eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Nowy Sącz: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną
Numer ogłoszenia: 189150 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną. Wymagane warunki leasingu: - waluta PLN - okres płatności 36 miesięcy - wstępna opłata leasingowa 0 % - pierwsza rata leasingowa 10 % wartości netto przedmiotu zamówienia+podatek VAT - pozostałe 35 rat miesięcznych równe oparte na stałej stopie procentowej - wartość wykupu 1 % wartości netto przedmiotu leasingu DANE TECHNICZNE SAMOCHODU TYPU HAK: Podwozie i wyposażenie: 1. rok produkcji 2015 spełniający wymogi administracyjne po 01.11.2015 r. 2. podwozie o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton 3. podwyższona klasa wytrzymałości podwozia 4. ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika marki GoodYear RHS i RHD 5. charakterystyka silnika: - silnik o zapłonie samoczynny - moc maksymalna 250 KM przy 1900 obr./ min - o pojemności powyżej 9 litrów moment obrotowym maks 1250 Nm zakres od 1000-1300 obr./min - norma emisji spalin EURO 6 z AdBlue 6. skrzynia biegów manualna 8+1 7. koło zapasowe - 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika marki GoodYear RHS 8. układ napędowy pojazdu 4x2 (druga oś napędowa) 9. rozstaw osi pojazdu 3900 mm +/- 20 mm 10. zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył 11. blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej 12. pojazd wyposażony w hamulce tarczowe 13. nośność osi przedniej min. 8000 kg 14. nośność osi tylnej napędowej min. 11500 kg 15. wydech pojazdu górny umieszczony za kabiną pojazdu 16. zbiorniki paliwa o pojemności min. 200 litrów 17. ostrzeganie przed przeciążeniem sprzęgła 18. pojazd wyposażony w przystawkę odbioru mocy od skrzyni biegów 19. silnik wyposażony w system kontroli tlenków azotu (NOx) 20. metalowy zderzak przedni 21. zaczep holowniczy fi 40 22. okno w ścianie tylnej kabiny z metalową siatką ochronną Kabina: 1. kolor kabiny wg palety Auto Color HY 22, kolor żółty SAFFRON XSC1517 2. 3 osobowa siedzenia w układzie 1+2 (3 miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa (kierowca + 2 pasażerów) 3. ławka pasażerów podwójna montowana fabrycznie, poszycie vinyl 4. fotel kierowcy zawieszenie pneumatyczne, poszycie tkanina+vinyl oraz dodatkowy ściągany pokrowiec 5. ściany kabiny pokryte materiałem łatwo-zmywalnym 6. dywaniki gumowe na podłodze 7. elektrycznie sterowane szyb bocznych 8. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne, dodatkowe lustro (tzw. rampowe), lusterka zgodne z dyrektywą EC 2003/97 9. immobilizer fabryczny 10. tachograf cyfrowy 11. gniazdo elektryczne 12V w kabinie 12. wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim 13. dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu 14. nawiew ciepłego i zimnego powietrza 15. ogranicznik prędkości 16. gaśnica 17. apteczka pierwszej pomocy 18. trójkąt ostrzegawczy 19. belka ze światłami ostrzegawczymi na kabinie 20. reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej 21. dwa reflektory robocze z tyłu na dachu kabiny oraz dwa na belce tylnej zapewniające odpowiednią widoczność podczas pracy 22. światła przeciwmgielne przednie 23. homologacja na pojazd skompletowany z zabudowa hakową URZĄDZENIE HAKOWE spełniające warunki: 1. udźwig nominalny urządzenia hakowego minimum 10.000 kg 2. hakowiec fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 2015 r. 3. urządzenie do obsługi kontenerów 3.500 - 4.500 mm 4. wysokość haka ( wg DIN ) 1.200 mm 5. skok haka co najmniej 600 mm 6. zakres pola pracy w funkcji wywrotu 51° 7. masa urządzenia hakowego max. 1080 kg 8. ciśnienie instalacji hydraulicznej 30 MPa 9. zapotrzebowanie na olej 40 l/min 10. pompa hydrauliczna wraz z zaworem małego obiegu oleju 11. dwa siłowniki hydrauliczne ramy pośredniej urządzenia hakowego 12. siłownik ramienia hakowego 13. hydrauliczny zawór główny z elektronicznym układem sterowania urządzeniem hakowym 14. automatyczna funkcja odpinania, wysuwu, wywrotu - cały cykl załadunku lub rozładunku odbywa się automatycznie za pomocą jednego ruchu dźwignią na pilocie 15. automatyczna funkcja tzw. miękkiego