eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 10 oraz lokali mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościachBrzezinka Średzka, Mirosławice, Bełcz Wielki, Kątki, Wrocław i Redlice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Wrocław: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 10 oraz lokali mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach: Brzezinka Średzka, Mirosławice, Bełcz Wielki, Kątki, Wrocław i Redlice
Numer ogłoszenia: 188877 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Czarnym Borze przy ul. Parkowej 10 oraz lokali mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach: Brzezinka Średzka, Mirosławice, Bełcz Wielki, Kątki, Wrocław i Redlice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 8 odrębnych przedmiotów zamówienia Przedmiot 1 Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Parkowej 10 w Czarnym Borze dz. nr 177/1 obręb 2 Czarny Bór W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: uzupełnienie stropu masywnego po zdemontowanych schodach wewnętrznych, przebudowa oraz wykonanie nowych otworów okiennych wraz z wykonaniem nadproży stalowych, wykonanie dobudowy murowanych kanałów kominowych, budowa nowych ścianek działowych, wykonanie w ścianie zewnętrznej budynku otworu nawiewu powietrza do spalania wraz z wykonaniem kanału do nawiewu, prowadzonego w izolacji termicznej posadzki, montaż nowej stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych, wykonanie nowych parapetów wewnętrznych, wykonanie nowych podokienników zewnętrznych, wykonanie demontażu istniejących posadzek, wykonanie przeciwwilgociowej izolacji ścian, wykonanie nowych posadzek na gruncie wraz z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian w łazience i pom. technicznym, wykonanie okładzin posadzek i podłóg w pomieszczeniach lokalu mieszkalnego, wykonanie instalacji wody zimnej (wraz z pomiarem) wody ciepłej z zasobnika cwu zasilanego z instalacji c.o. na paliwo stałe oraz dodatkowo wyposażonego w grzałkę elektryczną, instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła na paliwo stałe, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z pomiarem, naprawa i uzupełnienie tynków, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i ścian kuchni, wykonanie sufitów podwieszanych wraz z izolacją termiczną, malowanie ścian i sufitów, wykonanie termoizolacji ścian wewnętrznych wydzielającej lokal, wykonanie termoizolacji części ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej, wykonanie izolacji powłokowej ścian fundamentowych i cokołu, wykonanie opasek i dojścia do lokalu, wymiana drzwi wejściowych do lokalu, montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż urządzeń i armatury sanitarnej, montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń. Powierzchnia użytkowa - 102,07 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45000000-7 Roboty budowlane Przedmiot 2 Przedmiotem zamówienia jest remont z przebudową lokalu mieszkalnego nr 4 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym przy ul. Parkowej 1 w Brzezince Średzkiej dz. nr 111/13, gmina Miękinia W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: uzupełnienie stropu masywnego po zdemontowanych schodach wewnętrznych, przebudowa oraz wykonanie nowych otworów okiennych wraz z wykonaniem nadproży stalowych, wykonanie dobudowy murowanych kanałów kominowych, budowa nowych ścianek działowych, wykonanie w ścianie zewnętrznej budynku otworu nawiewu powietrza do spalania wraz z wykonaniem kanału do nawiewu, prowadzonego w izolacji termicznej posadzki, montaż nowej stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych, wykonanie nowych parapetów wewnętrznych, wykonanie nowych podokienników zewnętrznych, wykonanie demontażu istniejących posadzek, wykonanie przeciwwilgociowej izolacji ścian, wykonanie nowych posadzek na gruncie wraz z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian w łazience i pom. technicznym, wykonanie okładzin posadzek i podłóg w pomieszczeniach lokalu mieszkalnego, wykonanie instalacji wody zimnej (wraz z pomiarem) wody ciepłej z zasobnika cwu zasilanego z instalacji c.o. na paliwo stałe oraz dodatkowo wyposażonego w grzałkę elektryczną, instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła na paliwo stałe, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z pomiarem, naprawa i uzupełnienie tynków, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i ścian kuchni, wykonanie sufitów podwieszanych wraz z izolacją termiczną, malowanie ścian i sufitów, wykonanie termoizolacji ścian wewnętrznych wydzielającej lokal, wykonanie termoizolacji części ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej, wykonanie izolacji powłokowej ścian fundamentowych i cokołu, wykonanie opasek i dojścia do lokalu, wymiana drzwi wejściowych do lokalu, montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż urządzeń i armatury sanitarnej, montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń. Powierzchnia użytkowa - 102,07 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45211100-0 Roboty budowlane w zakresie domów CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien CPV 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiot 3 Przedmiotem zamówienia jest remont z przebudową lokalu mieszkalnego nr 3 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym przy ul. Przysiółkowej 7 w Mirosławicach, gmina Sobótka W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: demontaż istniejących instalacji i urządzeń, rozbiórka części ściany konstrukcyjnej wewnętrznej w miejscu zabudowy nowych drzwi, rozbiórka części ściany zewnętrznej w miejscu przebudowy okien, usunięcie istniejących posadzek drewnianych, skucie odspojonego tynku, usunięcie łuszczących się powłok malarskich, demontaż istniejącej podsufitki, usunięcie istniejącej zasypki, demontaż elementów drewnianych ślepego pułapu w stropie nad piętrem, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży stalowych, wykonanie opasek wokół okien z cegły klinkierowej, wykonanie nowego murowanego komina, wykonanie kanału wentylacyjnego dla pomieszczenia łazienki z rur stalowych dwupłaszczowych z izolacją termiczną, budowa lekkich ścian działowych, wykonanie w ścianie zewnętrznej otworu nawiewu powietrza do spalania, wymiana i montaż stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych, montaż rurek stalowych zabezpieczających w oknie, wykonanie nowych parapetów wewnętrznych, wymiana podokienników zewnętrznych na podokienniki z cegły klinkierowej układanej w rolkę, wykonanie nadbitek belek stropowych i wypoziomowanie stropu, wykonanie zabezpieczenia owado i grzybobójczego oraz ppoż. elementów drewnianych stropów, ułożenie w przestrzeni stropów folii zabezpieczającej i paroizolacyjnej, wykonanie wypełnienia stropów drewnianych wełną mineralną, montaż niepalnych płyt posadzkowych, wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian w łazience, wykonanie okładzin posadzek i podłóg, remont i uzupełnienie tynków, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i części ścian kuchni, malowanie ścian i sufitów, wykonanie termoizolacji ściany wewnętrznej wydzielającej lokal, wykonanie izolacji termicznej stropu pod poddaszem nieużytkowym, wymiana stolarki drzwiowej drzwi wejściowych do lokalu, montaż stolarki drzwiowej do pomieszczeń lokalu, wykonanie przebudowy istniejącego pokrycia dachowego przy projektowanym wyłazie, kominie murowanym i kominie stalowym oraz wywiewce kanalizacyjnej, osadzenie nowego wyłazu i ław kominiarskich, wykonanie instalacji wody zimnej wraz z opomiarowaniem, wykonanie instalacji wody ciepłej z zasobnika c.w.u. zasilanego z instalacji c.o. oraz dodatkowo wyposażonego w grzałkę elektroniczną, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła c.o. na paliwo stałe z płytą grzewczą, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, wykonanie instalacji elektrycznej; oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z pomiarem, montaż urządzeń i armatury sanitarnej, montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń, przebudowa istniejącej instalacji odgromowej, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, wykonanie instalacji telefonicznej, wykonanie instalacji dzwonkowej, wykonanie przyłącza wodnego i kanalizacyjnego zgodnie z wydanymi warunkami. Powierzchnia użytkowa - 45,82 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45211100-0 Roboty budowlane w zakresie domów CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiot 4 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego nr 42D zlokalizowanego w miejscowości Bełcz Wielki, dz. nr 285/14, gmina Niechlów W ramach przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania tego budynku planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: demontażu istniejących instalacji i urządzeń, rozbiórkę części ścian konstrukcyjnych w miejscu projektowanej przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, rozbiórka istniejącego komina murowanego, rozbiórka części ścian działowych, rozbiórka części stropu masywnego, w miejscu usytuowania projektowanej klatki schodowej, rozbiórka istniejących nadproży żelbetowych, rozbiórka przybudówki usytuowanej przy ścianie północno-zachodniej, usunięcie istniejących posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi, skucie odspojonego tynku, usunięcie łuszczących się powłok malarskich, demontaż drewnianych schodów wewnętrznych wraz z ich obudową, demontaż części elementów więźby dachowej, demontaż deskowania i pokrycia z papy w części budynku objętej opracowaniem, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem, wykonanie nowych fundamentów żelbetowych pod projektowane ściany konstrukcyjne, osuszenie istniejących ścian fundamentowych budynku, wykonanie pionowej izolacji zewnętrznej, wykonanie wodoszczelnej przepony poziomej istniejących ścian budynku, metodą iniekcji ciśnieniowej, wykonanie remontu stropów masywnych, oczyszczenie belek stalowych, zabezpieczenie antykorozyjne, uzupełnienie części stropu płytą żelbetową, wykonanie zamurowania części ściany zewnętrznej od strony północno-wschodniej, wykonanie nowych wewnętrznych ścian konstrukcyjnych i działowych oraz nowych podziałów pomieszczeń, wykonanie nowych kominów