eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty inżynieryjne i instalacyjne w zakresie zagospodarowania terenu placówek miejskich z podziałem na zadaniaZad. 1Budowa zespołu boisk o nawierzchni syntetycznej, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa drogi dojazdowej, ogrodzenia i kanalizacji sanitarnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w dzielnicy Popielów. Zad. 2Remont nawierzchni placu parkingowego oraz nawierzchni chodników na terenie Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko -Nowiny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Rybnik: Roboty inżynieryjne i instalacyjne w zakresie zagospodarowania terenu placówek miejskich z podziałem na zadania: Zad. 1: Budowa zespołu boisk o nawierzchni syntetycznej, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa drogi dojazdowej, ogrodzenia i kanalizacji sanitarnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w dzielnicy Popielów. Zad. 2: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz nawierzchni chodników na terenie Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko -Nowiny
Numer ogłoszenia: 191720 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty inżynieryjne i instalacyjne w zakresie zagospodarowania terenu placówek miejskich z podziałem na zadania: Zad. 1: Budowa zespołu boisk o nawierzchni syntetycznej, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa drogi dojazdowej, ogrodzenia i kanalizacji sanitarnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w dzielnicy Popielów. Zad. 2: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz nawierzchni chodników na terenie Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko -Nowiny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty inżynieryjne i instalacyjne w zakresie zagospodarowania terenu placówek miejskich z podziałem na zadania: zad. 1) Budowa zespołu boisk o nawierzchni syntetycznej, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa drogi dojazdowej, ogrodzenia i kanalizacji sanitarnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w dzielnicy Popielów. Zakres robót: - budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy; boisko o wymiarach 44,0x24,0m, w tym pole gry 40,0x20,0m; włókna trawy o wysokości ok. 60mm, zasypka piskiem kwarcowym i granulatem gumowym SBR; bramki o szerokości 5,0m, - budowa boiska wielofunkcyjnego (koszykówka / siatkówka) o nawierzchni poliuretanowej; wymiary nawierzchni 32,0x18,0m, w tym pole gry do koszykówki 28,0x15,0m oraz do siatkówki 18,0x9,0m; pole gry do siatkówki w innym kolorze niż do koszykówki; kosze z obręczami łamanymi i tarczami z tworzywa sztucznego; słupki do siatkówki montowane w osadzonych w podłożu tulejach, - instalacja piłkochwytów o wysokości 6,0m; słupki stalowe lub aluminiowe, siatka polipropylenowa, bezwęzłowa, - oświetlenie zespołu boisk, - demontaż, transport i ponowny montaż urządzeń placu zabaw (przeniesienie urządzeń z terenu obecnej lokalizacji Przedszkola nr 26 przy ul. St. Konarskiego 49 - odległość ok. 3 km); 2 zestawy wielofunkcyjne, piaskownica, huśtawka ważka, karuzela, 2 ławki) - budowa ciągów pieszych i opasek z bruku betonowego o zróżnicowanej barwie i wzorze, - poszerzenie placu szkolnego (komunikacja kołowa) w nawierzchni asfaltowej, - przebudowa części ogrodzenia w zakresie wymiany bramy wjazdowej i furtek (wejście główne i tylne) oraz budowa ogrodzenia placu zabaw; ogrodzenie z prętowych paneli stalowych, brama i furtki z paneli jak ogrodzenie w ramach z zamkniętych profili stalowych; całość ocynkowana i malowana proszkowo, - karczowanie drzewa, - rozbiórka murowanego śmietnika i wykonanie nowego, zadaszonego w bezpośrednim sąsiedztwie bramy wjazdowej, - przebudowa wewnętrznej drogi dojazdowej; poszerzenie istniejącej drogi dojazdowej od ul. Staffa do wjazdu na teren posesji; wymagane 2 pasy ruchu i chodnik; nawierzchnia drogi asfaltowa, chodnik z bruku betonowego, - budowa ogrodzenia wzdłuż drogi dojazdowej - odtworzenie ogrodzenia posesji przylegającej do poszerzonej drogi dojazdowej (ogrodzenie z prefabrykowanych elementów betonowych o wys. 2,0m) - przebudowa kanalizacji sanitarnej; zmiana kierunku odprowadzenia ścieków (obecnie do szamba, docelowo do istniejącej kanalizacji sanitarnej); wymagana przebudowa odcinka kanalizacji w drodze dojazdowej z pogłębieniem studni włączeniowej, - rozbudowa sieci wodociągowej wraz z montażem hydrantu zewnętrznego Dn80, - uporządkowanie ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie posesji, - wyrównanie i plantowanie terenu wraz obsianiem trawników. UWAGA ! Wykonawca robót będzie zobowiązany do zachowania stałej przejezdności drogi dojazdowej do szkoły oraz koordynacji prac z operującym w tym samym czasie na terenie inwestycji Wykonawcą dobudowy segmentu przedszkolnego. zad. 2: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz nawierzchni chodników na terenie Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zakres robót: - rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych drogowych (trylinka) i płytek chodnikowych, - likwidacja zbytecznych zsypów opału (płyta betonowa), - korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobku i gruzu z rozbiórek, - wykonanie nowej podbudowy z kruszyw łamanych, - założenie krawężników betonowych 15x30cm i obrzeży betonowych 8x30xm, - wykonanie nowych nawierzchni z bruku betonowego (gr. 8cm na placu parkingowym i 6cm na chodnikach) na podsypce cementowo-piaskowej, - remont studzienek doświetlających okna piwniczne, - wymiana krat na studzienkach jw. (stal ocynkowana), - wyrównanie i plantowanie terenu wraz obsianiem trawników. