eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w Płocku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Płock: Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w Płocku
Numer ogłoszenia: 191292 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy MIasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Sienkiewicza 13A polegającego między innymi na: remoncie klatki schodowej zgodnie z załączonymi przedmiarami,remoncie korytarzy na wszystkich kondygnacjach zgodnie z załączonymi przedmiarami,remoncie pomieszczeń biurowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z załączonymi przedmiarami,remoncie pomieszczeń wc na wszystkich kondygnacjach zgodnie z załączonymi przedmiarami, remoncie oświetlenia ogólnego i awaryjnego, remoncie instalacji elektrycznej w związku z przesuwaniem i likwidowaniem ścianek działowych zgodnie z załączonymi przedmiarami,wykonaniu sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kanałach PCV wraz z osprzętem i elementami rozdziału energii zgodnie z załączonymi przedmiarami,wymianie instalacji wod-kan oraz remoncie instalacji c.o. zgodnie z załączonymi przedmiarami II. Opis stanu istniejącego 1. Ogólna charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek położony jest w Płocku przy ul. Sienkiewicza 13A. Właścicielem budynku jest Gmina Miasto Płock, w imieniu którego działa inwestor zastępczy, tj. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Polnej 7. Budynek przy ul. Sienkiewicza 13A pierwotnie był obiektem mieszkalnym, lecz kilkanaście lat temu został przystosowany na internat szkolny. Budynek składa się z trzech kondygnacji nadziemnych oraz z użytkowej piwnicy. Ściany konstrukcyjne wykonane są z cegły pełnej grubości 28,42,50 i 52 cm, ścianki działowe w budynku wykonane są częściowo z cegły pełnej grubości 12 i 14 cm, częściowo z płyt gipsowo kartonowych na stelażu metalowym. Strop nad piwnicą żelbetowy o grubości 50 cm, nad parterem i I piętrem drewniany wsparty na belkach drewnianych wypełniony polepą glinianą o grubości 30 cm. Schody w części nadziemnej drewniane. Od spodu strop zabezpieczono przed ogniem płytą gipsowo kartonową GKF grubości 12,5 mm. Od strony poddasza strop pokrywa polepa gliniana o grubości około 20 cm . Konstrukcja dachu drewniana. Dach pokryty blachą dachówkową. Posadzki w pokojach biurowych i korytarzach wykonane są klepki drewnianej, w pozostałych pomieszczeniach z terakoty. Stolarka okienna na parterze i I piętrze drewniana, za wyjątkiem 2 szt dzwi balkonowych na I piętrze. Stolarka okienna na poddaszu PCV. Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana systemowa. W budynku zamontowanych jest 8 sztuk drzwi metalowych przeciwpożarowych (po 2 sztuki na każdej kondygnacji). Tynki wewnętrzne i zewnętrzne w przeważającej części cementowo wapienne, w pozostałej części gipsowe. W budynku w pomieszczeniach łazienek i w pomieszczeniu socjalnym istnieje wentylacja grawitacyjna. Budynek wyposażony jest w instalację: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, hydrantową, elektryczną, telekomunikacyjną, systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) ochrona całkowita oraz podłączenie jej do stacji monitoringu pożarowego PSP, oddymiania klatki schodowej (okno przeciwpożarowe), sygnalizatora dźwiękowego systemu sygnalizacji pożaru. Budynek posiada następujące instalacje zewnętrzne: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne, przyłącze cieplne, przyłącze elektryczne oraz instalację odgromową. III. Zakres robót W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie następujących prac: wymianę stolarki okiennej na PCV o wsp. U<1,3 W/m2K (tylko w pomieszczeniu serwerowni w piwnicy), remont oświetlenia ogólnego i awaryjnego zgodny z przedmiarem robót (oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), remont instalacji elektrycznej w związku z przesuwaniem i likwidowaniem ścianek działowych (oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego) ,wykonanie sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kanałach PCV wraz z osprzętem i elementami rozdziału energii (kanały PCV wraz z osprzętem muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku zgodnie z wymaganiami art. 62 Ustawy Prawo budowlane (nowo wykonanej jak i istniejącej) i przedłożenie kompletu protokołów z badania, wymianę instalacji wod kan i remont instalacji c.o. zgodny z przedmiarem robót (urządzenia sanitarne muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), ułożenie na istniejącym parkiecie we wszystkich pokojach biurowych paneli podłogowych w klasie min. AC5 o grubości min. 10 mm na podkładzie o grubości min. 3 mm wraz z wykonaniem listew przypodłogowych (materiały muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wymianę parkietu na klatce schodowej oraz korytarzach na I i II piętrze wraz z wykonaniem listew przypodłogowych (materiały muszą zostać zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiającego), wymianie parkietu na korytarzach na parterze na terakotę lub płytki gresowe z cokolikami wraz z przygotowaniem podłoża (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego).;wymianę terakoty w części pomieszczeń na nową (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego, płytki ceramiczne powinny odpowiadać następującym normom: Glazura 3-4 wg. skali MOSHA; nasiąkliwość 18; Terakota 5 wg. skali MOSHA; nasiąkliwość <3;ścieraność III-IV).demontaż ścianek działowych zgodnie z przedmiarami robót, montaż nowych ścianek działowych zgodnie z przedmiarami robót , poszerzenia istniejących otworów drzwiowych zgodnie z przedmiarami robót, ułożenie miejscowe glazury na ścianach zgodnie z przedmiarami robót (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego). wymiana drzwi wewnętrznych wraz z wymianą ościeżnic i poszerzeniem otworów zgodnie z przedmiarami robót (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego)., przecierka istniejących tynków zgodnie z przedmiarami robót, wykonanie gładzi gipsowej zgodnie z przedmiarami robót, malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi (na parterze,I i II piętrze) oraz farbami emulsyjnymi (w piwnicy) zgodnie z przedmiarem robót (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego), malowanie lub lakierowanie drewnianej stolarki okienno drzwiowej zgodnie z przedmiarem robót, demontaż istniejącej obudowy sufitów na klatce schodowej w celu uzyskania dostępu do drewnianej konstrukcji schodów i podestów, impregnacja powłokami malarskimi konstrukcji drewnianej schodów do stopnia trudno zapalnego, zabezpieczenie biegów schodowych od spodu płytą GKF 12,5 ognioochronną, demontaż istniejących tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, montaż nowych (materiał musi zostać zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiającego) tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, malowaniu balustrad metalowych na balkonach i drabin zewnętrznych, remont schodów wejściowych od strony ulicy Gradowskiego zgodnie z przedmiarem robót, zakup i dostawa schodołazu kroczącego (Zamawiający dopuszcza zakup schodołazu kroczącego używanego sprawnego technicznie, na który Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji. Koszt naprawy i ewentualnej wymiany urządzenia w tym okresie obciąża Wykonawcę). Powyższy opis techniczny i wytyczne dotyczące realizacji obejmują najważniejsze elementy budowlane wykonywanego obiektu. Wykonawstwo robót remontowych realizowane być musi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz BHP, przy czym stosować się należy do wszystkich uznanych reguł sztuki budowlanej, a całość realizacji odpowiadać musi najnowszemu poziomowi techniki budowlanej. IV. Wymagania i uwagi a)Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia i dostarczone urządzenia licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.b)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.c)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. d)Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści wszelkiej dokumentacji na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc stosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, itp. opisanych za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Prawo zamówień publicznych opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ar. 30 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia: Załącznik Nr 6 Przedmiar robót remont budynku użytkowego przy ul. Sienkiewicza 13 A, Załącznik Nr 7 Przedmiar robót Wymiana instalacji wod-kan, remont instalacji c.o. Załącznik Nr 8 Przedmiar robót Remont oświetlenia ogólnego i awaryjnego. Remont instalacji w związku z przesuwaniem i likwidowaniem ścianek działowych. Budowa sieci logicznej komputerowej i telefonicznej oraz wydzielonego zasilania sieci strukturalnej w kanałach PVC wraz z osprzętem i elementami rozdziału energii, Załącznik Nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik Nr 12 Wzór umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia,nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w zakresie robót wykończeniowych budynku w branży budowlanej o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto. b) jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w zakresie branży sanitarnej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz o wartości 40.000,00 PLN brutto c) jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w zakresie branży elektrycznej oraz o wartości 80.000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: 1)W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2)Oddanie do dyspozycji przez inny podmiot zasobów wiedzy i doświadczenia musi łączyć się z koniecznością udziału tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b) jednym kierownikiem robót w specjalności robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych c) jednym kierownikiem robót w specjalności robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Uwaga: 1. Zamawiający respektuje przy żądaniu dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zasadę wzajemnego uznawania dyplomów, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień lub kwalifikacji, zgodnie z polskim prawem. 2. Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). 3. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę. 4. Zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. 5. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane w SIWZ, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, ze osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 PLN Uwaga: 1. W przypadku złożenia przez Wykonawców polisy o której mowa w pkt 4a) zawierającej kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2. W przypadku opłacenia składki polisy w ratach Wykonawca załącza dowód opłacenia rat polisy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Gwarancja - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) osób i danych określonych w §5, §6 2)terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a)zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. na warunkach określonych w § 13 ust. 1 umowy. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p. 32 w godz. 7:30 - 15:30 po uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 36,90 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, Kancelaria p.1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.