To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 1912 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Kańczuga: Usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366259 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga, krajowy numer identyfikacyjny
65090060200000, ul.
ul. M. Konopnickiej
2,
37220
Kańczuga, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166 423 142, faks
166 426 630, e-mail
sekretariat@kanczuga.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwacji i obsługi urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZ.271.45.2016.WS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wartość szacunkowa poniżej 30 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w roku 2017. W zakres zamówienia wchodzi konserwacja punktów oświetlenia w ilości 910 szt. Szczegółowy opis, rodzaj oraz lokalizację określa załącznik do SIWZ - Inwentaryzacja. Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. Wykonawca określi cenę ryczałtową za konserwację i obsługę urządzeń - wszystkich punktów świetlnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga tj. stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. oraz Miasta i Gminy Kańczuga. Opłata za utrzymanie i konserwację rozliczana będzie w cyklach miesięcznych. Miasto i Gmina Kańczuga oświadcza, że zawrze umowę dzierżawy urządzeń oświetlenia ulicznego będącego na majątku PGE Dystrybucja. Do obowiązków wykonawcy należy : a) dokonanie raz w roku oględzin oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych w celu wykrycia uszkodzeń mechanicznych, b) sporządzenie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazanie informacji z oględzin Zamawiającemu c) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dzienniki oględzin, przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów), d) utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, tj.: - utrzymywanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, - okresowe (raz w roku) czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych, - malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych - utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.: systematyczne usuwanie z latarń i szaf oświetleniowych plakatów, anonsów, nielegalnych reklam i tabliczek informacyjnych, obejm, uchwytów, linek, sznurów itp., z wyjątkiem oznakowania drogowego oraz obejm i uchwytów flagowych e) wymiana elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, tj.: - uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.), - uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp. - innych elementów nie ujętych wyżej, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia; f) usuwanie stanów awaryjnych, usterek itp. zgłaszanych przez Zamawiającego powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu oświetlenia w terminie określonym przez Wykonawcę, przy czym okres ten nie może być dłuższy niż 48 godzin. g) załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z ustaleniami przeprowadzonymi z Zamawiającym, h) całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji oraz zgłoszeń o usterkach dot. funkcjonowania oświetlenia ulicznego, a także prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie, i) utylizacja uszkodzonych źródeł światła, j) naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, k) wycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe jak również powodujących zbliżenia do słupów i przewodów linii napowietrznych, l) wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym, m) pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp, Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: a) na wniosek Zamawiającego do kontroli stanu oświetlenia w porze świecenia. Kontrole będą przeprowadzone wspólnie przez obie strony - termin i zakres kontroli strony będą uzgadniać z 3 dniowym wyprzedzeniem. b) do sprawdzania i zapewnienia poprawnego działania: układów zapłonowych opraw, stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, poziomu hałasu i drgań źródeł światła, oraz wskazań aparatury kontrolno - pomiarowej. c) do likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa w czasie max. 6 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 24 godzin po usunięciu zagrożenia (a wymiana złamanych słupów w ciągu max 7 dni), d) do bieżącej współpracę z PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o., Rejonowy Zakład Energetyczny w Jarosławiu w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. Dodatkowe informacje: a) W przypadku wykonywania prac w technologii ppn wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni być ujęci w wykazie osób upoważnionych i uprawnionych do wykonywania prac pod napięciem na elektroenergetycznych liniach napowietrznych gołych i izolowanych, kablowych do 1kV zatwierdzonym przez Dyrektora Rejonu Energetycznego, b) Zespół Wykonawcy może wykonywać wszelkie niezbędne prace na urządzeniach oświetleniowych związane z bieżącą konserwacją oświetlenia ulicznego. W przypadku zabiegów awaryjnych polegających na naprawie, wymianie i odtworzeniu elementów nie jest wymagane uzgadnianie prac ze służbami Rejonu Energetycznego prowadzącymi ewidencję urządzeń oświetleniowych. W przypadku modernizacji urządzeń oświetlenia mającej wpływ na jej charakterystykę lub wartość majątkową, przed rozpoczęciem prac wymagane jest uzgadnianie prac ze służbami Rejonu Energetycznego prowadzącymi ewidencję urządzeń oświetleniowych, c) Zasady organizacji pracy, o których mowa powyżej winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. Nr 4, poz. 492 ze zm.), Prowadzenie prac nie może powodować powstania zagrożenia dla odbiorców energii elektrycznej, wykonawców tych prac i osób postronnych, d) Sposób i technologię wykonywania prac eksploatacyjnych pozostaje do wyboru Wykonawcy prac. Prowadzenie prac nie może powodować zakłóceń w dostawie energii elektrycznej /za wyjątkiem prac planowanych uzgodnionych/. Przed wykonaniem prac kierownik firmy wykonawczej powinien dokonać oględzin miejsca pracy i w zależności od wyników oględzin podjąć decyzję o sposobie i technologii wykonania prac. Za wszelkie konsekwencje wyboru sposobu i technologii wykonania prac odpowiada kierownictwo i zespół firmy wykonawczej. e) W przypadku wykonywania prac wymagających wyłączenia urządzeń elektroenergetycznych np.: 1) prace wymagające ingerencji w urządzenia, 2) prace wymagające wyłączenie napięcia ze względów bhp - zbliżenia, itp.,/obowiązuję procedura wykonywania prac zgodna z Zarządzeniem nr 33/13 Wiceprezesa Zarządu ds. Operacyjnych PGE Dystrybucja S.A. z dnia 28.10.2013 w sprawie wprowadzenia "Instrukcji organizacji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych" oraz Zarządzeniem nr 24/OZ/13 Dyrektora Generalnego PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość z dnia 04.11.2013 w sprawie wprowadzenia "Instrukcji organizacji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość z udziałem firmy wykonawczej"., - lub dokumentami równoważnymi powstałymi w następstwie w/w. f) Przed przystąpieniem do prac na urządzeniach oświetlenia ulicznego wymaga się telefonicznego poinformowania dyżurnego PGE Dystrybucja /CD/ o zamiarze wykonania prac. Po wykonaniu prac należy poinformować o zakończeniu prac. W przypadku konieczności załączenia lub wyłączenia obwodu oświetleniowego napowietrznego podwieszanego na obwodzie linii zasilającej nN konieczne jest uzyskanie zgody na powyższe czynności od dyżurnego CD. W przypadku braku zgody dyżurnego CD zakazuje się wykonywania prac. W przypadku wezwania do przerwania robót zespół jest zobowiązany przerwać roboty i potwierdzić ten fakt dyżurnemu CD, g) W przypadku powstania szkód lub zniszczeń mienia odbiorców lub urządzeń elektroenergetycznych i będących konsekwencją wykonywania prac przez Wykonawcę, jest on zobowiązany do pokrycia kosztów napraw oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie konsekwencje szkód i uszkodzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49756.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 61200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Modernizacja sali głównej w budynku OSP Krzeczowice - budżet obywatelski
- Remont sali zebrań w Domu Strażaka w Sieteszy - budżet obywatelski
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta i Gminy Kańczuga"
- Modernizacja dróg i chodników gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.