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, rysunki zagospodarowania terenu na podkładach mapowych oraz (dotyczy zadania 1) dokumentacja fotograficzna przeznaczonych do przeniesienia urządzeń placu zabaw.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie 1: 20.000 zł zadanie 2: 2.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: zadanie 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty inżynieryjne, każda z nich o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto oraz każda z nich obejmująca swym zakresem równocześnie roboty w zakresie nawierzchni i sieci sanitarnych. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). zadanie 2) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty inżynieryjne w zakresie nawierzchni, każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto,. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa zespołu boisk o nawierzchni syntetycznej, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa drogi dojazdowej, ogrodzenia i kanalizacji sanitarnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w dzielnicy Popielów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty inżynieryjne i instalacyjne w zakresie zagospodarowania terenu placówek miejskich z podziałem na zadania: zad. 1) Budowa zespołu boisk o nawierzchni syntetycznej, placu zabaw i ciągów komunikacyjnych oraz przebudowa drogi dojazdowej, ogrodzenia i kanalizacji sanitarnej na terenie Szkoły Podstawowej nr 24 w dzielnicy Popielów. Zakres robót: - budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy; boisko o wymiarach 44,0x24,0m, w tym pole gry 40,0x20,0m; włókna trawy o wysokości ok. 60mm, zasypka piskiem kwarcowym i granulatem gumowym SBR; bramki o szerokości 5,0m, - budowa boiska wielofunkcyjnego (koszykówka / siatkówka) o nawierzchni poliuretanowej; wymiary nawierzchni 32,0x18,0m, w tym pole gry do koszykówki 28,0x15,0m oraz do siatkówki 18,0x9,0m; pole gry do siatkówki w innym kolorze niż do koszykówki; kosze z obręczami łamanymi i tarczami z tworzywa sztucznego; słupki do siatkówki montowane w osadzonych w podłożu tulejach, - instalacja piłkochwytów o wysokości 6,0m; słupki stalowe lub aluminiowe, siatka polipropylenowa, bezwęzłowa, - oświetlenie zespołu boisk, - demontaż, transport i ponowny montaż urządzeń placu zabaw (przeniesienie urządzeń z terenu obecnej lokalizacji Przedszkola nr 26 przy ul. St. Konarskiego 49 - odległość ok. 3 km); 2 zestawy wielofunkcyjne, piaskownica, huśtawka ważka, karuzela, 2 ławki) - budowa ciągów pieszych i opasek z bruku betonowego o zróżnicowanej barwie i wzorze, - poszerzenie placu szkolnego (komunikacja kołowa) w nawierzchni asfaltowej, - przebudowa części ogrodzenia w zakresie wymiany bramy wjazdowej i furtek (wejście główne i tylne) oraz budowa ogrodzenia placu zabaw; ogrodzenie z prętowych paneli stalowych, brama i furtki z paneli jak ogrodzenie w ramach z zamkniętych profili stalowych; całość ocynkowana i malowana proszkowo, - karczowanie drzewa, - rozbiórka murowanego śmietnika i wykonanie nowego, zadaszonego w bezpośrednim sąsiedztwie bramy wjazdowej, - przebudowa wewnętrznej drogi dojazdowej; poszerzenie istniejącej drogi dojazdowej od ul. Staffa do wjazdu na teren posesji; wymagane 2 pasy ruchu i chodnik; nawierzchnia drogi asfaltowa, chodnik z bruku betonowego, - budowa ogrodzenia wzdłuż drogi dojazdowej - odtworzenie ogrodzenia posesji przylegającej do poszerzonej drogi dojazdowej (ogrodzenie z prefabrykowanych elementów betonowych o wys. 2,0m) - przebudowa kanalizacji sanitarnej; zmiana kierunku odprowadzenia ścieków (obecnie do szamba, docelowo do istniejącej kanalizacji sanitarnej); wymagana przebudowa odcinka kanalizacji w drodze dojazdowej z pogłębieniem studni włączeniowej, - rozbudowa sieci wodociągowej wraz z montażem hydrantu zewnętrznego Dn80, - uporządkowanie ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie posesji, - wyrównanie i plantowanie terenu wraz obsianiem trawników. UWAGA ! Wykonawca robót będzie zobowiązany do zachowania stałej przejezdności drogi dojazdowej do szkoły oraz koordynacji prac z operującym w tym samym czasie na terenie inwestycji Wykonawcą dobudowy segmentu przedszkolnego. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, rysunki zagospodarowania terenu na podkładach mapowych oraz dokumentacja fotograficzna przeznaczonych do przeniesienia urządzeń placu zabaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.24.10-9, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz nawierzchni chodników na terenie Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko -Nowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty inżynieryjne i instalacyjne w zakresie zagospodarowania terenu placówek miejskich z podziałem na zadania: zad. 2: Remont nawierzchni placu parkingowego oraz nawierzchni chodników na terenie Przedszkola nr 11 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zakres robót: - rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych drogowych (trylinka) i płytek chodnikowych, - likwidacja zbytecznych zsypów opału (płyta betonowa), - korytowanie wraz z wywozem i utylizacją urobku i gruzu z rozbiórek, - wykonanie nowej podbudowy z kruszyw łamanych, - założenie krawężników betonowych 15x30cm i obrzeży betonowych 8x30xm, - wykonanie nowych nawierzchni z bruku betonowego (gr. 8cm na placu parkingowym i 6cm na chodnikach) na podsypce cementowo-piaskowej, - remont studzienek doświetlających okna piwniczne, - wymiana krat na studzienkach jw. (stal ocynkowana), - wyrównanie i plantowanie terenu wraz obsianiem trawników. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, rysunki zagospodarowania terenu na podkładach mapowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.