eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zlewnia rzeki Widawy- konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołęka, Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica Przedmiot zamówienia składa się z następujących częścia) Kanał Żabiak, Kanał D - 3, Oleśnica, Krakowianka - konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołeka b) Potok Jagodnik, Miłka, Jagodna, Świerzna - konserwacja cieków wraz z naprawą ubezpieczeń, gm. Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Wrocław: Zlewnia rzeki Widawy- konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołęka, Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Kanał Żabiak, Kanał D - 3, Oleśnica, Krakowianka - konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołeka b) Potok Jagodnik, Miłka, Jagodna, Świerzna - konserwacja cieków wraz z naprawą ubezpieczeń, gm. Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica
Numer ogłoszenia: 188392 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zlewnia rzeki Widawy- konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołęka, Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: a) Kanał Żabiak, Kanał D - 3, Oleśnica, Krakowianka - konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołeka b) Potok Jagodnik, Miłka, Jagodna, Świerzna - konserwacja cieków wraz z naprawą ubezpieczeń, gm. Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja cieków i kanałów wraz z naprawa ubezpieczeń w zlewni rz. Widawy na terenie gmin Długołęka, Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica na łącznej dł. 20,546 km w tym: Zamówienie w części a) pn.: Kanał Żabiak, Kanał D - 3, Oleśnica, Krakowianka - konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołęka Polega na wykonaniu konserwacji cieków i kanałów na łącznej dł. 13,276 km, w tym m.in.: Kanał Żabiak konserwacja kanału na dł. 2,52 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu i wygrabieniu porostów ze skarp i dna kanału, - usunięciu samosiejek drzew i krzewów, - hakowaniu, - oczyszczeniu terenu. Rz. Krakowianka konserwacja cieku na dł. 8,97 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu i wygrabieniu porostów ze skarp i dna cieku, - usunięciu samosiejek drzew i krzewów, - wyrównaniu dna, - hakowaniu, - oczyszczeniu wylotów drenarskich. Rz. Oleśnica naprawa prawej skarpy rzeki na dł. 0,55 km polegająca m.in. na: - demontażu i montażu łańcuchów z barierek ochronnych, - wykonaniu palisady, - uformowaniu skarpy brzegowej, - humusowaniu, - oczyszczeniu terenu Kanał D - 3 konserwacja kanału na dł. 1,236 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu i wygrabieniu porostów ze skarp i dna kanału, - usunięciu krzewów, - hakowaniu UWAGA: W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac (dotyczy wszystkich obiektów) na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia NADZORU PRZYRODNICZEGO, dysponując osobą/osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie opisane w części II, pkt 7.2 SIWZ. Zamówienie w części b) pn.: Potok Jagodnik, Miłka, Jagodna, Świerzna - konserwacja cieków wraz z naprawą ubezpieczeń, gm. Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica Polega na wykonaniu konserwacji cieków wraz z naprawa ubezpieczeń na łącznej dł. 7,27 km, w tym m.in.: Rz. Jagodna konserwacja cieku na dł. 1,27 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu wraz z wygrabieniem lub rozdrobnieniem porostów ze skarp, - usunięciu krzewów, - odmuleniu cieku wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczeniu przepustów rurowych, - oczyszczeniu terenu. Miłka, Potok Jagodnik naprawa ubezpieczeń na łącznej dł. 2,00 km polegająca m.in. na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem lub rozdrobnieniem porostów ze skarp, - karczowaniu oni drzew, - plantowaniu skarp cieku po karczowaniu, - wykonaniu opasek z kiszek faszynowych, - obsianiu skarp. Rz. Świerzna konserwacja cieku na dł. 4,00 km polegająca m.in. na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp, - usunięciu krzewów, - usunięciu zatorów, - ręcznym usunięciu namulisk przybrzeżnych, - ręcznym usunięciu namułu, - odmuleniu cieku wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczeniu terenu. UWAGA: W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac (dotyczy wszystkich obiektów) na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia NADZORU PRZYRODNICZEGO, dysponując osobą/osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie opisane w części II, pkt 7.2 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary prac, Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów, Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie usuwania oraz pielęgnacji drzew i krzewów oraz zapisy: Ad a) Decyzji RDOŚ we Wrocławiu WPN.6401.177.2015.MK z dn. 25.06.2015 r. ( Kanał Żabiak) Ad b) Decyzji RDOŚ we Wrocławiu WPN.670.79.2014.AK.7 z dn. 3.04.2015 r. ( rz. Świerzna).