eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 14.14Pn.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 14.14Pn.2015
Numer ogłoszenia: 189022 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku 2 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 14.14Pn.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie w przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, określona przez Zamawiającego według grup asortymentowo-cenowych zgrupowanych w 28 pakietach stanowiących załącznik A do SIWZ: Pakiet nr 1 - IGŁY I STRZYKAWKI Pakiet nr 2 - FILTRY DO PURGATORA DO DIATERMII EMED S-350 Pakiet nr 3 - FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO STORZ Pakiet nr 4 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych Pakiet nr 5 - CEWNIKI DONOSOWE Pakiet nr 6 - PROWADNICE DO TRUDNYCH INTUBACJI Pakiet nr 7 - RURY SILIKONOWE Pakiet nr 8 - URZĄDZENIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP Pakiet nr 9 - ŁĄCZNIKI DO DRENÓW Pakiet nr 10 - STAPLERY CHIRURGICZNE I Pakiet nr 11 - ELEKTRODA DO APARATU IFA Pakiet nr 12 - KLIPSOWNICA POLY CS57 Pakiet nr 13 - FARTUCH OPERACYJNY NIEPRZEMAKALNY Pakiet nr 14 - FILTR WĘGLOWY DO PROCESORA TKANKOWEGO TO1020 Laica Pakiet nr 15 - DRENY DO SSAKÓW Pakiet nr 16 - KOLBY, ZLEWKI Pakiet nr 17 - FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT Pakiet nr 18 - UKŁAD PACJENTA I AKCESORIA DO RESPIRATORA OSCYLACYJNEGO SENSOR MEDICS 3100A Pakiet nr 19 - PISAKI DO EEG Pakiet nr 20 - CEWNIKI DO URODYNAMIKI Pakiet nr 21 - KABEL DO APARATU ELI 250 C Pakiet nr 22 - IGŁY DO PODAWANIA LEKÓW DOSZPIKOWO DLA NOWORODKÓW Pakiet nr 23 - WORKI KOLOSTOMIJNE I ILOSTOMIJNE Pakiet nr 24- ELEKTRODY DO BADANIA POTENCJAŁÓW Z PNIA MÓZGU (BERA, ABR) Pakiet nr 25 - AKCESORIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP Pakiet nr 26 - ZESTAW DO KONIKOTOMII Pakiet nr 27 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych Pakiet nr 28 - PLASTRY DO OCHRONY NOSA NOWORODKA PRZY WENTYLACJI DONOSOWEJ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 11 118,00 PLN słownie: JEDENAŚCIE TYSIECY STO OSIEMNAŚCIE ZŁ. Pakiet nr 1 - IGŁY I STRZYKAWKI 2 500,00 Pakiet nr 2 - FILTRY DO PURGATORA DO DIATERMII EMED S 350 15,00 Pakiet nr 3 - FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO STORZ 15,00 Pakiet nr 4 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych 600,00 Pakiet nr 5 - CEWNIKI DONOSOWE 150,00 Pakiet nr 6 - PROWADNICE DO TRUDNYCH INTUBACJI 60,00 Pakiet nr 7 - RURY SILIKONOWE 300,00 Pakiet nr 8 - URZĄDZENIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP 4 000,00 Pakiet nr 9 - ŁĄCZNIKI DO DRENÓW 15,00 Pakiet nr 10 - STAPLERY CHIRURGICZNE I 120,00 Pakiet nr 11 - ELEKTRODA DO APARATU IFA 8,00 Pakiet nr 12 - KLIPSOWNICA POLY CS57 800,00 Pakiet nr 13 - FARTUCH OPERACYJNY NIEPRZEMAKALNY 70,00 Pakiet nr 14 - FILTR WĘGLOWY DO PROCESORA TKANKOWEGO TO1020 Laica 40,00 Pakiet nr 15 - DRENY DO SSAKÓW 70,00 Pakiet nr 16 - KOLBY, ZLEWKI 100,00 Pakiet nr 17 - FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT 40,00 Pakiet nr 18 - UKŁAD PACJENTA I AKCESORIA DO RESPIRATORA OSCYLACYJNEGO SENSOR MEDICS 3100A 1 200,00 Pakiet nr 19 - PISAKI DO EEG 20,00 Pakiet nr 20 - CEWNIKI DO URODYNAMIKI 300,00 Pakiet nr 21 - KABEL DO APARATU ELI 250 C 70,00 Pakiet nr 22 - IGŁY DO PODAWANIA LEKÓW DOSZPIKOWO DLA NOWORODKÓW 40,00 Pakiet nr 23 - WORKI KOLOSTOMIJNE I ILOSTOMIJNE 40,00 Pakiet nr 24- ELEKTRODY DO BADANIA POTENCJAŁÓW Z PNIA MÓZGU (BERA, ABR) 100,00 Pakiet nr 25 - AKCESORIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP 200,00 Pakiet nr 26 - ZESTAW DO KONIKOTOMII 25,00 Pakiet nr 27 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych 150,00 Pakiet nr 28 - PLASTRY DO OCHRONY NOSA NOWORODKA PRZY WENTYLACJI DONOSOWEJ 70,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączą dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku. Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ, W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć: wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wraz z załączonymi dowodami np. referencjami lub protokołami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 9 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: Oświadczenie dotyczące terminu i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: Oświadczenie dotyczące terminu i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć: a. oświadczenie będące załącznikiem nr 3 - 5 do SIWZ, b. oświadczenie dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będące załącznikiem nr 7 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 907z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - IGŁY I STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - IGŁY I STRZYKAWKI - składa się z 15 