murowanych, wykonanie klatki schodowej, wykonanie remontu i przebudowy więźby dachowej, wykonanie przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie sufitów podwieszonych, wykonanie termorenowacji budynku; ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej, stropów, stropodachu, ścian wewnętrznych, ścian fundamentowych, wymianę pokrycia dachowego wraz z deskowaniem, zabudowę nowej stolarki okiennej i drzwiowej, zabudowę wyłazu dachowego wraz z klamrami stalowymi, wykonanie przeciwwilgociowych poziomych izolacji posadzek parteru oraz posadzek w łazience i kuchni poddasza, wykonanie nowych warstw posadzek w pomieszczeniach, wykonanie balustrad w klatce schodowej, wykonanie renowacji cegły klinkierowej, zabudowa systemowego zadaszenia nad wejściem, wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych: tynkarskich, malarskich, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie białego montażu, wykonanie chodnika i opasek przy części budynku objętej opracowaniem, wykonanie nowej instalacji wody zimnej do celów bytowych, wody ciepłej z kotłów na paliwo stałe (pellety) z płytą grzewczą, wyposażonych w podgrzewacze c.w.u z grzałką elektryczną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzonej na teren, ogrzewania c.o. z kotłów na paliwo stałe (pellety) z płytą grzewczą, wentylacji grawitacyjnej łazienek, kuchni, klatki schodowej, komórek lokatorskich, pomieszczenia na wózki, instalacji elektrycznych: oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji telefonicznej, instalacji dzwonkowej, zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej, wybieralnego, szczelnego zbiornika na nieczystości płynne. Powierzchnia użytkowa - 119,13 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego CPV 45211100-0 Roboty budowlane w zakresie domów CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien CPV 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych CPV 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiot 5 Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Kątki 6B, dz. nr 136/16, Gm. Marcinowice W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: naprawy spękań i rys ścian zewnętrznych, zamurowanie otworów drzwiowych, wnęk i przebić, wzmocnienie i wymiana belek stropu poddasza, naprawa tynków ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana stolarki okiennej, wymiana podług drewnianych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wygłuszenie ścian od strony lokalu sąsiedniego, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach kuchni i łazienek, wykonanie okładzin ściennych, wymiana okładzin podłogowych, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej od tablicy rozdzielczej na klatce schodowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego z funkcją przygotowania c.w.u. Powierzchnia użytkowa - 126,55 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego CPV 45211100-0 Roboty budowlane w zakresie domów CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien CPV 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych CPV 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiot 6 Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Lipskiej 19a we Wrocławiu W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa tynków ścian i sufitów, wymiana podłóg drewnianych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wymiana okładzin podłogowych, ocieplenie ścian zewnętrznych lokalu od strony strychu, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach łazienki, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej na nową od tablicy rozdzielczej na klatce schodowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego (pieco-kuchni) na paliwo stałe z funkcją przygotowania ciepłej wody użytkowej, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami wszelkich instytucji w tym ze ZDiUM. Powierzchnia użytkowa - 31,41 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45211100-0 Roboty budowlane w zakresie domów CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiot 7 Przedmiotem zamówienia jest remont z przebudową lokalu mieszkalnego nr 8 zlokalizowanego przy ul. Partynickiej 25a we Wrocławiu, dz. nr 1, obręb-21 Partynice W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana drzwi wejściowych do lokali, naprawa odspojonych i uszkodzonych tynków ścian i sufitów, wymiana podłóg drewnianych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wymiana okładzin podłogowych, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach kuchni i łazienki, wykonanie kanału nawiewnego w projektowanym pomieszczeniu kuchni, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej na nową od tablicy rozdzielczej na klatce schodowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego (pieco-kuchni) na paliwo stałe z funkcją przygotowania ciepłej wody użytkowej, Powierzchnia użytkowa - 31,41 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe CPV 45211100-0 Roboty budowlane w zakresie domów CPV 45410000-4 Tynkowanie CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Przedmiot 8 Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu wraz z budowa łazienki i instalacją centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w miejscowości Redlice 6A, gmina Ścinawa (lokal nr 1) Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45000000-7 Roboty budowlane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.26.12.10-9, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie czy remoncie obiektu budowlanego: - dla Przedmiotu 1 - na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych każda - dla Przedmiotów od 2 do 7 - na kwotę (brutto) przynajmniej 40 tys. złotych każda - dla Przedmiotu 8 - na kwotę (brutto) przynajmniej 90 tys. złotych każda Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 2. Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami potwierdzającymi czy robota została wykonana należycie są: - poświadczenie (referencje) lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza wniosku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjno-sanitarnej bez ograniczeń, - elektrycznej bez ograniczeń, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjno-sanitarnej bez ograniczeń, - elektrycznej bez ograniczeń, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2 Zmiany spowodowane brakiem dostępu do lokali mieszkalnych, a w szczególności: a) Wyjazd lokatora bez wcześniejszego uzgodnienia terminu realizacji, b) Wypadki losowe opóźniające realizację umowy. 1.3 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: c) Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego d) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej e) Opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 1.4 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.5 Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organ administracji decyzji, zezwoleń itp., nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.6 Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2. Zmiana sposobu spełniania wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne: a) Niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) Pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) Konieczność zrealizowania remontu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem remontu, d) Zmiana ilości robót budowlanych wynikająca ze zmiany dokumentacji technicznej, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do uzyskania efektu końcowego, e) Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane dot. Zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, f) Zmiany, które zostały dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapis art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 3. Zmiany osobowe: a) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b) Zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.] 4. Pozostałe zmiany: a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) c) Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencji Nieruchomości Rolnych OT Wrocław, Ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Parkowej 10 w Czarnym Borze dz. nr 177/1 obręb 2 Czarny Bór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Parkowej 10 w Czarnym Borze dz. nr 177/1 obręb 2 Czarny Bór Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45000000-7 Roboty budowlane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont z przebudową lokalu mieszkalnego nr 4 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym przy ul. Parkowej 1 w Brzezince Średzkiej dz. nr 111/13, gmina Miękinia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: uzupełnienie stropu masywnego po zdemontowanych schodach wewnętrznych, przebudowa oraz wykonanie nowych otworów okiennych wraz z wykonaniem nadproży stalowych, wykonanie dobudowy murowanych kanałów kominowych, budowa nowych ścianek działowych, wykonanie w ścianie zewnętrznej budynku otworu nawiewu powietrza do spalania wraz z wykonaniem kanału do nawiewu, prowadzonego w izolacji termicznej posadzki, montaż nowej stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych, wykonanie nowych parapetów wewnętrznych, wykonanie nowych podokienników zewnętrznych, wykonanie demontażu istniejących posadzek, wykonanie przeciwwilgociowej izolacji ścian, wykonanie nowych posadzek na gruncie wraz z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian w łazience i pom. technicznym, wykonanie okładzin posadzek i podłóg w pomieszczeniach lokalu mieszkalnego, wykonanie instalacji wody zimnej (wraz z pomiarem) wody ciepłej z zasobnika cwu zasilanego z instalacji c.o. na paliwo stałe oraz dodatkowo wyposażonego w grzałkę elektryczną, instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła na paliwo stałe, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z pomiarem, naprawa i uzupełnienie tynków, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i ścian kuchni, wykonanie sufitów podwieszanych wraz z izolacją termiczną, malowanie ścian i sufitów, wykonanie termoizolacji ścian wewnętrznych wydzielającej lokal, wykonanie termoizolacji części ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej, wykonanie izolacji powłokowej ścian fundamentowych i cokołu, wykonanie opasek i dojścia do lokalu, wymiana drzwi wejściowych