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Ad a) 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Ad b) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 03.08.2015r. godz. 9:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. poświadczenia, oświadczenia, referencje, inne) wykonał usługi polegające na konserwacji cieków bądź kanałów na łącznej długości co najmniej: Ad a) 13 km Ad b) 7 km W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: Dotyczy części a) I. 1 osobą posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia nadzoru przyrodniczego rozumianego jako nadzór i kontrola nad sposobem wykonywania prac, który zagwarantuje właściwą reakcję w przypadku sytuacji nagłych, nieprzewidzianych i zminimalizuje ryzyko negatywnego oddziaływania na elementy przyrodnicze występujące w obrębie i w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac (tj. botanik, zoolog, lub specjalista z zakresu ochrony środowiska), II. 1 osobę posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu teriologii (tj. specjalista teriolog). Osoby te powinny posiadać wyższe wykształcenie o specjalności przyrodniczej opisane powyżej i doświadczenie pozwalające na: ad. I. sprawowanie nadzoru przyrodniczego w zakresie prowadzonych prac i warunków określonych w Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu (WPN.6401.177.2015.MK z dnia 25 czerwca 2015r.) (tj. botanik, zoolog lub specjalista z zakresu ochrony środowiska) oraz wykazać, że uczestniczyły w prowadzeniu co najmniej 1 nadzoru przyrodniczego przy realizacji zamówień z zakresu prac hydrotechnicznych bądź melioracji wodnych na obszarach cennych przyrodniczo. ad II. sprawowanie nadzoru nad pracami gwarantujące spełnienie warunków realizacji prac zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu (WPN.6401.177.2015.MK z dnia 25 czerwca 2015r.) Uzasadnienie: W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace został nałożony obowiązek prowadzenia nadzoru przyrodniczego. Dotyczy części b) I. 1 osobą posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia nadzoru przyrodniczego rozumianego jako nadzór i kontrola nad sposobem wykonywania prac, który zagwarantuje właściwą reakcję w przypadku sytuacji nagłych, nieprzewidzianych i zminimalizuje ryzyko negatywnego oddziaływania na elementy przyrodnicze występujące w obrębie i w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac (tj. botanik, zoolog, lub specjalista z zakresu ochrony środowiska), II. 1 osobę posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu botaniki/fitosocjologii (tj. specjalista botanik/fitosocjolog). III. 1 osobę posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu teriologii (tj. specjalista teriolog). Osoby te powinny posiadać wyższe wykształcenie o specjalności przyrodniczej opisane powyżej i doświadczenie pozwalające na: ad. I. sprawowanie nadzoru przyrodniczego w zakresie prowadzonych prac i warunków określonych w Decyzjach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu (Świerzna WPN.670.79.2014.AK.7 z dnia 3 kwietnia 2015r.) (tj. botanik, zoolog lub specjalista z zakresu ochrony środowiska) oraz wykazać, że uczestniczyły w prowadzeniu co najmniej 1 nadzoru przyrodniczego przy realizacji zamówień z zakresu prac hydrotechnicznych bądź melioracji wodnych na obszarach cennych przyrodniczo. ad II. - III sprawowanie nadzoru nad pracami gwarantujące spełnienie warunków realizacji prac zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu (Świerzna WPN.670.79.2014.AK.7 z dnia 3 kwietnia 2015r.) Uzasadnienie ad b): W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace został nałożony obowiązek prowadzenia nadzoru przyrodniczego, jak również ze względu na fakt, iż rz. Świerzna znajduje się na terenach o szczególnych wartościach przyrodniczych: tj. w granicach obszarów mających znaczenie dla Wspólnoty Lasy Grędzińskie PLH020081 zostały nałożone warunki prowadzenia prac określone Decyzją RDOŚ we Wrocławiu WPN.670.79.2014.AK.7 z dn. 3.04.2015 r. wraz z wymaganiami dotyczącymi wykształcenia i doświadczenia osób przewidzianych do realizacji prac i pełnienia nadzoru przyrodniczego. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo (a). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 5 umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczym, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu, burze, gradobicie, wysokie stany wód, itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia: a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust.7, w § 7 ust. 5 oraz w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 4) zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław, III piętro, pok. 403.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. Jana Matejki 5, 50-333 Wrocław (sekretariat)...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kanał Żabiak, Kanał D - 3, Oleśnica, Krakowianka - konserwacja cieków i kanałów, gm. Długołeka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na wykonaniu konserwacji cieków i kanałów na łącznej dł. 13,276 km, w tym m.in.: Kanał Żabiak konserwacja kanału na dł. 2,52 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu i wygrabieniu porostów ze skarp i dna kanału, - usunięciu samosiejek drzew i krzewów, - hakowaniu, - oczyszczeniu terenu. Rz. Krakowianka konserwacja cieku na dł. 8,97 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu i wygrabieniu porostów ze skarp i dna cieku, - usunięciu samosiejek drzew i krzewów, - wyrównaniu dna, - hakowaniu, - oczyszczeniu wylotów drenarskich. Rz. Oleśnica naprawa prawej skarpy rzeki na dł. 0,55 km polegająca m.in. na: - demontażu i montażu łańcuchów z barierek ochronnych, - wykonaniu palisady, - uformowaniu skarpy brzegowej, - humusowaniu, - oczyszczeniu terenu Kanał D - 3 konserwacja kanału na dł. 1,236 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu i wygrabieniu porostów ze skarp i dna kanału, - usunięciu krzewów, - hakowaniu UWAGA: W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac (dotyczy wszystkich obiektów) na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia NADZORU PRZYRODNICZEGO, dysponując osobą/osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie opisane w części II, pkt 7.2 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Potok Jagodnik, Miłka, Jagodna, Świerzna - konserwacja cieków wraz z naprawą ubezpieczeń, gm. Dziadowa Kłoda, Dobroszyce, Oleśnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polega na wykonaniu konserwacji cieków wraz z naprawa ubezpieczeń na łącznej dł. 7,27 km, w tym m.in.: Rz. Jagodna konserwacja cieku na dł. 1,27 km polegająca m.in. na: - likwidacji zatorów, - wykoszeniu wraz z wygrabieniem lub rozdrobnieniem porostów ze skarp, - usunięciu krzewów, - odmuleniu cieku wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczeniu przepustów rurowych, - oczyszczeniu terenu. Miłka, Potok Jagodnik naprawa ubezpieczeń na łącznej dł. 2,00 km polegająca m.in. na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem lub rozdrobnieniem porostów ze skarp, - karczowaniu oni drzew, - plantowaniu skarp cieku po karczowaniu, - wykonaniu opasek z kiszek faszynowych, - obsianiu skarp. Rz. Świerzna konserwacja cieku na dł. 4,00 km polegająca m.in. na: - wykoszeniu wraz z wygrabieniem porostów ze skarp, - usunięciu krzewów, - usunięciu zatorów, - ręcznym usunięciu namulisk przybrzeżnych, - ręcznym usunięciu namułu, - odmuleniu cieku wraz z rozplantowaniem urobku, - oczyszczeniu terenu. UWAGA: W celu ograniczenia negatywnego wpływu realizacji przedmiotowych prac (dotyczy wszystkich obiektów) na środowisko przyrodnicze i jego poszczególne elementy, występujące w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie terenu na którym będą prowadzone prace Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia NADZORU PRZYRODNICZEGO, dysponując osobą/osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie opisane w części II, pkt 7.2 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.