eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-26

Lębork: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 189563 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68001 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Czecha w Lęborku, wraz z zagospodarowaniem terenu (działki nr 153/35 i 153/36 obręb 11). 1.1. Podstawowe dane budynku: a) Liczba kondygnacji - 5 (4 naziemne + piwnice); b) Liczba mieszkań - 22; c) Powierzchnia zabudowy - ok. 423 m2; d) Powierzchnia użytkowa - ok. 1.200 m2; e) Kubatura - ok. 4.364 m2. 1.2. Podstawowe dane dot. zagospodarowania terenu przy budynku: a) Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - ok. 362 m2; b) Dojazd utwardzony i miejsca parkingowe z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm - ok. 703 m2 + kostka z odzysku ok. 93,5 m2; c) Plac zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych na nawierzchni piaszczystej na fundamentach betonowych; d) Oświetlenie zewnętrzne - 6 nowych latarń + zmiana lokalizacji 2 latarń; e) Poszerzenie wjazdu od strony północnej - nawierzchnia bitumiczna (ok. 7 m2). 1.3. Przyłącza: a) wodociągowe o długości ok. 77,2 m; b) kanalizacji sanitarnej o długości ok. 12,4 m; c) kanalizacji deszczowej o długości ok. 13,2 m. 2. Nadzór inwestorski obejmuje następujące branże: - konstrukcyjno-budowlaną; - sanitarną; - elektryczną; - drogową. 3. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Inspektorem, obejmuje: 3.1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3.2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego. 3.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. 3.4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności założeń przyjętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych. 3.5. Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacja projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia HRF przez Zamawiającego. 4. Ponadto Inspektor przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1. Obowiązkowa obecność na placu budowy - liczba wizyt w tygodniu wskazana w ofercie (w przypadku przestoju robót budowlanych - do uzgodnienia z Zamawiającym) - potwierdzona przez wpis w dziennik budowy. Przez pobyt (obecność) na budowie należy rozumieć obecność Inspektora (lub odpowiednich inspektorów branżowych w zależności od potrzeb) w trakcie faktycznie wykonywanych prac na budowie. W przypadku nieprzewidzianych i alarmowych sytuacji - obowiązkowa obecność doraźnie na terenie budowy - na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. 4.2. Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy. 4.3. Udział w procesie przygotowania i kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. 4.4. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, a także, o ile zajdzie taka potrzeba, udział w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 4.5. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Inspektor zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). 4.6. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 4.7. Weryfikacja, analiza i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. 5. Zakres praw i obowiązków Inspektora - zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 6. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty należy przeanalizować materiały związane z zamówieniem, tj. 7.1. Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SIWZ: a) Projekt budowlany zawierający branże: architektoniczną, konstrukcyjną, elektryczną, instalacje wod.-kan., c.o., gaz; b) Załączniki do projektu budowlanego, tj. charakterystyka energetyczna, informacja BIOZ, dokumentacja geotechniczna, warunki techniczne, uzgodnienia; c) Projekt budowlany przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej; d) Projekt budowlany przyłącza ciepłowniczego z węzłem ciepłowniczym (przyłącze zostanie wykonane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, węzeł - przez wykonawcę robót budowlanych); e) Projekt budowlany kanalizacji deszczowej; f) Projekt wykonawczy - architektura; g) Projekt wykonawczy konstrukcyjny; h) Projekt wykonawczy branży elektrycznej; i) Projekt wykonawczy wewnętrznej instalacji c.o., instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i gazowej oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 7.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 9 do SIWZ: a) STWiORB Wymagania ogólne; b) STWiORB - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; c) STWiORB - Instalacje elektryczne; 7.3. Przedmiary robót - Załącznik nr 10 do SIWZ: a) Przedmiar branży konstrukcyjno-budowlanej; b) Przedmiar robót - zagospodarowanie terenu; c) Przedmiar robót - wewnętrzne instalacje c.o., gazowe, wodociągowe, zewnętrzne i wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej; d) Przedmiar robót - branża elektryczna. 7.4. Decyzja nr 121/15 z dnia 27.02.2015 r. - pozwolenie na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego wraz z niezbędnymi elementami zagospodarowania terenu - Załącznik nr 11 do SIWZ; 7.5. Uwagi zawarte w SIWZ na budowę komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Czecha w Lęborku, wyszczególnione w Załączniku nr 12 do SIWZ. 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Miśnik OBSŁUGA BUDOWNICTWA - NADZÓR, KOSZTORYS, PROJEKT, ul. Legionów Polskich 6A lok. 1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138699,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.