eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brańszczyk › Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Gimnazjów w Brańszczyku i w Porębie Średniej oraz do Publicznych Szkół Podstawowych w Brańszczyku, Porębie Średniej i w Knurowcu w okresie od 1 września 2015 r. do zakończenia roku szkolnego w 2016 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Brańszczyk: Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Gimnazjów w Brańszczyku i w Porębie Średniej oraz do Publicznych Szkół Podstawowych w Brańszczyku, Porębie Średniej i w Knurowcu w okresie od 1 września 2015 r. do zakończenia roku szkolnego w 2016 r
Numer ogłoszenia: 190716 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk , ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, faks 029 6794040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Gimnazjów w Brańszczyku i w Porębie Średniej oraz do Publicznych Szkół Podstawowych w Brańszczyku, Porębie Średniej i w Knurowcu w okresie od 1 września 2015 r. do zakończenia roku szkolnego w 2016 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na terenie gminy Brańszczyk do Gimnazjów w Brańszczyku i w Porębie Średniej oraz do Publicznych Szkół Podstawowych w Brańszczyku, Porębie Średniej, i w Knurowcu w okresie od 01.09.2015 r. do zakończenia roku szkolnego w 2016 roku wg n/w tras: Gimnazjum w Brańszczyku: -Brańszczyk - Ojcowizna - Trzcianka - Brańszczyk - liczba uczniów - 40 -Brańszczyk - Turzyn - Brańszczyk. - liczba uczniów - 31 -Brańszczyk - Przyjmy - Nowe Budy - Tuchlin- Stare Budy - Brańszczyk - liczba uczniów - 40 -Brańszczyk - Niemiry - Knurowiec - Brańszczyk - liczba uczniów - 15 Publiczna Szkoła Podstawowa w Brańszczyku: -Brańszczyk-Niemiry - Nowy Brańszczyk - Brańszczyk - liczba uczniów - 25 -Brańszczyk - Przyjmy- Brańszczyk - liczba uczniów - 21 Publiczna Szkoła Podstawowa w Knurowcu: -Brańszczyk - Budykierz - Knurowiec - Brańszczyk - liczba uczniów - 25 Gimnazjum w Porębie Średniej: -Poręba Średnia - Udrzynek - Udrzyn - Dudowizna -Poręba Srednia. - liczba uczniów - 28 -Poręba Średnia - Białebłota- Nowa Wieś-Kob yla- Stara Wieś - Kurza - Budykierz - Porfęba Średnia. - liczba uczniów - 42 Publiczna Szkoła Podstawowa w Porębie Średniej -Poręba Średnia - Udrzynek - Udrzyn - Dudowizna -Poręba Średnia - liczba uczniów - 54 Ogólne wymagania dotyczące zamówienia. 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług, 2) Dowóz uczniów do szkół w Brańszczyku i w Knurowcu winien rozpoczynać się z poszczególnych miejscowości od godz. 7.00 do godz. 7.45 najpóźniej. 3) Dowóz uczniów do szkół w Porębie Średniej winien rozpoczynać się z poszczególnych miejscowości od godz. 7.00 do godz. 8.30 najpóźniej. 4) Łączna długość trasy wynosi: 422 km. 5) Liczba dowożonych uczniów wynosi: 321, Sposób wykonania zamówienia: Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej, przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od 1.09.2015 r. do zakończenia roku szkolnego w 2016 r. W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu, o czym powiadomi wykonawcę na 10 dni przed przewidywaną zmianą..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna licencja na przewóz osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonanie co najmniej jednej całorocznej usługi dowozu uczniów do szkół oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie co najmniej 3 autokarami do przewozu 49 osób jednorazowo oraz 1 zastępczym autokarem na wypadek awarii. Pojazdy powinny być sprawne techniczne i powinny posiadać ważne badanie przeprowadzone przez uprawnionego diagnostę oraz opłacone polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ); Wykaz usług. (wg wzoru na zał. nr 7 do SIWZ); Formularz cenowy. (wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ); Wykaz sprzętu . (wg wzoru na zał. nr 8 do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Rok produkcji autobusu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : terminu realizacji zamówienia; wynagrodzenia; warunków płatności. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brańszczyk Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk Pokój nr 12 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Brańszczyk Jana Pawła II 45 07-221 Brańszczyk Pokój nr 7 sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.