eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Manowo › Przebudowa drogi lesnej asfaltowej nr ewid.16 i nr inwentarzowy 220/00250, przebiegającej przez leśnictwa Manowo i Niedalino

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Manowo: Przebudowa drogi lesnej asfaltowej nr ewid.16 i nr inwentarzowy 220/00250, przebiegającej przez leśnictwa Manowo i Niedalino
Numer ogłoszenia: 189965 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158097 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Manowo, Manowo 54, 76-015 Manowo, woj. , tel. 094 3183291, faks 094 3183281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi lesnej asfaltowej nr ewid.16 i nr inwentarzowy 220/00250, przebiegającej przez leśnictwa Manowo i Niedalino.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES ROBÓT : Przebudowa drogi leśnej pożarowej asfaltowej nr ewid. 16 i inw. 220/00250 przebiegającej przez Leśnictwa Manowo i Niedalino. STAN ISTNIEJĄCY. Teren opracowania zlokalizowany jest na obszarze Nadleśnictwa Manowo Leśnictwa Manowo oraz Niedalino. Droga leśna pożarowa nr 16 ma swój początek w m. Manowo na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 135003 relacji Manowo-Cewlino, koniec na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 167. W jej ciągu znajdują się skrzyżowania z drogami leśnymi pożarowymi nr 17, 18, 24 oraz 19. Część zjazdów na drogi boczne jest o nawierzchni bitumicznej, większość gruntowej. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,5m i długości 10,2km(?0,1km ze względu na niedokładność pomiaru). Występują na drodze obustronne mijanki o zmiennej długości i szerokości 2,5m. droga została wykonana w okolicy roku 1975 w konstrukcji: - warstwa ścieralna - BA grubość 4cm - warstwa wiążąca - BA grubość 4cm - podbudowa - kliniec kamienny grubość 20cm Na całym odcinku drogi brak jest ukształtowanych poboczy i rowów odwadniających co powoduje rozmiękanie podłoża w porach wiosennych. Ruch pojazdów wysokotonażowych powoduje koleinowanie nawierzchni. W chwili obecnej występują w niewielkiej liczbie wyboje, które na bieżąco inwestor likwiduje. Na przeważającej powierzchni warstwa ścieralna uległa technicznemu zużyciu, występują liczne spękania siatkowe oraz luźne kawałki. Dodatkowo miejscami występują przełomy powstałe na skutek rozrostu drzew pod nawierzchnią jezdni. Inwestor na nielicznych odcinkach drogi wykonał nowe nakładki bitumiczne oraz całkowicie nową konstrukcję drogi. ZAKRES DO WYKONANIA. Projektuje się wykonanie przebudowy nawierzchni drogi na całym odcinku zgodnie z poniższą technologią. W miejscach gdzie w istniejącej nawierzchni występują koleiny, spękania siatkowe o szczelinach szerszych niż 3mm, luźne fragmenty nawierzchni, wyboje krawędzi jezdni- należy sfrezować warstwę ścieralną na średnią głębokość 4cm. W miejscach występowania przełomów od korzeni drzew, należy odkopać korzeń (od strony pobocza) i wyciągnąć spod nawierzchni. Istniejącą górkę należy sfrezować do poziomu przyległej nawierzchni lub do poziomu istniejącej warstwy wiążącej ( w zależności od stopnia uszkodzenia warstwy ścieralnej). Miejsca po frezowaniu oraz miejsca wyboi należy oczyścić mechanicznie i spryskać bitumem, a następnie wypełnić masą bitumiczną do poziomu przyległej nawierzchni. Przygotowaną nawierzchnię jak wyżej należy na całej szerokości oczyścić i spryskać bitumem. Następnie należy ułożyć warstwę wyrównawczą o średniej grubości 3cm tak by uzyskać w miarę jednorodny spadek poprzecznym na każdej z połówek jezdni, a spadek podłużny bez widocznych załamań niwelety jezdni. Warstwę wyrównawczą po mechanicznym oczyszczeniu należy spryskać bitumem i ułożyć geosiatkę na całą szerokość nawierzchni. Niezwłocznie ułożonej geosiatce należy ułożyć warstwę ścieralną (bez sprysku geosiatki) z masy bitumicznej o grubości warstwy 4cm. Nawierzchnie zjazdów bitumicznych oraz mijanek należy przebudować tak jak nawierzchnie jezdni z opisem powyżej. Frez oraz destrukt bitumiczny należy wywieźć w miejsce wskazane przez inwestora. Po robotach bitumicznych należy ściąć pobocza obustronnie na całej długości drogi na szerokość 1,0m. Następnie frezem leśnym należy odciąć korzenie na głębokość minimum 40cm. Na szerokości 0,5m wyprofilować pobocza, tak aby uzyskać spadek od drogi w kierunku terenu zielonego 8 procent. Nawierzchnię gruntowa poboczy należy zagęścić. Grunt z robót ziemnych należy odrzucić poza korpus drogowy, a wykarczowane korzenie drzew złożyć na odkład w miejscu wskazanym przez inwestora celem naturalnego rozkładu i uzyskania próchnicy. Przyjęty w projekcie kilometraż należy przyjąć jako orientacyjny z uwagi na niedokładność pomiaru. Dla przebudowywanej konstrukcji nawierzchni przyjęto obciążenie ruchem jak dla KR2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2.03.1999r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U nr 43 poz.430 z dnia 14.05.1999r.) przyjęto konstrukcję jezdni, mijanek oraz zjazdów bitumicznych: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR2 grubości 4cm - geosiatka typu ARMATEX 20/20 lub ARMATEX MW 20/20 lub GLSSTAR 50/50 lub równoważna - warstwa wyrównawcza z z betonu asfaltowego KR2 średniej grubości 3cm - miejsca po ewentualnym frezowaniu wypełnić betonem asfaltowym KR2 jak dla warstwy wyrównawczej KR2 o średniej grubości 5cm. Geosiatka musi charakteryzować się wytrzymałością na rozciąganie wzdłuż i poprzek pasm większe równe 20kN/m i wydłużeniem przy zerwaniu wzdłuż i wszerz pasma mniejsze równe 10 procent. ZESTAWIENIE NAWIERZCHNI DO WYKONANIA. Nawierzchnia jezdni, mijanek, zjazdów o nawierzchni bitumicznej (orientacyjna) - 37 944,50m2 Pobocza gruntowe jako zieleń (orientacyjna) - 10 170,00m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp.z o.o. ul.Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, 05-800 Pruszków ul.Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2490425,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2490425,15

  • Oferta z najniższą ceną: 2490425,15 / Oferta z najwyższą ceną: 2740756,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.