eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka › Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Czerwonka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Czerwonka: Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Czerwonka.
Numer ogłoszenia: 19170 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonka , Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka, woj. mazowieckie, tel. 29 7179505, faks 29 7179517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Czerwonka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Czerwonka. Na powyższe zadanie składają się remonty następujących świetlic: -Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrówce na działce nr ew.407 obręb geodezyjny Nr 0010, Dane ogólne: - budynek dwukondygnacyjny, wybudowany w technologii tradycyjnej, murowej z dachem dwuspadowym, 1) Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 174,90 m2 , - Powierzchnia użytkowa - 277,28 m2 , - Kubatura - 1315,20 m3 , 2) Roboty określone w przedmiarze i dokumentacji to roboty budowlane - remontowe związane z wymianą pokrycia dachu, wymianą ślusarki drzwiowej zewnętrznej, ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropu ostatniej kondygnacji, wykonaniu opaski wokół budynku, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej, remoncie wykończenia ścian i sufitów, wymiana podłóg i posadzek, wykonaniu utwardzenia terenu, wykonaniu ogrodzenia, urządzenie siłowni plenerowej, urządzenie placu zabaw, dostawa krzeseł i stołów. 3) Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i uproszczonej dokumentacji technicznej. -Remont świetlicy wiejskiej we wsi Cieciórki Szlacheckie na działce nr ew. 38/1 obręb geodezyjny Nr 0005, Dane ogólne: -budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym , wybudowany w technologii tradycyjnej, murowej z dachem dwuspadowym, 1).Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 149,70 m2 , - Powierzchnia użytkowa - 126,30 m2 , - Kubatura - 759,00 m3 , 2) Roboty określone w przedmiarze i dokumentacji to roboty budowlane - remontowe związane z remontem głowic kominów ponad dachem, wymiana rynien i rur spustowych, malowanie pokrycia dachu, wymiana części stolarki okiennej, remont tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji, wykonanie opaski wokół budynku, remont schodów zewnętrznych, wymiana posadzek , wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, remont instalacji elektrycznej. dostawa krzeseł i stołów. 3) Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i uproszczonej dokumentacji. - Remont świetlicy wiejskiej w Ulaskach na działce nr ew.588/3 obręb geodezyjny Nr 0026. Dane ogólne: - budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym , wybudowany w technologii tradycyjnej, murowej z dachem dwuspadowym pokryty blachą płaską, 1) Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 272,80 m2 , - Powierzchnia użytkowa - 234,60 m2 , - Kubatura - 1370,00 m3 , 2) Roboty określone w przedmiarze i dokumentacji to roboty budowlane - remontowe związane z remontem głowic kominów ponad dachem, wymiana rynien i rur spustowych, malowanie pokrycia dachu, wymiana części stolarki okiennej, ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko mokrą, wykonanie opaski wokół budynku, remont schodów zewnętrznych, adaptacja pomieszczenia gospodarczego na WC, wymiana posadzek , malowanie ścian i sufitów, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, remont instalacji elektrycznej, utwardzenie terenu, pochylnia dla osób niepełnosprawnych, siłownia plenerowa, dostawa krzeseł i stołów. 3) Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i uproszczonej dokumentacji technicznej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.34.20.00-6, 45.26.12.10-9, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 108.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu wniesie wadium w wysokości: - I Część zamówienia- 7.000,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy złotych) . - II część zamówienia-1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). -III część zamówienia 4.000,00 PLN (słownie :cztery tysiące złotych). Wadium należy składać oddzielnie na każdą część zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia -Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Część II zamówienia-Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Część III zamówienia-Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: - 150.000,00 zł brutto- dotyczy I części zamówienia, - 50.000,00 zł brutto - dotyczy II części zamówienia, - 80.000,00 zł. brutto - dotyczy III części zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I , II i III - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie: a) Kierownik budowy posiadający: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II i III zamówienia:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy uproszczony. Poświadczenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie do umowy zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane: 1) przez Zamawiającego, 2) przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu rt. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w Dokumentacji; 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z rt i na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, 3) wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w rt. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wymagających zgody projektanta 4) zmiany producenta urządzeń, 5) zmiany wymiarów lub położenia elementów związanych z robotą budowlaną, 6) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru mieszczących się jednak w opisie przedmiotu zamówienia, 7) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu rt.67 ust.1. pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia. b) wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy. c) wykrycia na etapie sprawdzania i aktualizacji dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego wadliwości lub niekompletności projektu budowlanego, które powodują konieczność zmiany lub uzupełnienia projektu budowlanego, a ponadto: zagrażają bezpieczeństwu robót w trakcie ich realizacji lub po ich ukończeniu, niezależnie od tego, czy zagrożenie dotyczy życia lub zdrowia ludzi czy interesów osób trzecich lub nie zagrażają bezpieczeństwu jak wyżej, lecz prowadzą do innych niekorzystnych cech wykonywanego obiektu, obniżając jego walory funkcjonalne bądź estetyczne lub prowadzą do niepotrzebnych kosztów samej inwestycji, bądź przedłużają czas jej realizacji, powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu. 9) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej; 10) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych, z tym, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie; 11) zmiana podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy; 12) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, lub zmniejszenia zakresu zamówienia - w takim przypadku Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT lub zakresu prac jeszcze nie wykonano; 13) prawo do zmniejszenia zakresu lub całkowitego zaniechania zadań dotyczących budowy i wyposażenia siłowni plenerowej w Dąbrówce i Ulaskach oraz budowy placu zabaw w miejscowości Dąbrówka w sytuacji, gdy Gmina Czerwonka nie uzyska dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi, 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 pkt.3 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian oraz niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Uzasadnienie zmiany, o którym mowa w ust. 6 pkt. 2 może dotyczyć: 1) obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) podniesienia wydajności urządzeń, 4) podniesienia bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 6) zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy bądź wysokość wynagrodzenia wykonawcy. 8. Jednakże Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwonka.pl-bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonka, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Czerwonka, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka - sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w Dąbrówce ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane ogólne: - budynek dwukondygnacyjny, wybudowany w technologii tradycyjnej, murowej z dachem dwuspadowym, 2. Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 174,90 m2 , - Powierzchnia użytkowa - 277,28 m2 , - Kubatura - 1315,20 m3 , 3. Roboty określone w przedmiarze i dokumentacji to roboty budowlane - remontowe związane z wymianą pokrycia dachu, wymianą ślusarki drzwiowej zewnętrznej, ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu stropu ostatniej kondygnacji, wykonaniu opaski wokół budynku, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej, remoncie wykończenia ścian i sufitów, wymiana podłóg i posadzek, wykonaniu utwardzenia terenu, wykonaniu ogrodzenia, urządzenie siłowni plenerowej, urządzenie placu zabaw, dostawa krzeseł i stołów. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i uproszczonej dokumentacji technicznej.45321000-3 Izolacja cieplna 454321005 Kładzenie i wykładanie podłóg 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.34.20.00-6, 45.26.12.10-9, 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.23.32.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 108.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej we wsi Cieciórki Szlacheckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dane ogólne: - budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym , wybudowany w technologii tradycyjnej, murowej z dachem dwuspadowym, 2. Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 149,70 m2 , - Powierzchnia użytkowa - 126,30 m2 , - Kubatura - 759,00 m3 , 3. Roboty określone w przedmiarze i dokumentacji to roboty budowlane - remontowe związane z remontem głowic kominów ponad dachem, wymiana rynien i rur spustowych, malowanie pokrycia dachu, wymiana części stolarki okiennej, remont tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji, wykonanie opaski wokół budynku, remont schodów zewnętrznych, wymiana posadzek , wymiana stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, remont instalacji elektrycznej. dostawa krzeseł i stołów. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i uproszczonej dokumentacji ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.21-9, 45.42.11.00-5, 45.32.10.00-3, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 108.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w Ulaskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dane ogólne: - budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym , wybudowany w technologii tradycyjnej, murowej z dachem dwuspadowym pokryty blachą płaską, 2. Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy - 272,80 m2 , - Powierzchnia użytkowa - 234,60 m2 , - Kubatura - 1370,00 m3 , 4. Roboty określone w przedmiarze i dokumentacji to roboty budowlane - remontowe związane z remontem głowic kominów ponad dachem, wymiana rynien i rur spustowych, malowanie pokrycia dachu, wymiana części stolarki okiennej, ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko mokrą, wykonanie opaski wokół budynku, remont schodów zewnętrznych, adaptacja pomieszczenia gospodarczego na WC, wymiana posadzek , malowanie ścian i sufitów, ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, remont instalacji elektrycznej, utwardzenie terenu, pochylnia dla osób niepełnosprawnych, siłownia plenerowa, dostawa krzeseł i stołów. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i uproszczonej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.21-9, 45.42.11.00-5, 45.32.10.00-3, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 108.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin realizacji zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.