eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą rolniczą, wozem asenizacyjnym i kosiarką bijakową w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Dynów: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą rolniczą, wozem asenizacyjnym i kosiarką bijakową w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 191440 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dynów , ul. ks. J. Ożoga 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521257, faks 016 6521257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą rolniczą, wozem asenizacyjnym i kosiarką bijakową w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą rolniczą, wozem asenizacyjnym i kosiarką bijakową w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. WYMAGANE WARUNKI TECHNICZNE: Ciągnik rolniczy o parametrach: Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy (niezarejestrowany), Rok produkcji - 2015, Silnik turbodoładowany o mocy min. - 75 KM, Liczba cylindrów - 4, Pojemność min. -4000 cm3, Pojemność zbiornika min. - 120 l, Sprzęgło suche dwutarczowe z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM, Skrzynia przekładniowa min. 12x12 z rewersem mechanicznym, Most napędowy tylny z blokadą mechaniczną i zwolnicami planetarnymi, Most napędowy przedni ze zwolnicami planetarnymi, Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego, Udźwig podnośnika min. 2500 kg, Wydajność pompy min 50 l/min, Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej dwusekcyjny (4 szybkozłącza), TUZ hakowy 2 kat. Układ kierowniczy hydrostatyczny, Hamulce robocze tarczowe, mokre sterowane mechanicznie, Koła przednie 280/85/R24, Koła tylne 420/85/R30, Kabina czterosłupkowa z uchylnym oknem w dachu, Masa bez obciążników max 3500 kg Instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy 1 / 2 obwodowa, Ogrzewanie, Reflektory robocze w dachu, Wycieraczki i spryskiwacze przednie i tylne, Klimatyzacja, Lampa sygnalizacyjna (kogut), Instrukcja obsługi, Katalog części zamiennych, Przyczepa rolnicza typu tandem samowyładowcza o parametrach: Rok produkcji - 2015, Ładowność 7 ton, Wywrót trójstronny, Pojemność skrzyni podstawowej min. 3,9 m3, Pojemność skrzyni z nadstawkami min. 7,8 m3, Układ hamulcowy pneumatyczny dwuprzewodowy, W zestawie koło zapasowe. Wóz asenizacyjny o parametrach: Rok produkcji - 2015, Pojemność 5000 l, Wąż ssący 4cal o długości 6 m z koszem, Dodatkowy wąż 4cal o długości 6 m, Kompresor z zaworem bezpieczeństwa, Uchylna łyżka rozlewowa, Zawór pływakowy na górze zbiornika, Właz tylny fi 600 mm, Zbiornik przelewowy, Błotniki, Wziernik szklany na przednim dnie, Manowakuometr, Regulowana stopa podporowa, Wymienny zaczep, Układ hydrauliczny otwierania spustu, Układ hamulcowy jednoprzewodowy, Ilość osi - 1, Wydajność kompresora min. 5300 l/min, Wałek WOM, Kosiarka bijakowa na ramieniu o parametrach: Rok produkcji - 2015, Przystosowana do pracy z oferowanym ciągnikiem, Zasięg pracy ramienia - 4,5 m, Szerokość koszenia - 1,2 m, Sterowanie elektroniczne, Kategoria zaczepu TUZ II, Moc pompy - 33 KW, Pojemność zbiornika oleju - 120 l, Wysięgnik z głowicą jednego producenta, INFORMACJE DODATKOWE: Sprzęt winien być fabrycznie nowy, rok produkcji 2015, Minimalny okres gwarancji na ciągnik - 36 miesięcy, Minimalny okres gwarancji na pozostałe maszyny - 12 miesięcy, Zamawiający oczekuje złożenia oferty z ubezpieczeniem na okres 60 miesięcy. Zamawiający oczekuje doliczenia kosztów związanych z rejestracją do oferty. Autoryzowany, stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski reagujący w ciągu 48 h. WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGU: Zamawiający określa jako sposób finansowania leasing operacyjny, Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy leasingowej zgodnie ze wzorem jakim posługuje się Wykonawca, Opłata wstępna wynosić będzie 10% wartości przedmiotu zamówienia, płatna będzie do 14 dni od daty podpisania umowy leasingowej, Spłata 5 lata (59 rat) odbywać się będzie w miesięcznych równych ratach zgodnie z harmonogramem spłat, który będzie dołączony do umowy leasingu, Część odsetkowa raty leasingowej będzie ulegała obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 3M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 3M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty, Po spłacie ostatniej raty leasingowej Zamawiający będzie miał prawo pierwokupu przedmiotu leasingu na własność, Opłata końcowa (wykup) związany z zakupem przedmiotu leasingu wynosić będzie 1% wartości przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 16.70.00.00 - Ciągniki 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 16.52.00.00 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 59.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 dostaw w formie leasingu na kwotę minimum 200 000,00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oferowanego sprzętu z podaniem wymaganych przez Zamawiającego parametrów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja ciągnik - 3
  • 3 - Gwarancja pozostały sprzęt - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dynów, ul. ks. J. Ożoga 2, 36-065 Dynów, pokój nr 25..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dynów, ul. ks. J. Ożoga 2, 36-065 Dynów, pokój nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.