eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › BUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW (PIESZOJEZDNI) W WAGAŃCU ,ZBRACHLINIE NOWYM, WÓJTÓWCE (PLEBANCE)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-14

Waganiec: BUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW (PIESZOJEZDNI) W WAGAŃCU ,ZBRACHLINIE NOWYM, WÓJTÓWCE (PLEBANCE)
Numer ogłoszenia: 191142 - 2008; data zamieszczenia: 14.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, fax 054 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwaganiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW (PIESZOJEZDNI) W WAGAŃCU ,ZBRACHLINIE NOWYM, WÓJTÓWCE (PLEBANCE).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ( z uwzględnieniem postanowień art.2 pkt. 8 oraz art.30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) jest budowa nawierzchni jezdni i chodników (pieszojezdni) w Wagańcu, Zbrachlinie Nowym, Wójtówce (Plebance) zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz pozwoleniami na budowę - Decyzje o znaku BI/Bb/7351/393/04 i BI/Bb/7351/393/04 z dnia 31 grudnia 2004 r. Przedmiotem zamówienia jest budowa pieszojezdni ulic: w Zbrachlinie Nowym i Wójtówce (Plebance): ul. Kwiatowa, ul. Strumykowa, ul. Bez Nazwy oraz w Wagańcu i Zbrachlinie Nowym: ul. Osiedlowa. Zadanie obejmuje budowę 815,8 m pieszojezdni, w tym: ul. Kwiatowa - odcinek 128 m (w tym 60,5 m. - jezdnia jako ciąg pieszojezdny o szerokości 5,50 m oraz na 67,5 m. jezdnia o szerokości 4 m), ul. Strumykowa - odcinek 159 m - jezdnia jako ciąg pieszojezdny o szerokości 5,50 m, ul. Bez Nazwy - odcinek 128 m - jezdnia jako ciąg pieszojezdny o szerokości 5,50 m, ul. Osiedlowa - odcinek 400,8 m - jezdnia o szerokości 5,0 m z chodnikiem po obu stronach szerokości 2,00 m W ramach projektu będą wykonane następujące prace: 1. Ul. Kwiatowa, Strumykowa, Bez Nazwy a/ Roboty ziemne - przygotowanie pod konstrukcję podbudowy (roboty ziemne - wykopy, nasypy z odwozem nadmiaru, pogłębienie rowów 30 cm na całym odcinku drogi gminnej, plantowanie skarp, dna rowów i poboczy na całym odcinku. b/ Podbudowa - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 15 cm c/ Nawierzchnia - jezdnia z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - grubości 11 cm. d/ Chodniki i krawężniki - szerokości 2,00 m i na części 1,50 m z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej. Chodnik od jezdni zabezpieczony obrzeżem betonowym 25x8 cm na ławie betonowej zwykłej, a od strony rowu obrzeżem betonowym. e/ Odwodnienie - odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem sieci istniejących elementów odwodnienia, a wzdłuż ulicy Kwiatowej - ścieki przyjezdniowe z elementów betonowych. f/ Zjazdy indywidualne - podsypka piaskowa grubości 10 cm, podbudowa z chudego betonu grubości 10 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 8 cm. 2. Ul. Osiedlowa: a/ Roboty ziemne - przygotowanie pod konstrukcję podbudowy (roboty ziemne - wykopy, nasypy z odwozem nadmiaru, roboty ziemne liniowe i jamiste dla urządzeń odwodnieniowych). b/ Podbudowa -warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 15 cm c/ Nawierzchnia - jezdnia z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - gr. warstwy 11 cm. d/ Chodniki i krawężniki - przewiduje się chodniki o szer. 2,00 m i na części 1,50 m z kostki brukowej betonowe grubości 6 cm na podsypce piaskowej. Chodnik od jezdni zabezpieczony obrzeżem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej zwykłej. W obszarze zjazdów i przejść dla pieszych krawężnik obniżony na ławie betonowej zwykłej. e/ Odwodnienie - planuje się studzienki ściekowe o średnicy 50 cm z odwodnieniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na części odcinka przy ograniczonym spadku przewiduje się ścieki przykrawężnikowe na ławie betonowej. f/ Zjazdy indywidualne - podsypka piaskowa gr. 10 cm, podbudowa z chudego betonu gr. 10 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 8 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 8.000,00 zł. ( słownie: osiem tysięcy zł )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki; art. 22 Prawa Zamówień Publicznych (PZP). 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wniosą wadium spełniające wymogi niniejszej SIWZ 6) złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( art.44 ustawy) Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się, zgodnie z art. 24 P Z P : 1) wykonawców , którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP. a także : 1) Wykonawców, którzy nie spełnią wymagań określonych przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, 2) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, 3) Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, 4) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo¬wania, 5) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 6) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która; zgodnie z art. 89 P Z P : 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun¬ków zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu¬mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obli¬czeniu ceny, 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania za¬wiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun¬kowej w obliczeniu ceny, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. Nr 1 2. Dowód wpłaty / wniesienia wadium . 3. Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 2. 4. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych - zał. Nr 3. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , że profil działalności Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia , wg załącznika Nr 7 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych ( dyplomy, uprawnienia w branżach objętych zamówieniem wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) oraz gotowości do współpracy z oferentem (umowy przedwstępne, oświadczenie o gotowości współpracy) w przypadku gdyby osoby przewidywane przez oferenta do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz zamawiających (załącznik nr 8). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w / w usługi zostały wykonane należycie ( dokumenty winny być wystawione przez w/w odbiorców przedmiotu zamówienia za okres wpisany do załącznika). 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 11. Podpisany przez Oferenta na każdej stronie wzór umowy . 12. Zaświadczenie o nadaniu numeru statystycznego (REGON). 13. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej (NIP). 14. Oświadczenie o sytuacji finansowej - załącznik Nr 6. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty dodatkowe : Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 3.1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2.Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w pkt. 1 podpunkty 3,4,5,6,7,8,12,13, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Waganiec ul. Dworcowa 11 87 - 731 Waganice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Waganiec ul. Dworcowa 11 87 - 731 Waganiec sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.