eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i Nr 5.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Warszawa: odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i Nr 5.
Numer ogłoszenia: 189879 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139879 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i Nr 5..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w 2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 5. 1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: roboty w branży ogólnobudowlanej m.in. organizacja terenu robót, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, szklenie okien, obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł i drzwi, roboty zduńskie, remont podłóg, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty w branży instalacji sanitarnych - m.in. remont instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania etażowego, remonty w branży elektrycznej - m.in. wymiana oprzewodowania, osprzętu i tablic rozdzielczych z podziałem na obwody oraz montaż lub remont instalacji domofonowej, wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych, oznakowanie, zabezpieczenie i uporządkowanie terenu prowadzonych prac, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (wejścia do budynku, klatki schodowej, itp.), zabezpieczenie ciągów eksploatacyjnych i ewakuacyjnych, dostarczenie przez wykonawcę norm, aprobat technicznych i gwarancji. 2. Zamawiający przewiduje wykonanie minimum 10 a maksymalnie 60 lokali. 3. Maksymalna ilość przekazanych zleceń adresów wynosi 6 sztuk tygodniowo. 4. Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 28 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym pustostanie. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu robót do wykonania podczas remontu pustostanu Inspektor Nadzoru wstrzymuje prowadzenie robót budowlanych (załącznik nr 4). Wznowienie prowadzonych prac następuje po zaakceptowaniu przez Z-ce Dyrektora ds. Technicznych zakresu robót budowlanych (załącznik nr 5) 6. Zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały wyroby w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 8. Wykonawca najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Rozliczanie wykonanych prac: a) Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony zleceniu może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Inspektora Nadzoru. c) Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy, d) Realizacja jednostkowego zlecenia powinna rozpocząć się nie później niż w ciągu 3 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. e) Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót. f) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. g) W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości prac poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych czy też zakresu prac występujących w trakcie realizacji umowy. h) Rozliczenie robót nieujętych w przedmiarze robót, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonywanych robót. Ceny jednostkowe muszą zostać skalkulowane w oparciu o katalogi: - dla robót ogólnobudowlanych: KNR 4-01, KNR-W 4-01, KNNR-3, KNNR-W 3 - dla robót sanitarnych: KNR4-02, KNR - W 4-02, KNNR 8 - dla robót elektrycznych KNR 4-03, KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9, KNNR-W 9, (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się w wymienionych katalogach o pozostałe katalogi KNR, KNNR) stawkę Rg podaną w ofercie i narzuty określone w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysu ofertowego i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 10. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.6. SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00 - Odnawianie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. COMPO Janusz Krzysztof Soin, Pl. Obr. Różana 11, 06-230 Różan, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975576,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 704067,18

  • Oferta z najniższą ceną: 704067,18 / Oferta z najwyższą ceną: 704067,18

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.