Zakopane: BZP.271.62.2015 świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane.
Numer ogłoszenia: 188071 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.62.2015 świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane. Rodzaj usługi: dystrybucja ciągła energii elektrycznej. Energia elektryczna o napięciu znamionowym sieci 230/400V,częstotliwość 50Hz, o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tauron Dystrybucja S.A., ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 859832,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1057594,15
Oferta z najniższą ceną: 1057594,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1057594,15
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi objęte zamówieniem mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz urządzeń ruchu drogowego na terenie miasta Zakopane oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasta za pośrednictwem sieci, której jedynym właścicielem na terenie Gminy Miasto Zakopane jest Tauron Dystrybucja S.A. Z przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze wykonawca usług objętych postępowaniem może być tylko i wyłącznie zarządca i właściciel sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A z siedziba w Krakowie . Tym samym zamawiający mógł zlecić realizację zamówienia przy zastosowaniu przepisów ustawy Pzp- zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.