eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Rozbudowa III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Kazimierz Dolny: Rozbudowa III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie.
Numer ogłoszenia: 189749 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100613 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Celejowie, Celejów 68, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 81 881 02 11, faks 81 882 04 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rozbudowy III Oddziału Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie polegające na dobudowie budynku jednokondygnacyjnego z użytkowym poddaszem, bez podpiwniczenia o wymiarach 23,24 m x 12,54m o wys. kalenicy +6,70m 2. Zestawienie powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy --- 291,43 m2 - wysokość budynku od poziomu zerowego --- 6,70 m - powierzchnia użytkowa parteru --- 251,40 m2 - powierzchnia użytkowa poddasza --- 160,00 m2 - kubatura --- 1623,20 m3 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty budowlane: - Roboty ziemne wraz z ukształtowaniem i zagospodarowaniem terenu - Roboty rozbiórkowe, fundamentowe, murowe, żelbetowe, sucha zabudowa - Wykonanie dachu - konstrukcja + izolacje + pokrycie - Stolarka okienna i drzwiowa - Wykonanie posadzek, tynków, malatury , okładzin - Wykonanie elewacji - Dostawa i montaż wewnętrznej platformy dźwigowej z uwzględnieniem zamknięcia przed niepowołanymi (szyb pełny, drzwi z przeszkleniem + platforma + instalacja elektryczna), przystanki - parter, poddasze 2) Roboty sanitarne: - Instalacja wod-kan - Instalacja co - Instalacja wentylacji i klimatyzacji - Instalacja gazowa wewnętrzna -Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączem -Przyłącze kanalizacyjne 3)Roboty elektryczne: - Linia kablowa zasilająca-WLZ - Instalacje elektryczne wewnętrzne - Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych - Instalacja oddymiania - Instalacja sieci logicznej - Instalacja CCTV - Instalacja nagłośnienia 4. Na przedmiot zamówienia składa się także: 1) wykonanie robót pomocniczych i towarzyszących (robót przygotowawczych, bieżących i końcowych prac porządkowych, zorganizowania i utrzymania zaplecza, ewentualnego odtworzenia elementów zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenia dojścia i wejścia do istniejącego budynku, zagospodarowania i wydzielenie pełnego ogrodzenia placu budowy, opomiarowania pobieranych na rzecz budowy mediów, tj. wody i energii elektrycznej, doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, wywozu gruzu, wywozu materiałów z rozbiórek wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających ich przekazanie do utylizacji, zgodnie z kodem odpadu (Rozp. Min. Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów) oraz inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - należy przez to rozumieć dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; 3) Badanie i próby dot. Instalacji elektrycznej, odgromowej, oddymiania, instalacji wod.-kan, wentylacji, klimatyzacji, itp. konieczne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4) wykonanie dokumentacji rejestrowej wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego i dokonanie wszelkich czynności, w tym opłaty składających się na postępowanie przed UDT i uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przedmiotu umowy. 5) przygotowanie urządzenia do odbioru technicznego oraz udział w odbiorze, 6) przeszkolenie 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę urządzeń. 7) zapewnienie przez okres 12 miesięcy bezpłatnego serwisu urządzeń: winda, klimatyzatornia oraz systemu p.pożarowego. 5. Dla potrzeb zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia, realizację przedmiotu zamówienia dzieli się na 3 Etapy Terminy wykonania Etapów: 1) I Etap: a) termin rozpoczęcia robót - 7 dni od daty zawarcia umowy b) termin zakończenia robót - 5.12.2016 r. c) termin wykonania I Etapu przedmiotu umowy - 12.12.2016 r. 2) II Etap: a) termin rozpoczęcia robót - 13.12.2016 r. b) termin zakończenia robót - 23.11.2017 r. c) termin wykonania II Etapu przedmiotu umowy - 30.11.2017 r. 3) III Etap: a) termin rozpoczęcia robót - 01.12.2017.r. b) termin zakończenia robót - 13.11.2018 r. c) termin wykonania III Etapu przedmiotu umowy - 20.11.2018 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider-Petrus Usługi projektowe Piotr Misztal, Partner - Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe Henryk Pytka, ul. Różana 27/70, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1832237,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1562196,25

  • Oferta z najniższą ceną: 1562196,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2496083,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.