eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wybór dostawcy projektorów ledowych wraz z montażem na masztach oświetlenia parkingu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-07-29

Katowice: Wybór dostawcy projektorów ledowych wraz z montażem na masztach oświetlenia parkingu
Numer ogłoszenia: 191956 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. , Al. Korfantego 38, 40-161 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3927171, 3927202, faks 32 3927376.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór dostawcy projektorów ledowych wraz z montażem na masztach oświetlenia parkingu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą projektorów ledowych, wykonanie projektu oraz zdemontowanie istniejącyh opraw i zamontowanie nowych opraw wraz z podłączeniem na istniejących masztach oświetlających parking P1.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    WYMAGANE DOKUMENTY 1.1.Po zgłoszeniu się do aukcji, do dnia 05.08.2015, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy pro-e biz następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1 - 5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem do zaproszenia. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem do zaproszenia UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej: A. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń , instalacji i sieci: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2. urządzenia , instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10. aparatura kontrolno- pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. B. Jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania prac na stanowisku DOZORU w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1. Urządzenia instalacji i sieli elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: 2. Urządzenie, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV 10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2. 4) Wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu/-ów potwierdzającego/-ych, że dostawy zostały wykonane należycie. UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie opraw oświetlenia ledowego wraz z wykonaniem projektu obejmującego zastosowane oprawy i przedstawienie oczekiwanego rozkładu natężenia oświetlenia oraz zdemontowaniem istniejących opraw i zamontowaniem nowych, na kwotę co najmniej 30 000 PLN każda. 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dot. a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia zgodnie z załączonym wzorem. 6) oświadczenie o podwykonawcach, wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia 7) wypełniony formularz wymagania szczegółowe - załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 8) Certyfikat IP 65 lub wyższy oferowanych lamp 9) Certyfikat wyrobu CE oferowanych lamp 10) Badania ze zgodnością z dyrektywą RoHS 2002/95/WE 1.2 Wskazane powyżej dokumenty należy złożyć w formie scanów. 1.3 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumenty przekazane za pośrednictwem platformy pro-e biz w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zaproszenia muszą być złożone w formie oryginałów. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. 1.4 Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. 1.5 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.6 W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2)

    V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
    http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 15:30, miejsce: Wykonawca w terminie do dnia 05.08.2015, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wymaganych dokumentów. W dniu 10.08.2015 rozpocznie się runda aukcyjna..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.