osiadania eliminująca uderzenie kontenera o ramę w końcowej fazie ruchu osiadania 16. pilot urządzenia hakowego wyposażony w licznik roboczogodzin pracy hakowca, zintegrowany z hakowcem 17. sterowanie hakowcem elektryczne z kabiny kierowcy za pomocą panelu sterowniczego zamocowanego na trwałe w kabinie przy fotelu kierowcy lub koło kierownicy 18. dodatkowe sterowanie z zewnątrz bezpośrednio na rozdzielaczu głównym 19. wielofunkcyjny panel sterowniczy z świetlną informacją wykonywanych funkcji i z wyświetlaczem diagnostycznym 20. elektroniczny system czujników podświetlanych diodowo zabezpieczających przed wykonaniem nieprawidłowego ruchu urządzenia hakowego 21. hydrauliczna blokada kontenera (wewnętrzna lub zewnętrzna) z elektrycznym czujnikiem położenia i świetlnym wskazaniem pozycji (zamknięta/otwarta) na panelu sterowniczym 22. wymagany czas dla wykonania poszczególnych cykli pracy przy wydatku pompy 40 l/min: a. rozładunek maksymalnie 41 sekund b. załadunek maksymalnie 31 sekund c. wywrot maksymalnie 40 sekund d. opuszczanie kontenera z pozycji wywrot maksymalnie 28 sekund 23. przesuw kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek, max.2 rolki główne prowadzące na końcu ramy 24. rama główna hakowca pokryta podkładem cynkowym 25. urządzenie hakowe malowane fabrycznie na gotowo w kolorze czarnym 26. montaż urządzenia wykonany bez spawania płyt montażowych, jedynie za pomocą śrubowych elementów złącznych 27. gwarancja na urządzenie hakowe 24 miesiące 28. minimum 3 przeglądy serwisowe hakowca w okresie gwarancji; przeglądy w siedzibie Zamawiającego 29. dokumentacja DTR, instrukcja obsługi w języku polskim 30. katalog części zamiennych w języku polskim lub angielskim 31. urządzenie zarejestrowane w UDT 32. w ramach wynagrodzenia umownego, dostawca we własnym zakresie musi dokonać załadunku, transportu, rozładunku przedmiotu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Warunki gwarancji: 1. dla podwozia i kabiny (na całość) - minimum 24 miesiące 2. dla układu napędowego - minimum 24 miesiące 3. dla urządzenia hakowego - minimum 24 miesiące Pozostałe wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 1. Samochód musi spełniać wszystkie warunki określone w pkt. III niniejszej specyfikacji. 2. Samochód będzie dostarczony przez autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce. 3. Czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 24 godziny. 4. Leasingowany pojazd bez limitu kilometrów. 5. Świadectwo homologacji na kompletny pojazd. 6. Autoryzowany serwis dla podwozia, w odległości nie większej, niż 120 km od siedziby Zamawiającego. 7. Dostawca zapewni nieodpłatną kalibrację tachografu cyfrowego. 8. Autoryzowany serwis dla zabudowy w siedzibie zamawiającego, a jeżeli czas naprawy przekracza 48 godzin od przyjazdu serwisu Wykonawca dostarcza pojazd zastępczy. DOKUMENTY: Wraz ze skompletowanym pojazdem Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności: 1. Instrukcje obsługi w języku polskim. 2. Deklaracje zgodności (CE) w języku polskim. 3. Homologację na skompletowany pojazd. 4. Decyzję Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającą pojazd do eksploatacji. 5. Dokument (certyfikat) potwierdzający spełnienie wymogów emisji spalin na poziomie Euro 6 (EKMT w języku polskim). Ubezpieczenie OC, AC i NW pojazdu na koszt Zamawiającego przez ubezpieczyciela wybranego przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. Mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu w dniu dokonania dostawy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Oświadczenie - kara za nieterminową dostawę - zał. nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji urządzenia hakowego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach: - zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, - gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Istnieje możliwość przesłania SIWZ drogą elektroniczną po uprzednim złożeniu wniosku drogą elektroniczną..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: NOVA Sp. z o.o. ul. Śniadeckich 14 33-300 Nowy Sącz Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.