eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Zbiornik wodny Miejska Górka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Leszno: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Zbiornik wodny Miejska Górka
Numer ogłoszenia: 188037 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie , ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5295640, faks 065 5295671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.leszno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Zbiornik wodny Miejska Górka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej a. dla rozbudowy zbiornika wodnego Miejska Górka z pow. 10,83 ha na 28,27 ha z uwzględnieniem - budowli przelewowo-wpustowej, - budowli przelewowo-spustowej i pomocniczej budowli spustowej, - drogi technologicznej z miejscami postojowymi, - 2 slipów, - przystań z pomostem dla łodzi, - oświetlenia drogi technologicznej, - budynku gospodarczego na działce nr 685 na potrzeby eksploatacji zbiornika, o powierzchni zabudowy ok. 150 m2 z instalacją wodno-kanalizacyjną, elektryczną, grzewczą, doprowadzeniem mediów i ogrodzeniem, b. dla regulacji koryta rzeki Dąbrocznia w km 13+700 - 14+512 o szerokości dna 4,0 m, ewentualną budową obustronnych wałów przeciwpowodziowych kl. IV wraz z budowlami wałowymi, budową niezbędnych lub remontem istniejących jazów, w oparciu o przyjęte przez Zamawiającego rozwiązania koncepcyjne. Zamawiający udostępni koncepcję programową, protokół z posiedzenia Zespołu ds. Oceny Projektów Inwestycyjnych, opinię o warunkach gruntowo-wodnych, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Projektant powinien przewidzieć możliwość rekreacyjno-turystycznego wykorzystania zbiornika. W dokumentacji należy uwzględnić budowę niezbędnych urządzeń ochrony środowiska w zakresie wynikającym z decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Wykonawca, na poszczególnych etapach opracowania dokumentacji, jest zobowiązany uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe, celem akceptacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. prace przedprojektowe a. dokumentacja geodezyjna - niezbędne podziały działek, podlegających trwałemu zajęciu w związku z realizacją inwestycji, - protokoły przyjęcia granic nieruchomości, - projekty podziału nieruchomości dla każdej dzielonej działki, - wypisy i wyrysy z operatu ewidencyjnego dla działek podlegających przejęciu, - prawomocne decyzje podziałowe - uzyskanie decyzji działek dzielonych, - dokonanie zmiany sposobu użytkowania działek, - wyciągi z wykazu zmian danych ewidencyjnych dokumentujących zmianę oznaczenia sposobu użytkowania działek, - aktualne wypisy z ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości, - zawiadomienia właściciela o zmianach w danych ewidencyjnych dla działek dzielonych jak i wszystkich pozostałych działek znajdujących się w KW, - wykaz działek w całości wchodzących pod ciek i zbiornik oraz wykaz działek dzielonych, - wykaz działek o ograniczonych prawach rzeczowych - użytkowanie, służebność, zastaw, hipoteka oraz działek objętych umową najmu, dzierżawy lub użyczenia, b. dokumentacja geologiczno-inżynierska, c. uzgodnienia niezbędne do właściwego wykonania dokumentacji projektowej, 2.2. prace projektowe i dokumentacja formalno-prawna a. operat dendrologiczny wraz z uzyskaniem decyzji na usunięcie drzew i krzewów, b. operat wywłaszczeniowy, c. plan BIOZ, d. ocena efektywności ekonomicznej inwestycji, e. operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego oraz ustaleniem i wytyczeniem linii brzegowej - uzyskanie prawomocnych decyzji zatwierdzających linię brzegową, f. projekt budowlany i wykonawczy, uwzględniający inwentaryzację stanu technicznego koryta, g. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, h. uzyskanie pozwolenia na realizację inwestycji przeciwpowodziowej w oparciu o Ustawę z 08.07.2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, 2.3. część kosztowa obejmująca opracowanie a. przedmiarów robót dla potrzeb opracowania kosztorysu inwestorskiego, b. kosztorysu inwestorskiego w wersji papierowej i wersji elektronicznej w rozszerzeniu ath, c. zbiorczego zestawienia kosztów inwestycji, 2.4. inne opracowania niezbędne do właściwego wykonania dokumentacji projektowej, jakie mogą wyniknąć z obowiązującego w trakcie jej opracowywania stanu prawnego, tj. do dnia odbioru zamówienia przez Zamawiającego. 2.5. Opracowana dokumentacja winna określać również powierzchnię obszaru chronionego oraz liczbę osób chronionych przed wodami cieku i zbiornika. 2.6. Opracowanie należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, Dz. U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072, tekst jednolity z późn. zmianami. 3. Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w 4 egz. w formie druku i na nośniku elektronicznym 2 egz. Liczba egzemplarzy przekazanych Zamawiającemu nie obejmuje tych, które zostaną złożone zgodnie z przepisami do organów wydających decyzje. UWAGA: Jeżeli w ciągu 6 m-cy od dnia opracowania kosztorysu inwestorskiego nie zostanie wszczęte postępowanie w sprawie realizacji inwestycji - wybrany Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się w cenie oferty dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego. Projekt winien być zweryfikowany przez innego projektanta, posiadającego odpowiednie uprawnienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ma doświadczenie w realizacji projektów budowlanych w zakresie zbiorników małej retencji o pojemności co najmniej 0,5 mln m3 z budowlami wpustowymi i spustowymi, regulacji rzek, budowy wałów przeciwpowodziowych min. IV klasy, jazów żelbetowych lub równoważnych budowli piętrzących o świetle min. 2,0 m i piętrzeniu min. 2,0 m i wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 projekt każdego z wymienionych urządzeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym projektantem z uprawnieniami budowlanymi w zakresie projektowania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia i przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    usług w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik nr 3 Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu wynikających z SIWZ i nie wnosi do nich zastrzeżeń, uzyskał konieczne i niezbędne informacje do przygotowania niniejszej oferty, tj. dokonał wizji lokalnej na terenie obiektów, - oświadczenie, że załączony do SIWZ projekt umowy wykonawca akceptuje i zobowiązuje się - jeżeli przetarg wygra - do zawarcia umowy na warunkach, podanych w projekcie umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, - wycena prac.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. zmiana terminu wykonania umowy wynikła z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, b. zmiana terminu płatności za przedmiot zamówienia spowodowana nieterminowym uzyskaniem środków finansowych, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5. - I piętro, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5. - I piętro, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.