eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Jawor: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie
Numer ogłoszenia: 19140 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Lokalizacja: Ulica Sienkiewicza w Bolkowie usytuowana na działkach o nr ewid. 179.2 i 179.4 przebiega równolegle do rzeki Nysa Szalona od skrzyżowania z ul. Kolejową do mostu nad w/w rzeką. Charakterystyka geologiczna W oparciu o dokumentację geotechniczną terenu ulicy opracowaną w 2014 r w firmie FOLTA w Legnicy stwierdza się że w podłożu ulicy występują grunty w postaci glin, glin piaszczystych ze żwirem i domieszka rumoszu gliniastego. Powyżej podłoża występuje nawierzchnia ulicy z kostki granitowej wysokości 10 cm posadowionej na warstwie podbudowy w postaci żwiru gliniastego z tłuczniem, rumoszu gliniastego z kamieniami oraz piasku gliniastego ze żwirem. Grubość powyższej warstwy jest zmienna i waha się od 20 do 70 cm. Woda gruntowa występuje na głębokości ok. 3,5 m poniżej rzędnej niwelety drogi. Opis elementów drogowych usytuowanych w pasie drogowym. Obecnie w pasie drogowym ulicy Sienkiewicza usytuowane są niżej wymienione elementy drogowe: - jezdnia szerokości zmiennej od 5,3 m do 5,6 - chodnik prawostronny o szerokości zmiennej od 1,20 m do 2,20 m - zjazdy na posesje - pobocze gruntowe od strony skarpy rzeki Powierzchnia elementów drogowych - jezdnia o nawierzchni z kostki granitowej - 4530,50 m2 - chodnik istn. o nawierzchni asfaltowej - 1527,0 m2 - zjazdy do posesji różnej konstrukcji (kostka granitowa, trylinka, kostka betonowa) - 313,60 m2 Zakres przebudowy Zakres przebudowy obejmuje : - nawierzchnię jezdni - 4294,0 m2 - podbudowa jezdni - 5081,50 m2 - chodnik przyjezdniowy - 1668,0 m2 -zjazdy do posesji - 313,60 m2 -krawężniki (1419 + 243) - 1662,0 mb - odwodnienie jezdni - do istniejących wyremontowanych wpustów - zatoka autobusowa - 95,0 m2 Roboty rozbiórkowe Realizacja projektowanej przebudowy wymagać będzie uprzedniej rozbiórki następujących elementów drogowych: - ręczne usunięcie warstwy asfaltowej występującej w różnych miejscach ulicy na nawierzchni z kostki - rozebranie istniejącej kostki granitowej - likwidacja istniejącej podbudowy z rumoszu kamienno-gliniastego - rozebranie istniejącej nawierzchni na chodniku i na wjazdach - rozebranie krawężników - rozebranie i wywiezienie słupków granitowych zabezpieczających pierwotnie pas drogowy od strony rzeki - udrożnienie zatkanych odpływów od wpustów ulicznych do wylotu na skarpie rzeki - przebudowa korpusu wpustów ulicznych - przebudowa korpusu studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i innych urządzeń lub instalacji podziemnych. Powierzchnia istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. 3,0 cm rozścielonej na nawierzchni z kostki granitowej wynosi - 1440 m2 i gr. 5,0 cm - 357,50 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki granitowej gr. 10cm do rozebrania wynosi - 4781,50m2 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej chodnika wynosi - 1527,0 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki na wjazdach do posesji wynosi - 313,60 m2 Długość istniejących krawężników do rozebrania - 1622,0 m Przebudowa korpusów wpustów ulicznych - 7 Przebudowa korpusów studzienek kanalizacji sanitarnej - 8 Udrożnienie odpływów kanalizacyjnych od wpustów do skarpy rzeki - 56,0 m Pochylenia podłużne i poprzeczne elementów drogowych Pochylenie podłużne niwelety jezdni wynosi - od 0,8 do 1,9%. Pochylenia poprzeczne jezdni projektuje się dla nawierzchni asfaltobetonowej daszkowe równe 2,0%. Pochylenie chodnika jednospadowego 2,0 % w kierunku jezdni. Szczegóły podają rysunki przekroi konstrukcyjnych. Konstrukcja nawierzchni Wymagana grubość warstw konstrukcyjnych dla natężenia ruchu KR-2 winna wynosić 0,60 hz gdzie hz= głębokość przemarzania podłoża dla terenu miasta Bolkowa wynosi - 1,20. Grubość warstw konstrukcyjnych winna wynosić 0,6x1,2=72cm. W związku z powyższym projektuje się n/w warstwy konstrukcyjne dla jezdni ulicy - - 4cm - warstwa ścieralna z BA - 8cm - warstwa wiążąca z BA - 25cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0 - 31,5mm - 35cm - kruszywo o wskaźniku nośności CBR min. 20% o granulacji 31,5-63,0mm - wzmocnienie słabego podłoża - istniejące podłoże G2 - 72cm Konstrukcja nawierzchni chodnika - 8cm - kostka betonowa szara - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0-31,5mm - istniejące podłoże G2 -26cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji - 8cm - kostka betonowa granitowa - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0-31,5mm - 30cm - kruszywo o wskaźniku nośności CBR min. 20% o granulacji 31,5-63,0mm - wzmocnienie słabego podłoża - istniejące podłoże G2 - 61cm Nawierzchnia jezdni ulicy zostanie ograniczona krawężnikami ulicznymi o wymiarach 15x30cm. Nawierzchnia chodników oddzielona zostanie od strony trawników obrzeżem betonowym 6x20cm. W miejscach przejść dla pieszych od strony zjazdów przewiduje się obniżenie ograniczników do poziomu niwelety chodnika. Również krawężniki zjazdowe 22 x 15 cm na długości zjazdów zostaną obniżone do wysokości + 2,0 cm od rzędnych niwelety krawędzi jezdni. Przebudowa zabezpieczenia pasa drogi od strony rzeki Likwidacja istniejących starych słupów granitowych i wykonanie zgodnie z projektem barier drogowych N2;W3:B Przebudowa odwodnienia Przebudowa odwodnienia jezdni ulicy obejmować będzie: 1) regulację pianową istniejących wpustów ulicznych 2) czyszczenie istniejących wpustów oraz rur odprowadzających wody z wpustów do rzeki. OZNAKOWANIE PIONOWE Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H. Sienkiewicza pozostające bez zmian - Znak ostrzegawczy ustąp pierwszeństwa A-7 szt. 1 - Tablica drogi z pierwszeństwem H-15b szt. 1 - Znak ostrzegawczy A-17 szt. 2 - Tablica przedszkole szt. 2 - Znak zakazu postoju B-35 szt. 1 - Znak droga z pierwszeństwem przejazdu D-1 szt. 1 - Tablica teren zabudowany D-42 szt. 1 - Tablica koniec terenu zabudowanego D-43 szt. 1 - Znak przejście dla pieszych D-6 szt. 2 Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H Sienkiewicza przewidziane do przestawienia - Znak przystanek autobusowy D-15 szt. 2 Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H Sienkiewicza przewidziane do usunięcia - Znak ostrzegawczy wyboje szt. 2 - Ograniczenie prędkości do 20km/h B-33 szt. 2 PROJEKTOWANE OZNAKOWANIE PIONOWE NA UL. H SIENKIEWICZA - Znak przejście dla pieszych D-6 szt. 8 OZNAKOWANIE POZIOME NA UL. H SIENKIEWICZA - zgodne z projektem oznakowania docelowego, w tym elementy spowolnienia ruchu przed przejściami dla pieszych 8 kpl, Uwaga: Zdemontowane słupy granitowe, granitowe krawężniki oraz granitową kostkę brukową należy złożyć na działce Starostwa Powiatowego w Sadach Dolnych, oddalonej około 5km. Wskazanie miejsca składowania dokonane zostanie podczas przekazywania placu budowy wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 45 000 - PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1)oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy dróg wraz z chodnikami co najmniej 2 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o dwie odrębne umowy) o łącznej wartości min. 2 000 000,- zł brutto (dwa miliony złotych) / każda. Wykaz powinien zawierać co najmniej rodzaj i wartość robót budowlanych oraz daty i miejsce ich wykonania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oddzielne dokumentowanie doświadczenia w zakresie robót drogowych. 3) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a) klęsk żywiołowych np. powodzie, obfite opady śniegu; b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej i w umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu, d) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami, e) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót. Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Inne zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym. c) Zmiana harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego nieskutkujące zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 5 umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - Parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.