eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Mikołów: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 188918 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie , ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie obiektów administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni w obszarze: teren od bramy głównej do szlabanu wjazdowego, tereny zieleni wokół parkingów, pas zieleni szerokości ok. 1m wzdłuż istniejącego ogrodzenia z siatki wokół Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej tj. o powierzchni ok. 1,2 ha Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje następujące czynności : Koszenie terenów na terenach kolekcji roślin Wykonawca zobowiązany jest do wykaszania terenów o pow. 11,25 ha wg charakterystyki wyszczególnionych poniżej: -Kolekcja Drzewa i krzewy liściaste - 5 ha - 1 x w miesiącu -Kolekcja Drzewa i krzewy iglaste - 1,5 ha-1 x w miesiącu -Ogród fenologiczny - 0,25 ha-1 x w miesiącu -Kolekcja różaneczników - 1 ha - 1 x w miesiącu -Kolekcja bór sosnowy- 1,5 ha - 1 x w miesiącu -Murawy kserotermiczne - 2 ha - 1 x w czasie trwania umowy Koszenie odbywać się będzie w ilościach podanych wyżej, jednak nie więcej niż 4 razy w trakcie trwania umowy. Murawy kserotermiczne Wykonawca skosi 1 raz w czasie trwania umowy po uprzedniej konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego. Skoszoną trawę z muraw kserotermicznych należy zgrabić i wywieźć w miejsce znajdujące się na terenie CEPIE ŚOB wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Koszenie terenów zieleni od bramy do szlabanu, terenów zieleni wokół parkingów oraz pasa szerokości 1 m wzdłuż ogrodzenia CEPiE - Koszenie - 2 razy w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykaszania terenów zieleni w obszarze: teren od bramy głównej do szlabanu wjazdowego, tereny zieleni wokół parkingów, pas zieleni szerokości ok. 1m wzdłuż istniejącego ogrodzenia z siatki wokół Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej tj. o powierzchni ok. 1,2 ha Zabezpieczenie drzew siatkami oraz wrzosowisk igliwiem a)1 x w trakcie trwania umowy Wykonawca przed okresem zimowym w terminie wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego założy na rośliny siatki ochronne. Wykonawca zobowiązany jest zamocować siatki w sposób uniemożliwiający odwijanie lub osuwanie się siatek z roślin. Siatki dostarczy Zamawiający. Materiał do mocowania siatek dostarczy Wykonawca. Wrzosowiska Zabezpieczy Wykonawca na okres zimowy igliwiem / stroiszem /. Koszt materiału wraz z transportem pokrywa Wykonawca. Igliwie należy dostarczać sukcesywnie. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania igliwia na terenie CEPIE SOB . Wywóz odpadów organicznych powstałych w trakcie prac w miejsce wskazane przez Zamawiającego W przypadku konieczności jeden raz w trakcie trwania Umowy Wykonawca wywiezie zgromadzone odpady organiczne takie jak spryzmowane chwasty, trawę, świeże gałęzie z terenu CEPIE ŚOB. Koszty wywozu i utylizacji poniesie Wykonawca. Szacowana ilość - jednorazowo 6 ton/ 4,5 m3 . Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. - Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu sprawnie działającego sprzętu i narzędzi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa ppoż., bhp, oraz ochrony środowiska. Parametry sprzętu winne być dostosowane do istniejącej infrastruktury. W przypadku zniszczeń spowodowanych ciężkim sprzętem Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania innej technologii oraz przywrócenia zniszczonych terenów do stanu pierwotnego Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania sprzętu Wykonawcy na terenie CEPIE ŚOB. - Wykonawca będzie wykonywał usługę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 22.00. W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się możliwość pracy w soboty i niedziele. Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką organizację pracy, która zagwarantuje ciągłe funkcjonowanie obiektu. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć miejsce wykonywania prac oraz zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa. - W czasie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na swój koszt usuwał i składował poza terenem wykonywania robót wszelkie urządzenie pomocnicze oraz zbędne materiały i odpady. - W przypadku zaistnienia szkody w przedmiocie umowy jak i mieniu zlokalizowanym na terenie CEPIE ŚOB, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i sporządzić dwustronny protokół na okoliczność zaistniałej szkody. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania comiesięcznych raportów Protokół odbioru z wyliczeniem realizacji usługi stanowiącym iloczyn rzeczywiście wykonanych prac oraz ich ceny jednostkowej przyjętej wg stawek kosztorysu ofertowego stanowiące podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W/w. protokół potwierdzony przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót i wypłaty wynagrodzenia jak również określał będzie warunki i terminy usunięcia przez Wykonawcę ewentualnych stwierdzonych wad w miesiącu następnym. Część II Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje następujące czynności : Wywóz odpadów z utylizacją Odpady organiczne powstałe w trakcie 3 krotnego pielenia (zakres pielenia ogrodu kwiatowego, tarasowego, traw ozdobnych i drzew wykonany bezpośrednio przez Zamawiającego) w ilości 15m3 z jednokrotnego pielenia Wykonawca zobowiązany będzie usuwać na bieżąco z terenu obiektu. Załadunek i utylizacja odpadów organicznych leży w gestii Wykonawcy. Koszenie terenów zieleni Wykonawca zobowiązany jest do wykaszania terenów zieleni o pow. ok. 12,7 ha z częstotliwością 1 raz w miesiącu. Skoszoną trawę z terenu wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego o powierzchni 3 ha Wykonawca zobowiązany jest usunąć z terenu obiektu. Skoszona trawa z pozostałych powierzchni nie wymaga wywiezienia. Szacowana ilość skoszonej trawy podlegająca wywozowi w okresie miesiąca to 30 m3 (dla 1 krotnego koszenia). Na terenach łąki kwietnej oraz murawy kserotermicznej Wykonawca wykona 1 raz w miesiącu wykoszenia pasa o szerokości 1 metra wzdłuż alejek spacerowych o długości 320 mb. Wykonawca wykosi 1 raz w trakcie trwania umowy pas szerokości 1,0 metra wokół ogrodzenia zewnętrznego z paneli stalowych z cokolikiem prefabrykowanym betonowym z obu stron o długości 1200 mb Powierzchnie terenów zieleni zostały przedstawione w tabeli wyżej. Koszenie odbywać się będzie w ilościach podanych wyżej, jednak nie więcej niż 4 razy w trakcie trwania umowy. Teren łąki kwietnej i murawy kserotermicznej o powierzchni 1,1 ha Wykonawca wykosi 1 raz w trakcie trwania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego Wycinka drzew 1 x w trakcie trwania umowy Zakłada się, że w ramach umowy Wykonawca wytnie do 10 szt. drzew o obwodach pni od 30cm. Do 120 cm. wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego Przed przystąpieniem do wycinki drzew uszkodzonych Wykonawca uzyska akceptację przedstawiciela Zamawiającego Ewentualną zgodę na wycinkę drzew uzyska Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia pozyskanego drewna, pociętego na odcinki o długości ok 1 mb, oraz konarów, w szacowanej ilości jednorazowo 4,5 m3 na odległość do 3 km w miejsce znajdujące się na terenie CEPIE OGRÓD wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować sprzętem do prac na wysokości zwyżka, podnośnik hydrauliczny lub innym sprzętem i pracownikami gwarantującymi skuteczne usunięcie drzew. Przygotowanie obiektu do okresu zimowego Wykonawca przed upływem terminu trwania Umowy wykona niezbędne prace mające na celu zabezpieczenie obiektu na okres zimowy. Prace polegają na zabezpieczeniu roślin wrażliwych na niskie temperatury oraz przedmuchaniu sprężonym powietrzem automatycznego systemu nawadniania. Do okrycia roślin Wykonawca użyje agrowłókniny zimowej oraz stroisza. Murki oporowe w kolekcji Ogród tarasowy należy okryć folią. Agrowłóknina w ilości niezbędnej do wykonania zadania tj. min 320 m2 wraz z przywozem zapewni Wykonawca. -Stroisz w ilości niezbędnej do wykonania zadania tj. min 20 m3 wraz z przywozem zapewni Wykonawca. -Folia w ilości niezbędnej do wykonania zadania tj. min 600 m2 wraz z przywozem zapewni Wykonawca. Wycinka drzew na leśnej ścieżce edukacyjnej 1 x w trakcie trwania umowy W ramach umowy Wykonawca wytnie do 10 szt drzew o obwodach pni od 30 do 120 cm rosnących wzdłuż leśnej ścieżki edukacyjnej wskazanych przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wycinki drzew Wykonawca uzyska akceptację przedstawiciela Zamawiającego. Ewentualną zgodę na wycinkę uzyska Zamawiający. Pozyskane drewno Wykonawca pozostawi w miejscu wycinki. Wymagania dot. realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. -Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę przy użyciu sprawnie działającego sprzętu i narzędzi zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa ppoż., bhp, oraz ochrony środowiska. Parametry sprzętu winne być dostosowane do istniejącej infrastruktury.W przypadku zniszczeń spowodowanych ciężkim sprzętem Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania innej technologii oraz przywrócenia zniszczonych terenów do stanu pierwotnego. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania sprzętu Wykonawcy na terenie CEPiE OGRÓD. -Wykonawca będzie wykonywał usługę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 22.00. W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody przedstawiciela Zamawiającego dopuszcza się możliwość pracy w soboty i niedziele. Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką organizację pracy, która zagwarantuje ciągłe funkcjonowanie obiektu. Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt zabezpieczyć miejsce wykonywania prac oraz zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa. -W czasie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie na swój koszt usuwał i składował poza terenem wykonywania robót wszelkie urządzenie pomocnicze oraz zbędne materiały i odpady. -W przypadku zaistnienia szkody w przedmiocie umowy jak i mieniu zlokalizowanym na terenie CEPIE OGRÓD (wiaty drewniane, lampy podświetlające ziemne, skrzynki elektryczne, kosze, ławki tablice). Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i sporządzić dwustronny protokół na okoliczność zaistniałej szkody. -Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania comiesięcznych raportów Protokół odbioru z wyliczeniem realizacji usługi stanowiącym iloczyn rzeczywiście wykonanych prac oraz ich ceny jednostkowej przyjętej wg stawek kosztorysu ofertowego stanowiące podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Ww protokół potwierdzony przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozliczenia robót i wypłaty wynagrodzenia jak również określał będzie warunki i terminy usunięcia przez Wykonawcę ewentualnych stwierdzonych wad w miesiącu następnym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - dotyczy CZĘŚCI I, II

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonał lub wykonuje, jedną usługę polegającą na utrzymaniu, pielęgnacji terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż: CZĘŚĆ I - 40 000,00 zł brutto CZĘŚĆ II - 50 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - dotyczy CZĘŚCI I, II

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. : CZĘŚĆ I - kierownik prac ogrodniczych, posiadający wykształcenie minimum średnie w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni CZĘŚĆ II - kierownik prac ogrodniczych, posiadający wykształcenie minimum średnie w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, UWAGA! Osoby wskazane wyżej, powinny być odrębne dla każdej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - dotyczy CZĘŚCI I, II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna składać się z : -wypełnionego formularz ofertowego - wg załącznika nr 1 do SIWZ -wypełnionego kosztorysu ofertowego - wg załącznika nr 1.1 i 1.2. do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ,pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b)zmiany osób, które zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp - będą podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, c)zmiany osób prowadzących nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego bądź Wykonawcy, d)przesunięcia terminów realizacji poszczególnych robót określonych w rozdziale I SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), podyktowanych bieżącymi potrzebami pielęgnacyjnymi, czy nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi (np. długotrwała susza itp.), w tym Wypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej zmianie, ustalając kolejny termin realizacji, 2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3.Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, począwszy od daty wejścia w życie powołania zmian. 4.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu; www.mikolow.bip.gmina.pl, www. mosir.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie 43 190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie 43 190 Mikołów, ul. Konstytucji 3 Maja 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego (CEPiE ŚOB) w Mikołowie przy Sosnowej 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług pielęgnacyjnych obejmuje utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni zlokalizowanych na terenie działki nr 486/38 zlokalizowanej przy ul. Sosnowej 5 w Mikołowie, będącej w administrowaniu Zamawiającego w tym Utrzymanie i pielęgnacja 12 Kolekcji Botanicznych - Edukacyjnych. Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni w obszarze: teren od bramy głównej do szlabanu wjazdowego, tereny zieleni wokół parkingów, pas zieleni szerokości ok. 1m wzdłuż istniejącego ogrodzenia z siatki wokół Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej tj. o powierzchni ok. 1,2 ha.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wskazany jest w sekcji II.1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej OGRÓD (CEPiE OGRÓD) w Mikołowie przy ul. 15 Grudnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług pielęgnacyjnych obejmuje utrzymanie i pielęgnację terenów zieleni zlokalizowanych na terenie działek m.in. 497/9, 658/152 i innych zlokalizowanych przy ul. 15 Grudnia w Mikołowie, będących w administrowaniu Zamawiającego w tym utrzymanie i pielęgnacja Ogrodów tematycznych.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wskazany jest w sekcji II.1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.