do lokalu, montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż urządzeń i armatury sanitarnej, montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń. Powierzchnia użytkowa - 102,07 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.26.12.10-9, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont z przebudową lokalu mieszkalnego nr 3 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym przy ul. Przysiółkowej 7 w Mirosławicach, gmina Sobótka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: demontaż istniejących instalacji i urządzeń, rozbiórka części ściany konstrukcyjnej wewnętrznej w miejscu zabudowy nowych drzwi, rozbiórka części ściany zewnętrznej w miejscu przebudowy okien, usunięcie istniejących posadzek drewnianych, skucie odspojonego tynku, usunięcie łuszczących się powłok malarskich, demontaż istniejącej podsufitki, usunięcie istniejącej zasypki, demontaż elementów drewnianych ślepego pułapu w stropie nad piętrem, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży stalowych, wykonanie opasek wokół okien z cegły klinkierowej, wykonanie nowego murowanego komina, wykonanie kanału wentylacyjnego dla pomieszczenia łazienki z rur stalowych dwupłaszczowych z izolacją termiczną, budowa lekkich ścian działowych, wykonanie w ścianie zewnętrznej otworu nawiewu powietrza do spalania, wymiana i montaż stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych, montaż rurek stalowych zabezpieczających w oknie, wykonanie nowych parapetów wewnętrznych, wymiana podokienników zewnętrznych na podokienniki z cegły klinkierowej układanej w rolkę, wykonanie nadbitek belek stropowych i wypoziomowanie stropu, wykonanie zabezpieczenia owado i grzybobójczego oraz ppoż. elementów drewnianych stropów, ułożenie w przestrzeni stropów folii zabezpieczającej i paroizolacyjnej, wykonanie wypełnienia stropów drewnianych wełną mineralną, montaż niepalnych płyt posadzkowych, wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian w łazience, wykonanie okładzin posadzek i podłóg, remont i uzupełnienie tynków, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i części ścian kuchni, malowanie ścian i sufitów, wykonanie termoizolacji ściany wewnętrznej wydzielającej lokal, wykonanie izolacji termicznej stropu pod poddaszem nieużytkowym, wymiana stolarki drzwiowej drzwi wejściowych do lokalu, montaż stolarki drzwiowej do pomieszczeń lokalu, wykonanie przebudowy istniejącego pokrycia dachowego przy projektowanym wyłazie, kominie murowanym i kominie stalowym oraz wywiewce kanalizacyjnej, osadzenie nowego wyłazu i ław kominiarskich, wykonanie instalacji wody zimnej wraz z opomiarowaniem, wykonanie instalacji wody ciepłej z zasobnika c.w.u. zasilanego z instalacji c.o. oraz dodatkowo wyposażonego w grzałkę elektroniczną, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła c.o. na paliwo stałe z płytą grzewczą, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, wykonanie instalacji elektrycznej; oświetleniowej i gniazd wtykowych wraz z pomiarem, montaż urządzeń i armatury sanitarnej, montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń, przebudowa istniejącej instalacji odgromowej, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, wykonanie instalacji telefonicznej, wykonanie instalacji dzwonkowej, wykonanie przyłącza wodnego i kanalizacyjnego zgodnie z wydanymi warunkami. Powierzchnia użytkowa - 45,82 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego nr 42D zlokalizowanego w miejscowości Bełcz Wielki, dz. nr 285/14, gmina Niechlów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania tego budynku planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: demontażu istniejących instalacji i urządzeń, rozbiórkę części ścian konstrukcyjnych w miejscu projektowanej przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, rozbiórka istniejącego komina murowanego, rozbiórka części ścian działowych, rozbiórka części stropu masywnego, w miejscu usytuowania projektowanej klatki schodowej, rozbiórka istniejących nadproży żelbetowych, rozbiórka przybudówki usytuowanej przy ścianie północno-zachodniej, usunięcie istniejących posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi, skucie odspojonego tynku, usunięcie łuszczących się powłok malarskich, demontaż drewnianych schodów wewnętrznych wraz z ich obudową, demontaż części elementów więźby dachowej, demontaż deskowania i pokrycia z papy w części budynku objętej opracowaniem, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach objętych opracowaniem, wykonanie nowych fundamentów żelbetowych pod projektowane ściany konstrukcyjne, osuszenie istniejących ścian fundamentowych budynku, wykonanie pionowej izolacji zewnętrznej, wykonanie wodoszczelnej przepony poziomej istniejących ścian budynku, metodą iniekcji ciśnieniowej, wykonanie remontu stropów masywnych, oczyszczenie belek stalowych, zabezpieczenie antykorozyjne, uzupełnienie części stropu płytą żelbetową, wykonanie zamurowania części ściany zewnętrznej od strony północno-wschodniej, wykonanie nowych wewnętrznych ścian konstrukcyjnych i działowych oraz nowych podziałów pomieszczeń, wykonanie