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - FILTRY DO PURGATORA DO DIATERMII EMED S-350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - FILTRY DO PURGATORA DO DIATERMII EMED S-350 - składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO STORZ - składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych - składa się z 2 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - CEWNIKI DONOSOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - CEWNIKI DONOSOWE - składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - PROWADNICE DO TRUDNYCH INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - PROWADNICE DO TRUDNYCH INTUBACJI - składa się z 3 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - RURY SILIKONOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - RURY SILIKONOWE - składa się z 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - URZĄDZENIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - URZĄDZENIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP- składa się z 9 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - ŁĄCZNIKI DO DRENÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - ŁĄCZNIKI DO DRENÓW- składa się z 3 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - STAPLERY CHIRURGICZNE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - STAPLERY CHIRURGICZNE I- składa się z 3 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - ELEKTRODA DO APARATU IFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - ELEKTRODA DO APARATU IFA- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - KLIPSOWNICA POLY CS57.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - KLIPSOWNICA POLY CS57- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - FARTUCH OPERACYJNY NIEPRZEMAKALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - FARTUCH OPERACYJNY NIEPRZEMAKALNY- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - FILTR WĘGLOWY DO PROCESORA TKANKOWEGO TO1020 Laica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - FILTR WĘGLOWY DO PROCESORA TKANKOWEGO TO1020 Laica- składa się z 2 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - DRENY DO SSAKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - DRENY DO SSAKÓW - składa się z 3 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 13.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - KOLBY, ZLEWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - KOLBY, ZLEWKI- składa się z 10 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT- składa się z 2 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - UKŁAD PACJENTA I AKCESORIA DO RESPIRATORA OSCYLACYJNEGO SENSOR MEDICS 3100A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 - UKŁAD PACJENTA I AKCESORIA DO RESPIRATORA OSCYLACYJNEGO SENSOR MEDICS 3100A- składa się z 4 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - PISAKI DO EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 - PISAKI DO EEG- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - CEWNIKI DO URODYNAMIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 - CEWNIKI DO URODYNAMIKI- składa się z 4 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - KABEL DO APARATU ELI 250 C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 - KABEL DO APARATU ELI 250 C- składa się z 2 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - IGŁY DO PODAWANIA LEKÓW DOSZPIKOWO DLA NOWORODKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 22 - IGŁY DO PODAWANIA LEKÓW DOSZPIKOWO DLA NOWORODKÓW- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - WORKI KOLOSTOMIJNE I ILOSTOMIJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 23 - WORKI KOLOSTOMIJNE I ILOSTOMIJNE- składa się z 2 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24- ELEKTRODY DO BADANIA POTENCJAŁÓW Z PNIA MÓZGU (BERA, ABR).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 24- ELEKTRODY DO BADANIA POTENCJAŁÓW Z PNIA MÓZGU (BERA, ABR)- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - AKCESORIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 25 - AKCESORIA DO TERAPII TLENOWEJ DO RESPIRATORA INFANT FLOW ADVANCE, INFANT FLOW SiPAP- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 - ZESTAW DO KONIKOTOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 26 - ZESTAW DO KONIKOTOMII- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 27 - FILTRY antybakteryjne do infuzji dożylnych- składa się z 2pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 - PLASTRY DO OCHRONY NOSA NOWORODKA PRZY WENTYLACJI DONOSOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 28 - PLASTRY DO OCHRONY NOSA NOWORODKA PRZY WENTYLACJI DONOSOWEJ- składa się z 1 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 12.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.