eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna merytorycznego zajęć edukacyjnych (zawodoznawczych) w ramach Projektu pn.Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Łódź: Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna merytorycznego zajęć edukacyjnych (zawodoznawczych) w ramach Projektu pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników.
Numer ogłoszenia: 190846 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39900 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna merytorycznego zajęć edukacyjnych (zawodoznawczych) w ramach Projektu pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji opiekuna merytorycznego zajęć edukacyjnych (zawodoznawczych) do obowiązków którego należy w szczególności pełnienie nadzoru merytorycznego nad opracowywanymi przez uczniów projektami zaliczeniowymi (30 projektów). 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Nowe technologie - praktyczny wymiar chemii, fizyki i ekologii dla uczniów techników 2.Opis przedmiotu zamówienia: a) Do obowiązków Wykonawców należy: - nadzór merytoryczny nad opracowywanymi projektami zaliczeniowymi (30 projektów) oraz weryfikacja osiągniętych przez uczniów wyników na podstawie wypracowanych projektów z OZE, chemii spożywczej i ekologii, - udzielanie konsultacji wspierających dla nauczycieli prowadzących zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem nowych technologii w ramach projektu oraz uczniom w zakresie opracowywania projektów zaliczeniowych - konsultacje indywidualne dla uczniów wg zgłaszanych potrzeb związanych z zajęciami w ramach projektu - udział w zajęciach prowadzonych przez wybranych nauczycieli, z zakresu OZE, chemii spożywczej i ekologii, weryfikacja aktywności i zachowań uczniów ramach zajęć, przekazywanie informacji zwrotnej prowadzącemu zajęcia w zakresie poprawności tematycznej oraz metodologicznej. 2.1. Zamawiający nie wyraża zgody, aby osoba wyznaczona do realizacji przedmiotowego zamówienia, uczestniczyła po stronie Wykonawcy w realizacji zajęć edukacyjnych (w ramach części od 1 do 6 zamówienia publicznego prowadzonego przez Zamawiającego pod numerem 3/NT/2014) 2.2.Zaangażowanie czasowe przewidziane przez Zamawiającego obejmuje zakres 60 godzin - realizowanych według założeń od dnia zawarcia umowy i nie dłużej niż do dnia 30 czerwca 2015 r. tj. do dnia zakończenia obsługi Projektu. 2.3.Funkcję opiekuna merytorycznego może pełnić osoba spełniająca wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 2.4.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia a) Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją usługi c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, d) Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. e) Zamawiający wymaga, by osoby uczestniczące w realizacji poszczególnych części zamówienia przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją pośredniczącą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia bez prawa regresu ze strony Wykonawcy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Zielińska ul. Tuwima 89 m. 2 90-031 Łódź, ul. Tuwima 89 m. 2, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.