nowych kominów murowanych, wykonanie klatki schodowej, wykonanie remontu i przebudowy więźby dachowej, wykonanie przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie sufitów podwieszonych, wykonanie termorenowacji budynku; ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej, stropów, stropodachu, ścian wewnętrznych, ścian fundamentowych, wymianę pokrycia dachowego wraz z deskowaniem, zabudowę nowej stolarki okiennej i drzwiowej, zabudowę wyłazu dachowego wraz z klamrami stalowymi, wykonanie przeciwwilgociowych poziomych izolacji posadzek parteru oraz posadzek w łazience i kuchni poddasza, wykonanie nowych warstw posadzek w pomieszczeniach, wykonanie balustrad w klatce schodowej, wykonanie renowacji cegły klinkierowej, zabudowa systemowego zadaszenia nad wejściem, wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych: tynkarskich, malarskich, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie białego montażu, wykonanie chodnika i opasek przy części budynku objętej opracowaniem, wykonanie nowej instalacji wody zimnej do celów bytowych, wody ciepłej z kotłów na paliwo stałe (pellety) z płytą grzewczą, wyposażonych w podgrzewacze c.w.u z grzałką elektryczną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzonej na teren, ogrzewania c.o. z kotłów na paliwo stałe (pellety) z płytą grzewczą, wentylacji grawitacyjnej łazienek, kuchni, klatki schodowej, komórek lokatorskich, pomieszczenia na wózki, instalacji elektrycznych: oświetlenia, gniazd wtykowych, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji telefonicznej, instalacji dzwonkowej, zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej, wybieralnego, szczelnego zbiornika na nieczystości płynne. Powierzchnia użytkowa - 119,13 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.22.35.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont dwóch lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w miejscowości Kątki 6B, dz. nr 136/16, Gm. Marcinowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: naprawy spękań i rys ścian zewnętrznych, zamurowanie otworów drzwiowych, wnęk i przebić, wzmocnienie i wymiana belek stropu poddasza, naprawa tynków ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymiana stolarki okiennej, wymiana podług drewnianych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wygłuszenie ścian od strony lokalu sąsiedniego, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach kuchni i łazienek, wykonanie okładzin ściennych, wymiana okładzin podłogowych, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej od tablicy rozdzielczej na klatce schodowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego z funkcją przygotowania c.w.u. Powierzchnia użytkowa - 126,55 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.22.35.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.30-4, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Lipskiej 19a we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa tynków ścian i sufitów, wymiana podłóg drewnianych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wymiana okładzin podłogowych, ocieplenie ścian zewnętrznych lokalu od strony strychu, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach łazienki, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej na nową od tablicy rozdzielczej na klatce schodowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego (pieco-kuchni) na paliwo stałe z funkcją przygotowania ciepłej wody użytkowej, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami wszelkich instytucji w tym ze ZDiUM. Powierzchnia użytkowa - 31,41 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont z przebudową lokalu mieszkalnego nr 8 zlokalizowanego przy ul. Partynickiej 25a we Wrocławiu, dz. nr 1, obręb-21 Partynice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu wraz z przebudową tego lokalu planuje się wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, wymiana drzwi wejściowych do lokali, naprawa odspojonych i uszkodzonych tynków ścian i sufitów, wymiana podłóg drewnianych, wykonanie projektowanych ścianek działowych, wymiana okładzin podłogowych, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej w projektowanych pomieszczeniach kuchni i łazienki, wykonanie kanału nawiewnego w projektowanym pomieszczeniu kuchni, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej na nową od tablicy rozdzielczej na klatce schodowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, montaż kotła grzewczego (pieco-kuchni) na paliwo stałe z funkcją przygotowania ciepłej wody użytkowej, Powierzchnia użytkowa - 31,41 m2 Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.11.00-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont pustostanu wraz z budowa łazienki i instalacją centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w miejscowości Redlice 6A, gmina Ścinawa (lokal nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu wraz z budowa łazienki i instalacją centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w miejscowości Redlice 6A, gmina Ścinawa (lokal nr 1) Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.