eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Wykonanie remontu komory wyłuszczarskiej do termoterapii w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Jarocin: Wykonanie remontu komory wyłuszczarskiej do termoterapii w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin
Numer ogłoszenia: 191244 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu komory wyłuszczarskiej do termoterapii w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komory wyłuszczarskiej do termoterapii w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin. Przedmiotem zamówienia jest remont komory wyłuszczarskiej do termoterapii (z zastosowaniem wody o wysokiej temperaturze i pod ciśnieniem). Komora o wymiarach gabarytowych: wysokość 4,0 m; szerokość 2,0 m; głębokość 3,55 m - podzielona jest funkcjonalnie na 2 komory: zasadniczą - większą, przeznaczoną do termoterapii o wymiarach wysokość 4,0 m; szerokość 2,0 m; głębokość 2,55 m oraz mniejszą, w której znajduję się piec i dmuchawy o wymiarach wysokość 4,0 m; szerokość 2,0 m; głębokość 1,0 m. Drzwi dwuskrzydłowe o wymiarach: szerokość 0,92 m x wysokość 4,0 m każde. Podane wymiary mogą być obarczone niewielkim błędem przed przystąpieniem do wykonania remontu niezbędny jest obmiar Wykonawcy i wykonanie elementów wymiarami odpowiadającymi wymiarom rzeczywistym. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: - dokładny obmiar elementów do wymiany i wykonania, - całkowitą wymianę poszycia ścian bocznych oraz sufit na zaizolowane wełną mineralną lub styropianem kasety/panele ze stali kwasoodpornej oraz pokrycie blachą ze stali AISI 316 (PN-EN 10088-2:2014), - wykonanie i zamontowanie wanny podłogi umożliwiającej odpompowanie nagromadzonych w czasie termoterapii płynów, - całkowitą wymianę poszycia drzwi na zaizolowane wełną mineralną lub styropianem kasety/panele ze stali kwasoodpornej oraz pokrycie blachą ze stali AISI 316 (PN-EN 10088-2:2014). Wstępną specyfikację ilościową i wymiarową kaset/paneli przedstawia poniższa tabela. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pomiar poszczególnych elementów komory na własny koszt i ryzyko LP. Materiał Opis Wymiar mm Ilość 1 Blacha gat. 316 gr 1,0 mm nakładka na drzwi lewe 1,0x960x3990 1 2 Blacha gat. 316 gr 1,0 mm nakładka na drzwi prawe 1,0x960x3990 1 3 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm kasety drzwi lewe, blacha przed gięciem 1,5x1110x1460 3 4 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm kasety drzwi prawe, blacha przed gięciem 1,5x1110x1460 3 5 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm ściana prawa podłogi małej 1,5x1100x2100 1 6 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm ściana lewa podłogi małej 1,5x1100x2100 1 7 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm podłoga mała 1,5x1300x2000 1 8 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm paski na ścianę przed podłogą małą 1,5x100x1600 2 9 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm kasety małe do boków, blacha przed gięciem 1,5x930x2490 2 10 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm kasety do boków, blacha przed gięciem 1,5x1250x2490 6 11 Blacha gat. 316 gr 1,0 mm nakładka lub dzielone na dwa boki 1,0x2340x4060 1 12 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm paski między pomieszczeniem dużym i małym 1,5x210x4080 2 13 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm podłoga pomieszczenia dużego 1,5x 2000x2345 1 14 Blacha gat. 316 gr 1,5 mm kaseta sufit pomieszczenia dużego 1,5x2150x2495 3 15 Blacha gat. 316 gr 1,0 mm nakładka na sufit duży 1,0x2000x2360 1 16 Profil do mocowanie kaset na drzwiach 20x50x3,0 100 Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z urządzeniem w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin mieszczącym się przy ul. Poznańskiej 34 w Jarocinie, w godz. 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym na nr 62 747 23 19 (Adam Szklarz). Przyjęte typy materiałów zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów równoważnych, o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo, ponadto muszą zapewniać taką samą funkcjonalność urządzenia po remoncie. Urządzenie zlokalizowane jest w hali wyłuszczarni nasion na terenie Ośrodka Szkółkarsko-Nasiennego Nadleśnictwa Jarocin przy ul. Poznańskiej 34 w Jarocinie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał 3 zadania w zakresie wykonania lub remontu komory wyłuszczarskiej lub innego urządzenia wykonanego w całości lub części ze stali kwasoodpornej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde. W przypadku podania przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN), Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazuje w ofercie nazwę/firmę podwykonawcy, na którego zasoby się powołuje. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 6 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres dodatkowej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, c) zmiana sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technologicznych, w szczególności: pojawienie się na rynku sprzętu / urządzeń nowszej generacji, o parametrach korzystniejszych dla Zamawiającego, d) zmiana terminu wykonania zamówienia: - przestojów i opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, Zamawiający informuje, że w okresie od 30 września do 15 listopada będzie prowadził termoterapię i istnieje konieczność dostosowania harmonogramu czynności do tego terminu, - działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jarocin, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.