eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH DLA ODDZIAŁÓW ZUS W KOSZALINIE, ZIELONEJ GÓRZE i PILE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Szczecin: USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH DLA ODDZIAŁÓW ZUS W KOSZALINIE, ZIELONEJ GÓRZE i PILE
Numer ogłoszenia: 191270 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH DLA ODDZIAŁÓW ZUS W KOSZALINIE, ZIELONEJ GÓRZE i PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa comiesięcznego serwisu urządzeń dźwigowych, w tym przeglądów, konserwacji, napraw oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zlokalizowanych w budynkach Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w: Koszalinie, Zielonej Górze i Pile (zwanymi w dalszej części SIWZ Odbiorcą usług), zgodnie ze specyfikacją urządzeń dźwigowych stanowiącą załączniki do wzoru umowy oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w podziale na części: CZĘŚĆ 1 - ODDZIAŁ ZUS W KOSZALINIE (wartość szacunkowa netto 40.259,51zł) Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Koszalinie oraz w Inspektoratach w Kołobrzegu i Wałczu. CZĘŚĆ 2 - ODDZIAŁ ZUS W ZIELONEJ GÓRZE (wartość szacunkowa netto 33.008,13 zł) Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Zielonej Górze. CZĘŚĆ 3 - ODDZIAŁ ZUS W PILE (wartość szacunkowa netto 51.288,62 zł) Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Pile w budynkach A i B oraz w Inspektoratach ZUS w Chodzieży, Wągrowcu i Złotowie. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, w odniesieniu do każdej części..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca na załączonym do oferty wykazie usług - sporządzonym wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ, z podaniem: wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane wraz z załączeniem dowodów* że zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę serwisowania urządzeń dźwigowych, która obejmowała: co najmniej dwa dźwigi osobowe, trwa/trwała nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy (licząc do terminu składania ofert). UWAGA: Zapis: dotyczy wszystkich części zamówienia, oznacza że Wykonawca może złożyć jeden wykaz, w którym wykaże się co najmniej jedną ww. usługą, w celu spełnienia warunku na część 1 i-lub część 2 i-lub część 3. * dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku pn. Wykaz usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca na załączonym do oferty oświadczeniu zgodnym z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonym wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca na załączonym do oferty oświadczeniu zgodnym z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonym wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, oświadczy, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia, w tym co najmniej jedną osoba posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji E, do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji D, do dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji D lub E zobowiązana jest posiadać uprawnienia do prowadzenia konserwacji urządzeń dźwigowych potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacyjnym wydanym przez właściwy organ dozoru technicznego. UWAGA: Zapis: dotyczy wszystkich części zamówienia, oznacza że Wykonawca może złożyć jeden wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, w którym znajdować się będzie ww. oświadczenie, w celu spełnienia warunku na część 1 i-lub część 2 i-lub część 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy wszystkich części zamówienia Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkiem, gdy: Dotyczy części 1,2,3 a) nastąpi zmniejszenie ilości urządzeń dźwigowych objętych serwisem, spowodowana wyłączeniem urządzeń z eksploatacji. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone odpowiednio i proporcjonalnie do czasu wyłączenia urządzenia z eksploatacji, przy czym wynagrodzenie za niepełny miesiąc wykonywania umowy zostanie policzone w następujący sposób: wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne za dane urządzenie będzie podzielone przez ilość dni w danym miesiącu i pomnożone przez faktyczną ilość dni wykonywanej usługi. Dotyczy części 1 i 3 b) jeżeli, w wyniku awarii wartość usługi w przypadku części 1 (robocizna wraz z kosztem części zamiennej), części zamiennej (w przypadku części 3) przekroczy kwotę przeznaczaną na ten cel w umowie, Zamawiający może pokryć tą różnicę poprzez zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy na usługi serwisowe i tym samym skrócić okres umowy o ilość dni. Wartość brakujących środków na części stanowić będzie różnicę między kosztem części i kwotą pozostałą przeznaczoną na części zamienne. Zmniejszony okres - ilość dni - umowy za ostatni miesiąc świadczenia usługi zostanie obliczony w oparciu o stawkę za 1 dzień świadczenia usług (wynagrodzenie ryczałtowe za wszystkie urządzenia podzielone przez ilość dni w danym miesiącu). Wysokość maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem pkt. 16.4 SIWZ, w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. art. 2 ust. 3-5 ustawy z dn. 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157,poz. 1314), 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa powyżej, skutkujących zmianą kosztów wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze stron Umowy, w terminie 30 dni od daty wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może wystąpić do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany po przedstawieniu stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 10 dni kalendarzowych od otrzymania żądania. Negocjacje mają na celu wspólne przeprowadzenie sprawdzenia poprawności i zasadności wyliczonego zwiększenia / zmniejszenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawcy i Odbiorcy usług przysługiwać będzie roszczenie o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (zmniejszenie lub zwiększenie) liczone od daty wejścia w życie zmian ww. przepisów prawa. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem przypadków określonych w umowie. Warunkiem dokonania zmiany w umowie jest: a) zainicjowanie zmiany warunków przez stronę zainteresowaną poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany, b) przedstawienie opisu proponowanej zmiany, c) akceptacji zmiany przez obie strony umowy. Zmiana umowy nie jest konieczna w przypadku utraty mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ww. zapisów podlega unieważnieniu. Szczegółowe warunki realizacji określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin Centrum Zamówień Publicznych, pok. 230.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin Centrum Zamówień Publicznych, pok. 230.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2015r., godz. 12:30 Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin sala 115, II piętro.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział ZUS w Koszalinie oraz Inspektoraty w Kołobrzegu i Wałczu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych CZĘŚĆ 1 - ODDZIAŁ ZUS W KOSZALINIE (wartość szacunkowa netto: 40.259,51 zł).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena brutto jednej roboczogodziny w przypadku napraw - 25
    • 3. Reakcja serwisu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział ZUS w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Zielonej Górze (szacunkowa wartość netto:33.008,13 zł).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Reakcja serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oddział ZUS w Pile oraz Inspektoraty ZUS w Chodzieży, Wągrowcu i Złotowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Pile w budynkach A i B oraz w Inspektoratach ZUS w Chodzieży, Wągrowcu i Złotowie (szacunkowa wartość netto: 51.288,62 zł)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Reakcja serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.