eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2015 - 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Samborzec: Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2015 - 2016
Numer ogłoszenia: 191224 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.samborzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w roku szkolnym 2015 - 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół: Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach, Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, Szkoły Podstawowej w Skotnikach, Szkoły Podstawowej w Złotej, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu w roku szkolnym 2015-2016, realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych, obejmujący 9 tras dojazdowych, stanowiących odrębne części zamówienia z zastrzeżeniem części 1, obejmującej 2 trasy. Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 254 osoby, w tym 90 (ZPO Chobrzany), 122 (ZPPO Samborzec), 11 (SP Skotniki), 22 (SP Złota), 9 (Radość Życia i PZSE Sandomierz). Zamawiający na trasach stanowiących części 1-7 zapewnia opiekuna (nauczyciela), któremu wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny przejazd. Na trasie stanowiącej część 8 opiekuna zapewnia wykonawca. Część nr 1: TRASA I: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Byszów - Postronna - Jachimowice - Ryłowice - Chobrzany Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 19 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 6 uczniów Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. TRASA II: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątniki - Faliszowice - Krzeczkowice - Janowice - Chobrzany Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 65 uczniów Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. Odwóz dzieci o godz. 14:10 - 12 uczniów z Trasy I oraz 35 uczniów z Trasy II i o godz. 14:35 - 13 uczniów z Trasy I oraz 30 uczniów z Trasy II. Część nr 2: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Siedliska - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 23 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 20 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 3 uczniów Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Odwóz godzina 14:40. Część nr 3: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Strochcice - Andruszkowice - Milczany - Złota - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniów Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Odwóz godzina 14:40. Część nr 4: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec - Polanów - Samborzec Trasa Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec: 6 uczniów, Trasa Polanów - Samborzec: 24 uczniów. Łączna liczba uczniów dojeżdżających do 5 km: 30 uczniów. Wykonawca dowozi uczniów z Wielogóry, Śmiechowic i Żukowa na godzinę 7:30, a następnie uczniów z Polanowa na godzinę 7:50. Odwóz do Polanowa godzina 13:30 - 13 uczniów i godzina 14:40 - 11 uczniów oraz 6 uczniów do Wielogóry, Śmiechowic i Żukowa. Część nr 5: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Zajeziorze Siedliska - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 25 uczniów, Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniów. Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Odwóz godzina 13:30 - 25 uczniów i godzina 14:40 - 5 uczniów. Część nr 6: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie: Bogoria Skotnicka - Skotniki Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniów Wykonawca dowozi uczniów z Bogorii Skotnickiej do Skotnik na godzinę 8:00-8:15. Odwóz o godzinie 13:30 (1 kurs) i o godzinie 14:30 (1 kurs). Część nr 7: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie: Kobierniki - Milczany - Złota Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 22 uczniów Wykonawca dowozi uczniów z Kobiernik i Milczan do Złotej na godzinę 8:20. Odwóz o godzinie 13:45. Część nr 8: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (8 uczniów) oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu (1 uczeń) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki-Strochcice-Złota-Śmiechowice-Faliszowice-Strączków-Skotniki-Koćmierzów-Zawierzbie-Sandomierz wraz z zapewnieniem dodatkowej opieki. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 60 km: 9 uczniów. Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00. Wykonawca dowozi ucznia do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu na ul. Żeromskiego 8 na godzinę 8:05, odwozi o godzinie 14:05..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 20% zamówienia podstawowego w przypadku zwiększenia liczby uczniów uprawnionych do korzystania z bezpłatnego przejazdu z miejsca zamieszkania do szkoły

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, który jest przedsiębiorcą, posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Wykonawcom, którzy nie są przedsiębiorcą, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 3 oraz art. 33 ust. 2 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem przeznaczonym do przewozu osób w ramach jednej części, jeżeli składa ofertę na realizację zamówienia w ramach części nr 2 - 8, a w przypadku części nr 1 będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami. Dodatkowo Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym pojazdem zastępczym, który powinien być dostępny Wykonawcy jako pojazd rezerwowy. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował, w przypadku realizacji usługi w ramach części nr 8, co najmniej jedną pełnoletnią osobą, która będzie sprawować opiekę nad dziećmi podczas przewożenia uczniów (oprócz kierowcy) i zapewni im pomoc podczas wsiadania i wysiadania. Osoba ta powinna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. W przypadku braku takiego przeszkolenia przez osobę sprawującej opiekę, warunek zostanie spełniony, jeżeli kierowca, który będzie wykonywał przewóz na trasie stanowiącej część nr 8, będzie posiadał dodatkowo przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku w przypadku realizacji usługi w ramach części 1-7

