eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja obiektu administracyjno-biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Poznań: Modernizacja obiektu administracyjno-biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie.
Numer ogłoszenia: 188221 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138459 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu administracyjno-biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji - remontu budynku administracyjno - biurowego Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu położonego w Poznaniu przy ul. Piekary 17, (61-823 Poznań) - działka nr 52/3, 53, 54/1 ark. 41 obręb Poznań. Przedmiotowy remont obejmuje: malowanie sufitów i ścian, wykonanie nowych balustrad okiennych, wymiana okładziny posadzkowej, wykonanie nowych sufitów modułowych. Szczegółowe informacje dotyczącego zakresu oraz sposobu realizacji inwestycji znajdują się w załącznikach do SIWZ - Dokumentacji archiwalnej budynku w zakresie architektury, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych SST 01-06. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że roboty budowlane prowadzone będą w budynku niepodlegającym wyłączeniu z eksploatacji na czas prowadzonych robót budowlanych, dlatego Wykonawca w oferowanej cenie winien uwzględnić wszelkie ewentualne koszty wynikające z utrudnień związanych z taką sytuacją. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy techniczny harmonogram prac w budynku w oparciu o projekt harmonogramu, który w tym celu wykonawca jest zobowiązany sporządzić do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Konsultacje w sprawie harmonogramu odbędą się w siedzibie Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Przy czym ze względu na jednocześnie realizowane w budynku WZMiUW prace polegające na termomodernizacji i zbieżny termin ich zakończenia - niezbędne będzie uzgodnienie tego projektu z Wykonawcą prac termomodernizacyjnych w kontekście obowiązującego harmonogramu na prace termomodernizacyjne, który to harmonogram dla celów informacyjnych zostanie udostępniony wyłonionemu Wykonawcy. Wykonawca udzieli co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji za wykonany przed-miot umowy od dnia jego odbioru końcowego lecz nie dłuższa niż 72 m-ce. Termin rękojmi przysługującej Zamawiającemu z tytułu wad Przedmiotu Umowy upływa w dniu zakończenia biegu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K&W Inwestycje Sp. z o. o., Uścikowo 58B, 64-600 Uścikowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1150406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1398000,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1398000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1398000,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.