o przekazaniu sprzętu na cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego przez Zamawiającego wykazu usług oraz wykazu narzędzi i urządzeń wypełnionego przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł (dotyczy zadania nr 1 do nr 6),zadanie nr 7- o wartości co najmniej 25.000,00zł Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego przez Zamawiającego dokumentu. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów finansowych, zgodnie z art. 26 ust 2b Ustawy. Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, których opis dokonywania sposobu oceny znajduje się w ust. VII. SIWZ, mogą spełniać wspólnie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1a/1b/1c/1d/1e/1f/1g do SIWZ), 2. Wykaz wykonanych usług (wzór zał. nr 4 do SIWZ), 3. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz narzędzi i urządzeń (wzór zał. nr 6 do SIWZ ), 5. Oświadczenie o dysponowaniu własnym/użyczonym sprzętem (wzór zał. nr 6A do SIWZ) 6. Formularz cenowy (wzór zał. nr 7a/7b/7c/7d/7e/7f/7g do SIWZ), 7. Informacja na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wzór zał. nr 8 do SIWZ), 8.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 9 do SIWZ), 9.Potwierdzenie wniesienia wadium: potwierdzenie dokonanego przelewu lub oryginał wraz z potwierdzoną kopią dokumentu stanowiącego wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wyniku następującego zdarzenia: - wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 120. Specyfikacja nieodpłatna i ewentualne koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 14.09.2015 r., o godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - obwód zimowego utrzymania Nr 1 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2213G, 2224G, 2231G, 2232G, 2233G, 2235G, 2236G, 2237G, 2238G, 2239G o łącznej długości do odśnieżania 61,3 km, do posypywania 22,4 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - obwód zimowego utrzymania Nr 2 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2224G, 2225G, 2226G, 2227G, 2228G, 2229G, 2230G o łącznej długości do odśnieżania 48,6 km, do posypywania 21,7 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 - zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - obwód zimowego utrzymania Nr 3 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2210G, 2214G, 2215G, 2216G, 2217G, 2218G, 2219G, 2220G, 2221G, 2223G o łącznej długości do odśnieżania 53,1 km, do posypywania 33,6 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - obwód zimowego utrzymania Nr 4 obejmujących drogi powiatowe o numerach: 2203G, 2206G, 2208G, 2209G, 2210G, 2211G, 2212G, 2222G o łącznej długości do odśnieżania 39,1 km, do posypywania 14,1 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 - zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - obwód zimowego utrzymania Nr 5 obejmujących drogi powiatowe o numerach: 1929G, 1930G, 2202G, 2203G, 2204G o łącznej długości do odśnieżania 19,5 km, do posypywania 16,9 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 - zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - obwód zimowego utrzymania Nr 6 obejmujących drogi powiatowe o numerach: 1933G, 2200G, 2201G, 2205G, 2206G, 2207G o łącznej długości do odśnieżania 33,1 km, do posypywania 21,8 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2015/2016 - zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - obwód zimowego utrzymania Nr 7 obejmujący drogi powiatowe o numerze 2204G na odcinku Domachowo - Buszkowy oraz 2203G na odcinku Domachowo - Lisewiec o łącznej długości 3,2 km , do posypywania 1,0 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.