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości min. 50 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów; - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - zestawienie tabelaryczne (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.samborzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43, 27- 650 Samborzec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43, 27- 650 Samborzec Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA I: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Byszów - Postronna - Jachimowice - Ryłowice - Chobrzany; TRASA II: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątniki - Faliszowice - Krzeczkowice - Janowice - Chobrzany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TRASA I: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Byszów - Postronna - Jachimowice - Ryłowice - Chobrzany Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 19 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 6 uczniów Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. TRASA II: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątniki - Faliszowice - Krzeczkowice - Janowice - Chobrzany Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 65 uczniów Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. Odwóz dzieci o godz. 14:10 - 12 uczniów z Trasy I oraz 35 uczniów z Trasy II i o godz. 14:35 - 13 uczniów z Trasy I oraz 30 uczniów z Trasy II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Siedliska - Samborzec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Siedliska - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 23 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 20 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 3 uczniów Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Odwóz godzina 14:40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Strochcice - Andruszkowice - Milczany - Złota - Samborzec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Strochcice - Andruszkowice - Milczany - Złota - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniów Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniów Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Odwóz godzina 14:40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec - Polanów - Samborzec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec - Polanów - Samborzec Trasa Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec: 6 uczniów, Trasa Polanów - Samborzec: 24 uczniów. Łączna liczba uczniów dojeżdżających do 5 km: 30 uczniów. Wykonawca dowozi uczniów z Wielogóry, Śmiechowic i Żukowa na godzinę 7:30, a następnie uczniów z Polanowa na godzinę 7:50. Odwóz do Polanowa godzina 13:30 - 13 uczniów i godzina 14:40 - 11 uczniów oraz 6 uczniów do Wielogóry, Śmiechowic i Żukowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Zajeziorze Siedliska - Samborzec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Zajeziorze Siedliska - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 25 uczniów, Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniów. Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Odwóz godzina 13:30 - 25 uczniów i godzina 14:40 - 5 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie: Bogoria Skotnicka - Skotniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie: Bogoria Skotnicka - Skotniki Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniów Wykonawca dowozi uczniów z Bogorii Skotnickiej do Skotnik na godzinę 8:00-8:15. Odwóz o godzinie 13:30 (1 kurs) i o godzinie 14:30 (1 kurs)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie: Kobierniki - Milczany - Złota.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie: Kobierniki - Milczany - Złota Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 22 uczniów Wykonawca dowozi uczniów z Kobiernik i Milczan do Złotej na godzinę 8:20. Odwóz o godzinie 13:45..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (8 uczniów) oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu (1 uczeń) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki-Strochcice-Złota-Śmiechowice-Faliszowice-Strączków-Skotniki-Koćmierzów-Zawierzbie-Sandomierz wraz z zapewnieniem dodatkowej opieki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego Radość Życia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (8 uczniów) oraz do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu (1 uczeń) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki-Strochcice-Złota-Śmiechowice-Faliszowice-Strączków-Skotniki-Koćmierzów-Zawierzbie-Sandomierz wraz z zapewnieniem dodatkowej opieki. Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 60 km: 9 uczniów. Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00. Wykonawca dowozi ucznia do Ponadgimnazjalnego Zespołu Szkół Ekonomicznych w Sandomierzu na ul. Żeromskiego 8 na godzinę 8:05, odwozi o godzinie 14:05..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.